Visa fullständig version : Här är lite om olyckan
Gp (http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=762&a=302514)
Hittar ni något så fyll på med länkar!
Jag har idag pratat med Tingsrätten i Varberg och rättegången mot mannen som orsakade Patriks död kommer i början av nästa år!
Vi pratar om att ha en manifestation i Storgöteborg på ettårsdagen dvs den 7 November hör av er om intresse finns för visa vårt missnöje över att ingenting har hänt!
Emil_Helsingborg
2006-10-19, 22:47
Gp (http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=762&a=302514)
Hittar ni något så fyll på med länkar!
Jag har idag pratat med Tingsrätten i Varberg och rättegången mot mannen som orsakade Patriks död kommer i början av nästa år!
Vi pratar om att ha en manifestation i Storgöteborg på ettårsdagen dvs den 7 November hör av er om intresse finns för visa vårt missnöje över att ingenting har hänt!
det är en J**** tid det har tagit innan det har hänt något men vad är det dem säger "bättre sent än alldrig" och sen tycker jag att vi skulle haft en minnesmanifestation här i skåne också eller vad tycker ni ?
Johansson
2006-10-19, 23:18
det är en J**** tid det har tagit innan det har hänt något men vad är det dem säger "bättre sent än alldrig" och sen tycker jag att vi skulle haft en minnesmanifestation här i skåne också eller vad tycker ni ?
:thumbup: fler desto bättre :hail:
bil499-hbg
2006-10-19, 23:55
nicklas 495 ordna en ny karavan för södra delarna (skåne) för minne av patrik och en blomster grupp till graven kan jag ordna vem vill bidra ???! :hail:
Hej,
Hör gärna av er med tid och datum för kortegen här nere i södra sverige. Skulle gärna vara med på ett bidrag till buketten.
/Roger
Tungbärgare 302
2006-10-20, 11:18
Jag kan nog med säkerhet säga att vi på kåren i gbg e på.
Innstämer!! :thumbup: :thumbup: :party:
Uffe me bärgarn
2006-10-20, 13:50
Yes! säjbara till..
Björkis M
2006-10-20, 18:25
Vi har lite långt för kortegen men är gärna med i blomster..
Vi från Ängelholm är med på kortege i skåne.
Nicklas, du ordnar det.
Dan, du fixar blommor. :yesnod:
killen i 363
2006-10-24, 00:50
är med ge bara tid och datum mikael i gbg :party: :yesnod: :yesnod: :yesnod:
killen i 363
2006-10-24, 00:52
Innstämer!! :thumbup: :thumbup: :party:
japp är med ge bara tid och plats mikael gbg
bil499-hbg
2006-10-24, 05:44
Vi från Ängelholm är med på kortege i skåne.
Nicklas, du ordnar det.
Dan, du fixar blommor. :yesnod:
jo jag fixar grönsakerna :thumbup: men det blir nog bara blom kål för det var ju ett klent bidragande till den ?? kan det vara för att media inte ser deras bärgare då ,, men jag har en annan ide hur vi skall krama ur slantar från dom övriga :hihi: :hihi: skall ta det med nicke nyfiken (495),, benny & roger jag tackar på förhand för ert intesse :thumbup: ,,,
När väl dom faller blir det ett löjligt lågt straff. Att köra ihjäl en människa pga onykterhet brukar bli nio månaders fängelse.
Så mycket är ett liv värt i Sverige. :angry:
Kortege är på gång. Det som bestämmts i nuläget är datum, den 7 Nov, Kl 12:00. 499, Dan kommer att ordna någon form av blommster som skall läggas på Patriks grav.
Jag kommer att starta en ny tråd om kortege tider mm, innan helgen. Sprida det både här, ryktesvis och via telefon. Media kommer att kontaktas i veckan. Om någon vill fråga, hjälpa till med förslag eller dylikt kan ni nå mej på tele: 042-78661. // Niklas, STN 1212
Som det ser ut just nu så blir det en koretege in till Götaplatsen kl 10, men vi återkommer om exakta uppgifter. Vi håller på och försöker få dit all media vi kan. Om undrar om nått så kontakta mig eller Kent 390.
Hur är det med insamlingen till Patriks barns julklapp? Vill gärna ge ett bidrag!
Kan man vara till nån hjälp i övrigt så hör av er!! Mvh.Ulrika
Hur är det med insamlingen till Patriks barns julklapp? Vill gärna ge ett bidrag!
Kan man vara till nån hjälp i övrigt så hör av er!! Mvh.Ulrika
Vi hade en insamling vid manifestationen i Göteborg Kent 390 på Assistancekåren o jag ska åka och överlämna pengarna i veckan som kommer!
Är det så att du/ni vill vara med så hör av dig!
Har försökt men mejlen går tydligen inte fram!!! Skickar telenr. privat så kan du höra av dej!
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.