handdator

Visa fullständig version : Låsa bilen

Mäster
2005-03-17, 01:08
Är det nån mer som upplevt detta:
Du kommer fram till kunden, kunden kliver ur sin bil och låser den?
Den värsta har jag hört av han som lärde mig köra bärgare (tyvärr kör han inte längre, synd för han kan berätta bärgarhistorier som ingen annan).
En bil har kört av E4an svinrakan och rakt ner i verkaån så bara taket och bakluckan är ovan vattenytan, när min lärare kommer fram ligger kunden på mage på biltaket.Min lärare frågar vad han gör får han svaret att han bara låser bilen.
-Bra , då kan ingen stjäla den men du som redan är blöt kan väl fästa wiren i dragkroken så slipper jag bli blöt. Jodå det kunde kunden

Simon
2005-03-17, 01:15
Är det nån mer som upplevt detta:
Du kommer fram till kunden, kunden kliver ur sin bil och låser den?
Den värsta har jag hört av han som lärde mig köra bärgare (tyvärr kör han inte längre, synd för han kan berätta bärgarhistorier som ingen annan).
En bil har kört av E4an svinrakan och rakt ner i verkaån så bara taket och bakluckan är ovan vattenytan, när min lärare kommer fram ligger kunden på mage på biltaket.Min lärare frågar vad han gör får han svaret att han bara låser bilen.
-Bra , då kan ingen stjäla den men du som redan är blöt kan väl fästa wiren i dragkroken så slipper jag bli blöt. Jodå det kunde kunden

Muhahahahahaha :thumbup: :thumbup:

Bärgarn 139
2005-03-17, 20:53
*asgarv*

Det är märkligt det där. Var och varannan kund skall hålla på med det där.
Det är samma sak som att om jag lägger ur handbromsen så är kunden där 10 sekunder senare (kliver in genom passagerardörren) och släpper på den.

Nipe 195
2005-03-17, 21:20
Det är som på trafikolyckor. Det spelar ingen roll om bilföraren är halv död, nog fan ska bilnyckeln med iallafall. :angry: :angry: :angry:

Nitrous
2005-03-17, 21:52
*asgarv*

Det är märkligt det där. Var och varannan kund skall hålla på med det där.
Det är samma sak som att om jag lägger ur handbromsen så är kunden där 10 sekunder senare (kliver in genom passagerardörren) och släpper på den.

Du får bli bättre på att göra det jäkligt tydligt med att din handbroms i brallan ger dom fan i, åtminstone dom manliga kunderna då :scared: