Visa fullständig version : varifrån?
Att många av oss kör för kåren är väl ingen hemlighet.
Jag vet att även Falks och Roffes är representerade (med den äran)
Men har vi medlemmar från fler föreningar?
Kanske nån svempas eller stor-stockholm?
Jag skulle tycka att det vore trevligt om ni kunde ge oss andra en ledtråd.
Tackåhejleverpastej.
Ja kom igen nu gubbar, tell us.
Finns det intresse och anledning för att tillräckligt många är representerade så kan man t.o.m. skapa egna avdelningar för Assistancekåren, Roffes m.m. som bara medlemmarna i gruppen har tillgång till, dvs privata avdelningar.
Nu kanske den idén är skitdum men är den inte det så vill jag att ni skriver varför det vore bra i forumet "frågor & svar".
Och DU, glöm inte att skriva här vilken åkarförening du tillhör :thumbup:
Bärgarn 139
2005-03-22, 20:37
Det står någonstans i min profil men jag skriver ut det i alla fall. Tillhör Kåren.
Vad e jag då? Hornet 173 & Bärgaren 139s lilla luder :biglaugh: :biglaugh: :biglaugh: :biglaugh: :biglaugh: :biglaugh:
Bärgarn 139
2005-03-22, 21:16
*ASGARV*
Titta "gullet". Nu har du äntligen hittat på en tittel till dig själv hahahaha
Jag tycker dock att du får fixa till dig lite till nästa gång, du börjar se lite sliten ut :biggrin: :biggrin: :bootyshak
dieselmannen
2005-03-25, 21:49
spray-date kan kanske vara något för er som vill vara mer än kollegor :eek:
tanken med den här siten är nog just att alla ska vara under ett tak oavsett färgen på bilarna.jag tycker att stämningen är ganska god även om vissa herrar tydligen börjar få vårkänslor och sneglar på varandra numera....
När jag såg att Dieselmannen hade svarat på detta inlägg, trodde jag att det skulle stå: från min pappas :censored: . Till min stora glädje håller ditt svar ännu lägre klass. :hihi: :kiss:
dieselmannen
2005-03-26, 18:19
hur menar du nu min gamla stofil? min anal-ys av grabbarna är ju fullkomligt glasklar eller hur?? :biggrin:
Trackern
2005-03-26, 20:59
hur menar du nu min gamla stofil? min anal-ys av grabbarna är ju fullkomligt glasklar eller hur?? :biggrin:
Vad svamlar du om diesel? För varje oklart inlägg sätter jag en ny dekal på din bil...... :hihi:
dieselmannen
2005-03-26, 23:05
inte så mopsig pysen...det tar jag som olaga hot :yesnod:
Trackern
2005-03-27, 10:45
:party: inte så mopsig pysen...det tar jag som olaga hot :yesnod:
Skulle aldrig hota dig kompis..... :hihi:
Men parkerar man i my hood så händer det så lätt något. Jag kan liksom inte tygla ligan....
dieselmannen
2005-03-27, 16:54
det är inte bara illdåden från hornsgatan som finns på film.......
Trackern
2005-03-27, 21:06
det är inte bara illdåden från hornsgatan som finns på film.......
Maestro, Hornsgatan kan du knappast klandra mig för.... :ajjabajja
Ska vi mysa till "The Football Factory" lagom innan premiären i Superettan?
Jag lovar att tygla ligan, Diesel. Men parkera lite undangömt i fortsättningen. :kiss:
dieselmannen
2005-03-27, 22:06
Mm..låter bra..jag tar pendeln istället.fixar du chips så tar jag med dip och tofflor. ok?
Trackern
2005-03-28, 09:37
Mm..låter bra..jag tar pendeln istället.fixar du chips så tar jag med dip och tofflor. ok?
Jag ordnar allt. Ta med en livlina också...
Vänta nu, jobbar du aldrig? Hur får ni ihop pengar till din lön? Ut och knega kompis..
bergarkungen
2005-03-28, 16:47
jag kör för kåren vet inget annat
bergarkungen
2005-04-01, 07:23
Att många av oss kör för kåren är väl ingen hemlighet.
Jag vet att även Falks och Roffes är representerade (med den äran)
Men har vi medlemmar från fler föreningar?
Kanske nån svempas eller stor-stockholm?
Jag skulle tycka att det vore trevligt om ni kunde ge oss andra en ledtråd.
Tackåhejleverpastej.
kunde man få ett eget forum vore ju perfekt det finns ju saker man vill hålla inom firman
ASSISTANCEKÅREN SÅ KLART :thumbup:
HEAVY-TOW MAN
2005-04-27, 22:37
Klart man kör i tyngsta ligan ,ASSISTANCEKÅREN. :thumbup:
Uffe me bärgarn
2005-04-28, 10:27
Nordens största räddningsorganisation naturligtvis.dvs FALCK :thumbup:
falcken5
2005-05-24, 21:47
kör för falck ja me.. (fast det kan man ju räkna ut me :bootyshak ´)
Ja kom igen nu gubbar, tell us.
Finns det intresse och anledning för att tillräckligt många är representerade så kan man t.o.m. skapa egna avdelningar för Assistancekåren, Roffes m.m. som bara medlemmarna i gruppen har tillgång till, dvs privata avdelningar.
Nu kanske den idén är skitdum men är den inte det så vill jag att ni skriver varför det vore bra i forumet "frågor & svar".
Och DU, glöm inte att skriva här vilken åkarförening du tillhör :thumbup:
Fr.o.m. 2006-03-23 så kör jag för Assistanskåren :thumbup:
Tungbärgare 302
2006-03-05, 19:21
KÅREN :thumbup:
jockebärgare
2006-03-05, 20:11
jag kör för mig själv håller till vid foten av hallandåsen är medlem i svensk räddningtjänst.medlemar från detta forum som jobbar hos mig är Blue, bärgare87. :hihi:
Kör för Roffes (Stockholm)...
The best of the best!! Kåren!! :thumbup:
Martin vxj
2006-04-26, 20:27
KÅREN :thumbup: :thumbup:
Kåren så klart :yesnod: :yesnod: :yesnod:
Jag kör lite extra för jp:s då och då när det behövs annars är jag en av dankad maskinförare som nu mera jobbar som bajs plockare på vivaldi! :yesnod: :yesnod:
:party: ASSISTANCEKÅREN
SÅ KLART :party:
lassebus
2006-07-11, 22:43
assistance kåren såklart
:thumbup:
Roger Larsson
2006-07-12, 10:46
jag kör för mig själv håller till vid foten av hallandåsen är medlem i svensk räddningtjänst.medlemar från detta forum som jobbar hos mig är Blue, bärgare87. :hihi:
Personligen är jag inte ansluten till något längre. Både :smile: och :depressed men tycker att det är roligt att det gamla fina namnet Svensk Räddningstjänst lever vidare om än med en annan inriktning :smile:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.