Visa fullständig version : Falckhäxans julklappslista
Radiohäxan
2006-11-13, 16:58
Ja pojkar i rött & vitt då börjar julen närma sig & jag förväntar mig en julklapp i år.
Under de 5 år som jag förgyllt er tillvaro har det varit glest med det så jag kan lätt räkna dom & antalet blir skrämmande.... 0 st :eek:
Vad önskar sig då lilla radiohäxan av tomten ??? Jooo det ska jag tala om, en skoteroverall i nya profilen skulle sitta som handen i handsken då jag ska ut & åka stjärtlapp i vinter :love:
Sååå skynda att prata ihop er nu så inte lilla jag blir ledsen i år igen & jag lovar att lägga upp bilder på mig i denna heta kreation som tack....
Samson Falck 44
2006-11-13, 18:02
Vi har en overall i garaget som ngn använt i 3 år. problemet är med andra ord löst!
Radiohäxan
2006-11-13, 18:04
Vi har en overall i garaget som ngn använt i 3 år. problemet är med andra ord löst!
Jaha där ser man vad du tycker jag är värd :screama: back at ya beatch..
Blir mao ingen mer inbjudan till dig gällande firmafester
,toplesskvällar med väninnorna osv....
Bärgarn 139
2006-11-13, 18:37
Då ser jag fram emot en inbjudan till toppless-kvällen med dina vänninor då jag nu är ute med bössan och försöka skramla ihop en overall till dig :biggrin: :biggrin:
Radiohäxan
2006-11-13, 19:58
Då ser jag fram emot en inbjudan till toppless-kvällen med dina vänninor då jag nu är ute med bössan och försöka skramla ihop en overall till dig :biggrin: :biggrin:
Jaaa lyckas du med den bedriften så är det inte helt omöjligt du hamnar på gästlistan :hihi:
Då ser jag fram emot en inbjudan till toppless-kvällen med dina vänninor då jag nu är ute med bössan och försöka skramla ihop en overall till dig :biggrin: :biggrin:Fast den du skramlar till är väl orange?
Pojkar i rött & vitt? Trodde de va tomten som va rö å vit klädd, men de e ju en gubbe! :crazya:
Emil_Helsingborg
2006-11-13, 21:06
Pojkar i rött & vitt? Trodde de va tomten som va rö å vit klädd, men de e ju en gubbe! :crazya:
ja och en äcklig sådan :hihi:
ja och en äcklig sådan :hihi:
Hehe jo men...De där kan tolkas konstigt...THE END på mitt inlägg...innan de går överstyr
Emil_Helsingborg
2006-11-13, 22:41
Hehe jo men...De där kan tolkas konstigt...THE END på mitt inlägg...innan de går överstyr
ja ja kanske va lite fräck i mun :depressed
bil499-hbg
2006-11-14, 07:22
ja ja kanske va lite fräck i mun :depressed
:freak3: titta inte på mej :biggrin: för det har han fått av sin mor :hihi: :hihi:
Bärgarn 139
2006-11-14, 07:25
Givetvis en overall i oranget.
Jag såg inget önskemål om specifik färg.
Utgår naturligtvis ifrån att det efterfrågas den milano-heta och stureplans-inne oranga färgen...
Radiohäxan
2006-11-14, 08:06
Givetvis en overall i oranget.
Jag såg inget önskemål om specifik färg.
Utgår naturligtvis ifrån att det efterfrågas den milano-heta och stureplans-inne oranga färgen...
Falck har numera en väldigt het skoteroverall i just orange färg & självklart ska det stå Falck på den men det trodde jag var uppenbart.... :yesnod:
Ang vad hgb bärgarna har haft för äventyr med tomten vågar jag inte ens gå in på eftersom dom tycker det är en äcklig gubbe, vad fick ni i era paket då ni var snälla nån gång för länge sen ?? klubba lr ??
Jag råkar tycka att tomten är en väldigt fin figur, lika fin som jag tycker våra chaufförer är :krama: så det så :crazya:
Emil_Helsingborg
2006-11-14, 08:27
Falck har numera en väldigt het skoteroverall i just orange färg & självklart ska det stå Falck på den men det trodde jag var uppenbart.... :yesnod:
Ang vad hgb bärgarna har haft för äventyr med tomten vågar jag inte ens gå in på eftersom dom tycker det är en äcklig gubbe, vad fick ni i era paket då ni var snälla nån gång för länge sen ?? klubba lr ??
Jag råkar tycka att tomten är en väldigt fin figur, lika fin som jag tycker våra chaufförer är :krama: så det så :crazya:
nä det e så att det har smygit omkring en äcklig gubbe runt skolan nu ett tag å han liknar faktiskt tomten :hihi: fast med rött skägg
Radiohäxan
2006-11-14, 08:55
nä det e så att det har smygit omkring en äcklig gubbe runt skolan nu ett tag å han liknar faktiskt tomten :hihi: fast med rött skägg
Var det din pappa som skulle förbi på ett kvartsamtal kanske men dom andra inte kände igen honom :biglaugh:
Uffe me bärgarn
2006-11-14, 09:00
Tack för en lyckad fredagskväll i Stockholm :thumbup:
Tyvärr har jag bara en blå vinteroverall hängande hemma men killarna i Stockholm fixar säkert en så du blir välklädd :yesnod: :yesnod:
Radiohäxan
2006-11-14, 09:05
Tack för en lyckad fredagskväll i Stockholm :thumbup:
Tyvärr har jag bara en blå vinteroverall hängande hemma men killarna i Stockholm fixar säkert en så du blir välklädd :yesnod: :yesnod:
Stockholmare är inte så lätta att lura av en julklapp så ni i Södra Sverige lyckas säkert bättre att skramla ihop till en :yesnod:
Tack själv, det var verkligen på tiden att vi sågs :krama:
Var det din pappa som skulle förbi på ett kvartsamtal kanske men dom andra inte kände igen honom :biglaugh:
:ajjabajja :thumbd:
Radiohäxan
2006-11-14, 11:55
:ajjabajja :thumbd:
Det var ju bara ett skämt ju :krama:
Inte snällt att säga så om någons pappa. Jag själv skulle bli grymt förbannad men men.. Tänk på de till nästa gång :thumbup:
Inte snällt att säga så om någons pappa. Jag själv skulle bli grymt förbannad men men.. Tänk på de till nästa gång :thumbup:
OJ!
Denna tråd (off topic) har tidigare haft väldigt högt till tak.
ps. Radiohäxan, Du får skriva om min pappa istället
OJ!
:confused2
Radiohäxan
2006-11-14, 13:44
OJ!
Tyckte nog jag oxå att vissa reagerade starkt på mitt lilla skämt så jag tar nog din pappa i fortsättningen :yesnod:
Tyckte faktiskt personligen att Hbg bärgaren bjöd in till min kommentar om tomtar, klappar & pappor men vissa kanske är mer skyddade än andra vad det gäller svidande skämt.....
Ja ja sånt är livet...
bil499-hbg
2006-11-15, 05:58
det lilla skämtet tål jag :hihi: effter alla år som bärgare, jag har varit bärgare sen mitten av 80 talet samt repensenterat falken i nv skåne var ju andra stn som gick med i falken i skåne och fick jobba i ständig motvind pga det namnet men effter alla dom åren kan jag väll säga med gott samvete att man lät andra komma till dukat julbord, sen viste du väl "häxan" att tomten är far till alla barnen :biggrin: men som en bärgare skulle man aldrig ha tid till det :hihi: :thumbup:
det lilla skämtet tål jag :hihi: effter alla år som bärgare, jag har varit bärgare sen mitten av 80 talet samt repensenterat falken i nv skåne var ju andra stn som gick med i falken i skåne och fick jobba i ständig motvind pga det namnet men effter alla dom åren kan jag väll säga med gott samvete att man lät andra komma till dukat julbord, sen viste du väl "häxan" att tomten är far till alla barnen :biggrin: men som en bärgare skulle man aldrig ha tid till det :hihi: :thumbup:
vaddå tomten e far till alla barnen?!, så du menar att en fet gubbe med vitt skägg o säger hoho e min farsa??? ja som under 30,4 år trott att en liten, småfyllig, skalllig glasögon prydd gubbe skulle va farsan, men ack nej. ja ja, bättre än Pappa Beng i alla fall. :biglaugh:
Du, Häxan? ja har en "baby" uniform över, kanske inte så varm, men du får garanterat uppmärksammhet :crazya:
Radiohäxan
2006-11-15, 17:12
Du, Häxan? ja har en "baby" uniform över, kanske inte så varm, men du får garanterat uppmärksammhet :crazya:[/QUOTE]
Tack gullet att du erbjuder den till mig men jag tror nog du behöver alla dina babypyjamaser själv så mycket som ni bärgar där nere i skåne :crazya:
thorsens_uppsala
2006-11-15, 17:38
vad har du för storlek på overall då häxan
Radiohäxan
2006-11-16, 08:03
Jag har stl S i den :smile:
Du höll ganska låg profil på mötet tyckte jag, det var synd du missade Fredagen men vi får ta det nästa år...
Mr Tow Truck
2006-11-16, 09:44
Storlekar skall man inte fråga damer om man ska mäta själv. :biglaugh:
Radiohäxan
2006-11-16, 14:03
Jag har nu fått min julklapp av Samson Falck & Jonas på vårt lager :biggrin:
Världens gullungar så nu ska mamma Falck oxå ge sig ut & handla julklappar...
thorsens_uppsala
2006-11-16, 18:55
jag fick ju åka och möta en trailer med en traktor i sundsvall det var ju synd att ja inte kom men det blir fler ggr
thorsens_uppsala
2006-11-16, 19:00
du sa ju inte hej ju var du grinig på mötet du kan väl hälsa eller har du blivit stroppig
Radiohäxan
2006-11-16, 19:55
du sa ju inte hej ju var du grinig på mötet du kan väl hälsa eller har du blivit stroppig
Öhm nej inte direkt men hade du varit med på Fredagen så skulle du förstått bättre varför jag var lite disträ....ska erkänna att jag var bakis & då är jag inte lika glad & hurtig som jag brukar vara....sorry om jag uppfattades som grinig för det var inte meningen :blush:
Radiohäxan
2006-11-16, 19:56
Men å andra sidan så hälsade inte du heller....så det så :crazya:
falcken5
2006-11-16, 21:40
Jag har nu fått min julklapp av Samson Falck & Jonas på vårt lager :biggrin:
Världens gullungar så nu ska mamma Falck oxå ge sig ut & handla julklappar...
Då kan du beskåda min önske lista på saker jag vill ha från dig... :yesnod:
1) INGA hellyft.
2) INGA jourer
3) sovmorgnar..
4) massage varje fredag efter en hård arbets-vecka.
Tssss Ett hellyft om dan håller männskann go å gla
bil499-hbg
2006-11-17, 02:45
1) INGA hellyft.
2) INGA jourer
3) sovmorgnar..
med den önskelistan så behöver du fan ingen masage i heller :crazya: för det kan ju knapast vara en jobbig veka :yesnod:
Radiohäxan
2006-11-17, 07:11
1) INGA hellyft.
2) INGA jourer
3) sovmorgnar..
Äh din lilla slöa blondin, kanske dags att byta yrke till arbetslös & vips har alla dina önskemål uppfyllts utan vare sig min hjälp eller tomtens :biglaugh:
Samson Falck 44
2006-11-17, 09:52
1) INGA hellyft.
2) INGA jourer
3) sovmorgnar..
5) när nya bilen kommit vill jag enbart bli titulerad som brattjanne från öfvre!
Radiohäxan
2006-11-17, 11:39
5) när nya bilen kommit vill jag enbart bli titulerad som brattjanne från öfvre!
:biglaugh: :biglaugh: & den får iiiiiiiiiiiiinte bli smutsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :biglaugh:
Tänk om vi hade haft en häxa som dej på vår firma :biggrin: go och glad :hihi:
bil499-hbg
2006-11-29, 05:37
vem skulle ni vilja ge denna overal till :hihi: knapast för skoter körning http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=17911 :yesnod:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.