handdator

Visa fullständig version : Sheraton

Mäster
2005-03-17, 01:32
På bärgningskårens tid, Jag körde sneflak (länge sen nu). Fick jag en bil med kylarproblem i sheratons garage.Den tänkte jag köra upp till gatan å lasta där. Det var på vintern å de låg på och hade gjort hela dan.Skitig, blöt och stressad TRIPPELparkerade jag utanför entren, min overall var grå-svart av skit. På väg in till receptionen där nyckel skulle ligga, lyfter dörrvakten (en bastant svart man) på sin hatt och säger välkommen. jag ler hela vägen in till receptionen, där jag får bilnyckeln. jag frågar killen i receptionen om vägen till garaget. Jodå det var bara att ta den bortre hissen till g-plan. Jag tackade och gick mot hissen när jag hör någon ropa bakom mig: HERR, HERR bärgningschafför. Jag kommer inte ihåg vad han ville (han kanske ville förtydliga nånting) men jag har aldrig blivit så artigt behandlad nån gång som då. Så om ni inte vill kalla mig mästerbärgarn så går det också bra med Herr bärgningschaufför :smile:

Bärgarn 139
2005-03-17, 20:51
Anar jag en viss tendens av hybris här min bäste Herr Bärgningschaufför? :bootyshak

Mäster
2005-03-17, 22:22
Hybris??? :confused2

Bärgarn 139
2005-03-17, 23:34
"Du skall inga andra gudar hava utom mig" typ ?!?!?!

Mäster
2005-03-17, 23:53
Nu börjar du fatta! din sketna bärgarslusk, ditt vädelösa kryp som inte duger nånting till

Mäster
2005-03-18, 07:26
Nu börjar du fatta! din sketna bärgarslusk, ditt vädelösa kryp som inte duger nånting till

Inga missförstånd Tack

Bärgarn39 är en av mina bästa vänner, och det vill jag att vi ska fortsätta vara.
Det finns inte ens ett uns av allvar i ovanstående.