handdator

Visa fullständig version : Polisens nya bil! AINA

Samson Falck 44
2006-08-11, 11:03
nu har det tänkts till igen!

http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=10&clipID=10141

Emil_Helsingborg
2006-08-11, 11:49
nu har det tänkts till igen!

http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=10&clipID=10141

synd att aina inte kommer rulla på gatan.,

Johansson
2006-08-11, 18:47
synd att aina inte kommer rulla på gatan.,
:fou: :fou: Pisslöjligt att man måste skoja in befolkningen i fjollträsk till att bli små ainor förövrigt ett fjolligt namn.

Jag har talat och ser framemot svar............ :krama: :krama:

halvar39
2006-08-11, 20:18
:angry: Nu e det väl för fan dags att tänka till, kastar Polisen våra skatte pengar på sånt skit för att ställa sig in hos våra unga "NYSVENSKAR", vad är det för fel på batonger o utvisning för minsta brott........
Är jag ensam om att tycka så?? :thumbup: Tror inte det va??!!

brk184
2006-08-11, 21:42
:angry: Nu e det väl för fan dags att tänka till, kastar Polisen våra skatte pengar på sånt skit för att ställa sig in hos våra unga "NYSVENSKAR", vad är det för fel på batonger o utvisning för minsta brott........
Jag vet inte vad det kostade att texta upp den polisbilen, men det kan inte vara många kronor, till skillnad mot trängselskatteförsöket som har kostat 3 800 000 000 kronor. Snacka om att kasta skattepengar på skit. Det är väl bra att polisen testar nya "grepp" för att få lite lag och ordning på våra gator.

Freddizmannen
2006-08-11, 23:10

Hmm, varför all denna missförståelse?? Ingen som märker att det är egentligen en bil som skulle avyttras??
Skattepengar?? Hmm, hur dyrt tror du att det är att byta ut ordet polis mot AINA?? Möjligen 1000 - 1500 max.. Tycker absolut att det är inget fel på att göra en sån här grej för att "locka Nysvenskar" till poliskåren...
SUCK

Freddizmannen
2006-08-11, 23:13
:fou: :fou: Pisslöjligt att man måste skoja in befolkningen i fjollträsk till att bli små ainor förövrigt ett fjolligt namn.

Jag har talat och ser framemot svar............ :krama: :krama:

Snut, Byling, Johnny Batong, Aina.. Någon som märker likheten??
Ja, slang på ordet Polis..
Inget märkvärdigt tycker jag iaf..

zerial
2006-08-12, 00:18
Lite klarhet i ämnet, så är säkert detta försök förlagt till södertäljetrakten. Som säkert bekant så består södertäljes befolkning till stor del av syrianer, av alla dess inkomstslag. "AINA" betyder öga på syrianska, och tanken är säkert att få det till att polisen ser, dvs man finns, syns och ser vad som händer. Om nu närpolissattsningen kommer att lyckas eller inte, lär bara framtiden kunna besvara på.

Emil_Helsingborg
2006-08-12, 02:56
Lite klarhet i ämnet, så är säkert detta försök förlagt till södertäljetrakten. Som säkert bekant så består södertäljes befolkning till stor del av syrianer, av alla dess inkomstslag. "AINA" betyder öga på syrianska, och tanken är säkert att få det till att polisen ser, dvs man finns, syns och ser vad som händer. Om nu närpolissattsningen kommer att lyckas eller inte, lär bara framtiden kunna besvara på.

och spegel på turkiska :crazya:

zerial
2006-08-12, 07:43
och spegel på turkiska :crazya:
Ja, du ser, fler världsvana förare ;)

bil499-hbg
2006-08-12, 07:49
Hmm, varför all denna missförståelse?? Ingen som märker att det är egentligen en bil som skulle avyttras??
Skattepengar?? Hmm, hur dyrt tror du att det är att byta ut ordet polis mot AINA?? Möjligen 1000 - 1500 max.. Tycker absolut att det är inget fel på att göra en sån här grej för att "locka Nysvenskar" till poliskåren...
SUCK
jag skitter fulständigt i om det kostar 1500:- eller 15,000:- för mej är det ett jävla fjolleri med nysvenskarna och jag tycker att man skall sätta upp en jävla mur runt det området och skicka in armen för att rensa istället om polisen inte reder utt det,, sen vadå aina lär jävlarna svenska så dom kan säga polis för det är ju så det heter i vårt finna land :censored:

Mäster
2006-08-12, 10:16
jag skitter fulständigt i om det kostar 1500:- eller 15,000:- för mej är det ett jävla fjolleri med nysvenskarna och jag tycker att man skall sätta upp en jävla mur runt det området och skicka in armen för att rensa istället om polisen inte reder utt det,, sen vadå aina lär jävlarna svenska så dom kan säga polis för det är ju så det heter i vårt finna land :censored:

Tänk på språket du använder.
Att säga/skriva negativt om "jävlarna" finns det andra forum för.

Freddizmannen
2006-08-12, 23:45

Okej, du har klarlagt din ståndpunkt. Har nu förstått att du är en rasist och inte för att jag bestämmer här eller så, men tycker att ditt svar ej e lämpligt här eller någonannans..

Bengt74
2006-08-13, 01:55
Lite klarhet i ämnet, så är säkert detta försök förlagt till södertäljetrakten.

Nu är du ute och cyklar ;)

Citat från polisens hemsida
"Polisen blir ”Aina” under ungdomsfestivalen Ung08

I samband med festivalen Ung08, 15-19 augusti i Kungsträdgården, kommer en annorlunda polisbil att synas invid polisens rekryteringstält.

Hälsar
Bengt L.

Hornet
2006-08-13, 03:35
Stänger tråden innan de spårar ur.