handdator

Visa fullständig version : Hur modig är DU?

Mäster
2006-09-06, 20:23
MODIGT:

du kommer hem stupfull mitt i natten och ser din fru ligga i sängen men hon sover inte. du ställer fram en stol och placerar den precis framför henne och sätter dig i den. när hon frågar vad f-n du sysslar med så säger du bara att du vill sitta på första bänkraden när cirkusen börjar.

MODIGARE:

du kommer hem stupfull mitt i natten och ser att din fru står och väntar på dig i dörren med en kvast och du säger: " städar du eller förbereder du dig på en flygtur?"

MODIGAST:

du kommer hem stupfull mitt i natten, luktar parfym, har läppstift på kragen och din fru står och observerar dig med mord i blicken. du går fram till henne, daskar till henne på stjärten och säger "nu är det din tur!".

.

Roger Larsson
2006-09-06, 20:42
MODIGT:

du kommer hem stupfull mitt i natten och ser din fru ligga i sängen men hon sover inte. du ställer fram en stol och placerar den precis framför henne och sätter dig i den. när hon frågar vad f-n du sysslar med så säger du bara att du vill sitta på första bänkraden när cirkusen börjar.

MODIGARE:

du kommer hem stupfull mitt i natten och ser att din fru står och väntar på dig i dörren med en kvast och du säger: " städar du eller förbereder du dig på en flygtur?"

MODIGAST:

du kommer hem stupfull mitt i natten, luktar parfym, har läppstift på kragen och din fru står och observerar dig med mord i blicken. du går fram till henne, daskar till henne på stjärten och säger "nu är det din tur!".

.

... ÄNNU MODIGARE: du kommer hem stupfull mitt i natten, luktar parfym, har läppstift på kragen och I SÄLLSKAP MED EN KVINNA och din fru står och observerar dig med mord i blicken du går fram till henne, daskar till henne på stjärten och säger "flytta på dig det är inte din tur än!".

Mäster
2006-09-06, 22:33
Själv ligger jag nog "bara" på modig, men jag har en annan taktik:
Smyga in, klä av sig i hallen å smyga in i sovrummet funkar INTE.
Nä, då är det bättre med: För ett satan liv, Sparka på dörrn ett par gånger,råka komma åt dörrklockan, ramla när jag tar av mig skorna, medans jag reser mig upp säger jag med hög stämma: Vakna ässkling, för här ska KN***AS!
När man kommer in i sovrummet sover hon garanterat

Miks
2006-09-06, 22:47
Nä, då är det bättre med: För ett satan liv, Sparka på dörrn ett par gånger,råka komma åt dörrklockan, ramla när jag tar av mig skorna, medans jag reser mig upp säger jag med hög stämma: Vakna ässkling, för här ska KN***AS!

En kompis till mig kom hem lagom stagad och funderade på hur han skulle fixa sin modighet.
Han kom på en lysande ide! Han rycker upp ytterdörren rusar in i vardagsrummet till barskåpet, slår upp en rejäl whiskey därefter sliter han av sig kläderna. Därefter rusar han in sovrummet och vrålar "Här ska knullas och gissa om hans kära hustru sov.

dieselmannen
2006-09-08, 20:39

Jag tyckte nog att du gick upp i enskild ställning lite väl ofta,när jag hjälpte dig att flytta..
Och du..jag har nog tappat bort inbjudan till inflyttningsfesten,du kan väl skicka en ny?

Trackern
2006-09-08, 22:10
Jag tyckte nog att du gick upp i enskild ställning lite väl ofta,när jag hjälpte dig att flytta..
Och du..jag har nog tappat bort inbjudan till inflyttningsfesten,du kan väl skicka en ny?

Trackern har också ny lya.... Ni är välkomna....

Mäster
2006-09-08, 22:36
INBJUDAN?
Jag fick en inbjudan i slutet av sjuttitalet. sen dess har jag våldgästat.
Du VAR på inflyttningsfesten, I din helröda gåbortskostym!

Trackern
2006-09-09, 09:51
INBJUDAN?
Jag fick en inbjudan i slutet av sjuttitalet. sen dess har jag våldgästat.
Du VAR på inflyttningsfesten, I din helröda gåbortskostym!

Diesel, samla ihop boysen så fixar jag filmen från Hammarby - DIF så kan vi smygklämma på varandra till en bra rulle.
Efter det sticker vi "till andra sidan" (Jordbro) och kikar när brandkåren jobbar...

Så, när kör vi?

(Btw Diesel... intresserad av att åka med till Göteborg 30/10?...vi bor på Scandic och du kör...)

birason
2006-09-10, 02:58
... ÄNNU MODIGARE: du kommer hem stupfull mitt i natten, luktar parfym, har läppstift på kragen och I SÄLLSKAP MED EN KVINNA och din fru står och observerar dig med mord i blicken du går fram till henne, daskar till henne på stjärten och säger "flytta på dig det är inte din tur än!".

Jo du, numera bor jag i en tvåa och behöver inte be "någon" flytta på sig i hallen.......

...längre