Visa fullständig version : vad hände med denna skönheten ?
Emil_Helsingborg
2006-04-16, 12:14
finns denna kvar hos roffes eller såld men kanske värst av allt skrotad ? så nåns om vet ?
Roger Larsson
2006-04-16, 14:51
finns denna kvar hos roffes eller såld men kanske värst av allt skrotad ? så nåns om vet ?
Vad är det för byggnation?
Bilen finns hos Falck i Varberg .
Hörde av farsan att det är ett norge bygge! sen vet jag inte om det stämmer.!
Vesslans gamla vrålåk, lär enligt uppgift ha gjort uppåt 120kmh utan problem....
bil499-hbg
2006-04-17, 05:23
Vesslans gamla vrålåk, lär enligt uppgift ha gjort uppåt 120kmh utan problem....
nedför :confused2 eller,,,
nedför :confused2 eller,,,
Jadu, han har bara ett läge på högerfoten.... inte bara nerför.
bil499-hbg
2006-04-17, 12:41
Jadu, han har bara ett läge på högerfoten.... inte bara nerför.
,,, :thumbup:
Du kan som sagt fråga polisen hur fort det gick! Tror inte att det var nedför då! :hihi: :hihi: Men det finns nog väldigt få som vesslan som kan köra en bärgare på sådant vis!
Vet att han åkte ifrån en safira med Scanian i rondellerna i sundbyberg! Utan lass skall tillägas.Scanian var ju hans lilla formel 1 bil! :biggrin:
Enligt myndighetsuppgifter så skall den ledigt ha gjort 137kmh...
Någon som kan skvallra om hur den verkigen mår idag?
Uffe me bärgarn
2006-11-09, 16:24
Den mår nog kanonfint hos Henke,Falck Varberg. Såg den senast förra veckan då han välte upp ett släp på E6:an :thumbup:
Den mår nog kanonfint hos Henke,Falck Varberg. Såg den senast förra veckan då han välte upp ett släp på E6:an :thumbup:
Låter betryggande!
Inga färska hastighetsrekord? ;)
Uffe me bärgarn
2006-11-09, 23:34
Inte va ja vet men ja ska fråga honom i morron! :hihi:
Jag låg bakom den från Bro till Huddinge när vi hade hämtat min 111a den gick bra , lite svårt att göra en omkörning på motorvägen. :bootyshak
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.