Visa fullständig version : Hur koppla in Blinkers i backspegel?
Samson Falck 44
2005-03-18, 20:05
på nyare chevor sitter det ibland dioder i backspeglarna som blinkar i takt med blinkersen. :love: På Nacka värmdös bil sitter just sådana men dom blinkar inte. så! hur göra?
Det sitter alltså inte på framsidan av backspegeln utan i själva glaset!
THE HOOK
2005-03-18, 21:05
Kom ihåg en kille som hade rött o gult i rampen på 162. Tyckte inte H***** om. Apropå blinkande ljus...
Trackern
2005-03-18, 22:09
Vem tycker om H***** då? :bootyshak
Kom ihåg en kille som hade rött o gult i rampen på 162. Tyckte inte H***** om. Apropå blinkande ljus...
THE HOOK
2005-03-18, 22:31
Vem tycker om H***** då? :bootyshak
Tycker bra om H*****, inge skitsnack allt eller inget. Surra lasten håll hastigheten eller byt ort. Kan det bli tydligare....?
Samson Falck 44
2005-03-18, 23:21
ja ok fast nu var det ju inte rampen på taket som det handlar om. utan självaste spegelglaset. ngn som vet ngn hemsida el dyl?
Spontant kommer jag på massa om T**** H***** men då detta är ett offentligt forum och att vi bara vill ha en god stämmning här väljer jag att tiga om dessa.
Tack för ordet.
Jag ska lyssna lite om det återkommer
Inget skit snack om folk här TACK :ajjabajja :ajjabajja
Nutte4336
2005-03-20, 23:50
:yesnod: Jag ska lyssna med mina koleger i firman dom har ju såna.Har du kollat så kontakten sitter i :biggrin: har för mig att allhydralik i göteborg kopplar ur den för regbesiktningen.Något annat du undrar över bara o plinga börjar kunna det mesta om Chevor o jerrdan byggen på gott :smile: o ont, :depressed Lev som du lär
Samson Falck 44
2005-03-21, 15:06
:yesnod: Jag ska lyssna med mina koleger i firman dom har ju såna.Har du kollat så kontakten sitter i :biggrin: har för mig att allhydralik i göteborg kopplar ur den för regbesiktningen.Något annat du undrar över bara o plinga börjar kunna det mesta om Chevor o jerrdan byggen på gott :smile: o ont, :depressed Lev som du lär
du kan ju höra vart den där kontakten sitter! Vilket ORKA o riva ner dörrsidan! då får det vara! :rolleyes: men kolla du! o hör av dig!
Nutte4336
2005-03-23, 12:44
:thumbup: Tja sammi kontakterna sitter tyvärr bakom dörrsidorna så det är bara o riva. :freak3:
Samson Falck 44
2005-03-24, 19:10
:thumbup: Tja sammi kontakterna sitter tyvärr bakom dörrsidorna så det är bara o riva. :freak3:
jag har ju jouren i helgen så vi kan ju styra det där på ngn skön parkering! fast ni på roffes e ju rätt bizzy så... :tongue: du skulle jobba för FALCK! satan man hinner knappt gå ur sängen o det e full rulle... men jag menar.. störst bäst o vackrast? e väl ett rykte som stämmer rätt bra in på oss. :fakta: :hoppa:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.