handdator

Visa fullständig version : Hur koppla in Blinkers i backspegel?

Samson Falck 44
2005-03-18, 20:05
på nyare chevor sitter det ibland dioder i backspeglarna som blinkar i takt med blinkersen. :love: På Nacka värmdös bil sitter just sådana men dom blinkar inte. så! hur göra?
Det sitter alltså inte på framsidan av backspegeln utan i själva glaset!

THE HOOK
2005-03-18, 21:05
Kom ihåg en kille som hade rött o gult i rampen på 162. Tyckte inte H***** om. Apropå blinkande ljus...

Trackern
2005-03-18, 22:09
Vem tycker om H***** då? :bootyshak

Kom ihåg en kille som hade rött o gult i rampen på 162. Tyckte inte H***** om. Apropå blinkande ljus...

THE HOOK
2005-03-18, 22:31
Vem tycker om H***** då? :bootyshak
Tycker bra om H*****, inge skitsnack allt eller inget. Surra lasten håll hastigheten eller byt ort. Kan det bli tydligare....?

Samson Falck 44
2005-03-18, 23:21

ja ok fast nu var det ju inte rampen på taket som det handlar om. utan självaste spegelglaset. ngn som vet ngn hemsida el dyl?

Mäster
2005-03-18, 23:25
Spontant kommer jag på massa om T**** H***** men då detta är ett offentligt forum och att vi bara vill ha en god stämmning här väljer jag att tiga om dessa.
Tack för ordet.

Hornet
2005-03-18, 23:41
Jag ska lyssna lite om det återkommer

Simon
2005-03-19, 01:05
Inget skit snack om folk här TACK :ajjabajja :ajjabajja

Nutte4336
2005-03-20, 23:50
:yesnod: Jag ska lyssna med mina koleger i firman dom har ju såna.Har du kollat så kontakten sitter i :biggrin: har för mig att allhydralik i göteborg kopplar ur den för regbesiktningen.Något annat du undrar över bara o plinga börjar kunna det mesta om Chevor o jerrdan byggen på gott :smile: o ont, :depressed Lev som du lär

Samson Falck 44
2005-03-21, 15:06
:yesnod: Jag ska lyssna med mina koleger i firman dom har ju såna.Har du kollat så kontakten sitter i :biggrin: har för mig att allhydralik i göteborg kopplar ur den för regbesiktningen.Något annat du undrar över bara o plinga börjar kunna det mesta om Chevor o jerrdan byggen på gott :smile: o ont, :depressed Lev som du lär

du kan ju höra vart den där kontakten sitter! Vilket ORKA o riva ner dörrsidan! då får det vara! :rolleyes: men kolla du! o hör av dig!

Nutte4336
2005-03-23, 12:44
:thumbup: Tja sammi kontakterna sitter tyvärr bakom dörrsidorna så det är bara o riva. :freak3:

Samson Falck 44
2005-03-24, 19:10
:thumbup: Tja sammi kontakterna sitter tyvärr bakom dörrsidorna så det är bara o riva. :freak3:

jag har ju jouren i helgen så vi kan ju styra det där på ngn skön parkering! fast ni på roffes e ju rätt bizzy så... :tongue: du skulle jobba för FALCK! satan man hinner knappt gå ur sängen o det e full rulle... men jag menar.. störst bäst o vackrast? e väl ett rykte som stämmer rätt bra in på oss. :fakta: :hoppa: