Visa fullständig version : Radiohäxan fyller år !!!
Radiohäxan
2006-09-12, 14:37
Tänkte vara så fräck att påminna gossarna i rött & vitt med små fåglar på att värlens bästa radiohäxa är ett år närmre pension nu i helgen :smile:
Förväntar mig åtminstonde ett grattis men eftersom jag har fest på Lö 16/9 kanske jag tom förväntar mig en vacker taxi med ljusramp på taket då jag ska in till stan & svira så stackars den som kör jouren,vill man ha fina jobb får man INTE säga nej om jag skulle fråga :hihi:
Tänkte passa på att fråga om någon annan ska ut på Lö & isf vart i vår vackra huvudstad ???
falcken5
2006-09-12, 16:38
grattis i förskott!! men jag kommer ju på fest, så det är bara att duka upp grogg buffen..
Mr Tow Truck
2006-09-13, 09:14
GRATTIS I FÖRSKOTT
Är det fest för ö-malms fåglar bara på lördag.
Uffe me bärgarn
2006-09-13, 15:40
Ett stort grattis från Alingsås! :thumbup:
Radiohäxan
2006-09-13, 19:01
Tackar grabbar det värmer :biggrin:
När ska vi ha den där jättestora festen som jag pratade om i våras då ??
Ni kanske bara är fega för att dricka med en norrländska som inte veknat av alla journätter & helger :hihi:
Trackern
2006-09-13, 21:26
Tackar grabbar det värmer :biggrin:
När ska vi ha den där jättestora festen som jag pratade om i våras då ??
Ni kanske bara är fega för att dricka med en norrländska som inte veknat av alla journätter & helger :hihi:
Jag har druckit med Dieselmannen och risken är att han skulle dyka upp på en eventuell storfest.....den risken är jag mindre villig att ta än att leka ryska posten i tantolunden.
Men visst, häxan, ordnar du några garantier så kommer jag. Beträffande födelsedagen.....vart var alla "grattis" till mig när jag fyllde år?
Förb...
Grattis då
Jag har druckit med Dieselmannen och risken är att han skulle dyka upp på en eventuell storfest.....den risken är jag mindre villig att ta än att leka ryska posten i tantolunden.
Men visst, häxan, ordnar du några garantier så kommer jag. Beträffande födelsedagen.....vart var alla "grattis" till mig när jag fyllde år?
Förb...
Grattis då Grattis till dig? du är ju gnagare då kan man ju bara beklaga :confused2
Tänkte vara så fräck att påminna gossarna i rött & vitt med små fåglar på att värlens bästa radiohäxa är ett år närmre pension nu i helgen :smile:
Förväntar mig åtminstonde ett grattis men eftersom jag har fest på Lö 16/9 kanske jag tom förväntar mig en vacker taxi med ljusramp på taket då jag ska in till stan & svira så stackars den som kör jouren,vill man ha fina jobb får man INTE säga nej om jag skulle fråga :hihi:
Tänkte passa på att fråga om någon annan ska ut på Lö & isf vart i vår vackra huvudstad ???
Grattis till vår lilla häxa!
O många långa ........
dieselmannen
2006-09-13, 23:23
Grattis till vår lilla häxa!
O många långa ........
Journätter??
Uffe me bärgarn
2006-09-14, 10:39
Sur kund samtal?? :hihi:
Radiohäxan
2006-09-14, 10:49
Vi har väl aldrig sura kunder ???
Kan man bli annat än glad av att prata med mig :biggrin:
Dessutom så disskuterar man inte så mycket med tanke på att det max ska ta 2 min att ta in & lägga ut ett "vanligt" jobb, om kunden råkat ut för en olycka kan man ge det en xtra minut för att lugna ner dom.....
Trackern
2006-09-14, 19:01
Grattis till dig? du är ju gnagare då kan man ju bara beklaga :confused2
Du ska nog få snart... jag gör ju snart comeback på radion....
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.