handdator

Visa fullständig version : Trådlös spårsändare

Trackern
2006-03-29, 21:19
Någon som är intresserad av trådlöst spårsändarsystem?

Produkten är vattentät (Ip klassad) och behöver bara laddas 1 gång per år (inga krångliga batteribyten)

Betydligt billigare än konkurrenterna och sökmetoden är grymt snabb och effektiv.
Säljer främst till "storkunder" men även styckevis om intresse finns.

Lämpligt till uthyrningsfordon, utombordsmotorer, båtar, skylifts, kompressorer, elverk eller vad du själv vill skydda.

Skicka ett PM om intresse finns.

birason
2006-03-30, 00:30

Produkten är vattentät (Ip klassad) och behöver bara laddas 1 gång per år (inga krångliga batteribyten)

Betydligt billigare än konkurrenterna och sökmetoden är grymt snabb och effektiv.

Lämpligt till uthyrningsfordon, utombordsmotorer, båtar, skylifts, kompressorer, elverk eller vad du själv vill skydda.

Kan man sätta dom på barn också?

Det skulle va super.............

Miks
2006-03-30, 00:39

Brukar du tappa bort dina barn???

Trackern
2006-03-30, 11:10

Går utmärkt.

BTW Bira, ska vi sticka till Lundaskolan i kväll? Verkar vara en söting som vill ha stryk där...

birason
2006-03-30, 12:02
.... ska vi sticka till Lundaskolan i kväll? Verkar vara en söting som vill ha stryk där...
He he, jo du, det är ju bara att hålla utkik efter nån som går som Zeb Macahan, eller...............http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,801515,00.html

Voffsingen visste ju var han skulle bita någonstans :hihi:

stoffe
2006-04-22, 00:50
Låter ju nästan som guardsystems.. Eller IF-tracker... eller va den hette..

SverigesSydligasBärgare
2006-04-22, 11:39

Hallo!

Ja helt seriöst är jag intresserad av det...
Främst till jycke j*veln.... han luktar fruntimmer på flera km avstånd och sticker ut från huset när man vänder ryggen till.. Kanske låter kul för er men ett h*lvete för mig var gång man ska leta efter han... :screama: :angry:

hur spårar man med systemet? Kan man montera det i halsbandet på hunden?? :tongue:

Mvh\ Anders

Trackern
2006-04-22, 18:32
Hallo!

Främst till jycke j*veln.... han luktar fruntimmer på flera km avstånd och sticker ut från huset när man vänder ryggen till.. Kanske låter kul för er men ett h*lvete för mig var gång man ska leta efter han... :screama: :angry:

hur spårar man med systemet? Kan man montera det i halsbandet på hunden?? :tongue:

Mvh\ Anders

Till hunden finns det ypperlig lösning. Kontakta Followit direkt. Givetvis köper du en hundpejl också så spårar du själv.
Gå in på www.followit.se vettja.

/Trackern

Jocke
2006-04-23, 00:44
Känns som "TrackMe" verkar vara en bättre produkt. Men det är bara min åsikt.

Mvh

stoffe
2006-04-23, 04:55
Känns som "TrackMe" verkar vara en bättre produkt. Men det är bara min åsikt.

Mvh

Vet inte riktigt... känns inte som TrackMe är helt färdig utvecklad...

bil499-hbg
2006-04-23, 09:42
Hallo!

Mvh\ Anders
låter biligare att skaffa en tik till han eller ringa en lokal vet.... :yesnod:

Trackern
2006-04-23, 09:50
låter biligare att skaffa en tik till han eller ringa en lokal vet.... :yesnod:

Tikar är aldrig billiga i drift.. :ajjabajja

bil499-hbg
2006-04-23, 15:13
Tikar är aldrig billiga i drift.. :ajjabajja
menar du dom med två eller fyra ben :hihi: för den med fyra är biligare i drift :biggrin:

Caruttah
2006-04-25, 09:07
Hundpejl !!
Ring Pointer Jakt i Gävle dom har dels pejl utrustning och nya pejlen dessutom med GPS !! Räckvidd på upp till en mil tror jag !! Då även i Kuperad Terräng ! Då får Jycken jobbigt för Husse ser allt ! *ler*
Hälsa från Mig om du är seriöst menad med hunden // Carita

bargarn_356
2006-04-25, 11:20
Hundpejl !!
Ring Pointer Jakt i Gävle dom har dels pejl utrustning och nya pejlen dessutom med GPS !! Räckvidd på upp till en mil tror jag !! Då även i Kuperad Terräng ! Då får Jycken jobbigt för Husse ser allt ! *ler*
Hälsa från Mig om du är seriöst menad med hunden // Carita

Kolla deras hemsida http://www.pointerjakt.se/ :thumbup:

Jocke
2006-05-26, 12:16
Vet inte riktigt... känns inte som TrackMe är helt färdig utvecklad...

Hmm...kan du vidareutveckla det?