Visa fullständig version : inte nörd!
ännu en värmlänning, en av dom bättre faktist! :thumbup:
Va trevligt att du hittat hit. Hoppas du ska trivas. VÄLKOMMEN!!! :party:
ännu en värmlänning, en av dom bättre faktist! :thumbup:
Jag höll nästan på att glömma:
Skriv lite om dig själv eller rent av nån trevlig bärgar-historia, våra moderatorer har godis att dela ut till bärgare av det rätta virket. :thumbup:
Lyssna till Herr Mästerbärgarens ord, han har så rätt så.
När jag skriver på mitt tangenbord låter det, klick klick plick plick......
Men jag hör inga ljud alls från ditt tangentbord :confused2
Vaaa.. skriver du inte, seså, plita ihop en historia nu.
HEAVY-TOW MAN
2005-03-20, 20:05
TOPPLINE OCH JAG VAR UTE ,OCH SKULLE HÄMTA EN GAMMAL BUSS MELLAN KARLSTAD OCH GRUMS,SAGT OCH GJORT VI SKRUVADE DRIVAXLAR OCH SATTE I DRAGSTÅNGEN, BUSSCHAUFFÖREN VILLE SITTA I BUSSEN SJÄLV.NÄR VI KOMMIT NÅGRA HUNDRA METER MÄRKTE VI, ATT BUSSEN ENA STUNDEN VAR UTE I DIKESKANTEN ,OCH NÄSTA STUND VAR DEN UTE I MÖTANDE KÖRFÄLT, VI MÖTTE B.L.A FLERA FLISEKIPAGE.EFTER 3-4 KILOMETER SA JAG TILL TOPPLINE ATTBROMSA NER EKIPAGET SAKTA OCH FÖRSIKTIGT ,HAN HAR NOG FAAN SOMNAT BAKOM RATTEN.VI STANNADE OCH FRÅGADE CHAUFFÖREN OM HAN VAR TRÖTT,FÖR VI TYCKER ATT DET VINGLAR SÅ,NEJ SA CHAUFFÖREN JAG ÄR INTE TRÖTT,MEN DET ÄR JU NI SOM BÄRGAR.DET VISADE SIG ATT HAN INTE STÖTT I RATTEN PÅ HELA TIDEN,EFTERSOM VI INTE HADE INFORMERTAT OM DETTA.JAG TOG ÖVER RATTEN,ALLT SLUTADE LYCKLIGT :fou:
en del kunder är för härliga. Det bästa med såna kunder är att man varken kan bli arg eller sur, man får vänta ett tag å sen kan man skratta åt den situationen, eller göra som dig, skriva om dem på forumet så alla kan få dra på smilbanden.
Tack för att du delade med dig.
Bärgarn 139
2005-03-22, 21:00
Tur att det inte hände något.
Buss-chaufförer är väl kanske (i alla fall inte i Stockholm) kända för att vara varken bra förare eller smarta. Bussarna glider av vägen av fri vilja ibland verkar det som....
HEAVY-TOW-MAN
Ett tips, stäng av CAPS LOCK. Undvik att skriva med versaler (stora bokstäver) förutom när du börjar en mening givetvis.
Stora bokstäver uppfattas på Internet som att du skriker och är en gaphals, och det är du väl inte?
HEAVY-TOW MAN
2005-03-23, 20:51
Nej för tusan
tjena! hoppas alla bärgare får en bra påsk! eller va säger du toppline? :hail:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.