handdator

Visa fullständig version : Nu vill jag meddela er alla...

Bambi
2006-12-02, 11:28
Att idag ska jag lyxa till det, genom att inviga min nya vackra fina bubbel pool.
En sån där Utomhus spa-anläggning för 6-7 personer.
Jag ska tänka på er extra mycket när jag sitter i den med en öl och får massage :hihi:

Johan
2006-12-02, 11:36
Att idag ska jag lyxa till det, genom att inviga min nya vackra fina bubbel pool.
Jag ska tänka på er extra mycket när jag sitter i den med en öl och får massage :hihi:
hmm :biggrin: blä på dig fuskigt !!! :biggrin:

Bambi
2006-12-02, 11:38
hmm :biggrin: blä på dig fuskigt !!! :biggrin:
:hihi: Tycker om dig åxå :biggrin:

Johan
2006-12-02, 11:40
:hihi: Tycker om dig åxå :biggrin:
Yeah :party: hihi :blush:

bil499-hbg
2006-12-02, 11:45
tänk om det blir snöstorm då :hihi: :party:

Bambi
2006-12-02, 11:46
tänk om det blir snöstorm då :hihi: :party:
Då blir de ju extra mysigt ;)
Men snöstorm? Mitt i sommaren?? :crazya:

Johan
2006-12-02, 11:48
Då blir de ju extra mysigt ;)
Men snöstorm? Mitt i sommaren?? :crazya:
Hmm aa håller med snön känns rätt långt borta :depressed

Bambi
2006-12-02, 11:53
Hmm aa håller med snön känns rätt långt borta :depressed
Vintern har redan varit ju, nu har vi fått vårtecken som blommor och bär ;)

Johan
2006-12-02, 12:01
Vintern har redan varit ju, nu har vi fått vårtecken som blommor och bär ;)
Jag vill ha vinter!! Så de kan börja komma in lite mer tungjobb! :thumbup:

Bambi
2006-12-02, 12:06
Jag vill ha vinter!! Så de kan börja komma in lite mer tungjobb! :thumbup:Jag kan ta en vinter när jag har badat färdigt och druckit upp min öl. Alltså imorgon är de helt ok med en ny vinter :D

Johan
2006-12-02, 12:07
Jag kan ta en vinter när jag har badat färdigt och druckit upp min öl. Alltså imorgon är de helt ok med en ny vinter :D
Hihi de tror jag säkert :thumbup:

Bambi
2006-12-03, 00:31
Hihi de tror jag säkert :thumbup:
Fast vi måste ju tänka på de stackars bilisterna i sthlm som inte klarar 5cm snö så de får ju inte komma för mycket snö. :biggrin:

Jag menar, jag har ju inte haft några problem att komma fram i snön med mina 2 privatbilar :thumbup:

Johan
2006-12-03, 00:43
Fast vi måste ju tänka på de stackars bilisterna i sthlm som inte klarar 5cm snö så de får ju inte komma för mycket snö. :biggrin:

Jag menar, jag har ju inte haft några problem att komma fram i snön med mina 2 privatbilar :thumbup:

Du ska väll inte vara ledsen om de ger dig jobb? :smile:

Bambi
2006-12-03, 00:48
Du ska väll inte vara ledsen om de ger dig jobb? :smile:Haha nej jag blir bara ledsen när de blir tvärstopp för att ingen kan köra ;) Jobben blir man ju glad över om man kommer fram till dem :D

Nitrous
2006-12-03, 09:00
Bilder :confused2
"this thread is worthless without picture proof" :hihi:

bil499-hbg
2006-12-03, 10:12
hur gick det med bubblorna i går bambi ,,

Johan
2006-12-03, 13:08
Bilder :confused2
"this thread is worthless without picture proof" :hihi:

Håller med helt!! :thumbup:

Bambi
2006-12-03, 17:12
Måste jag vara med på bilderna? Ni kan få en massa bilder på poolen ;)

Johan
2006-12-03, 17:29
Måste jag vara med på bilderna? Ni kan få en massa bilder på poolen ;)
Hur ska man kunna veta om den fungerar om du inte är med? går inte.. klart du ska vara med!! :thumbup:

Bambi
2006-12-03, 17:44
Hur ska man kunna veta om den fungerar om du inte är med? går inte.. klart du ska vara med!! :thumbup:
Fyf-n, jag som hatar att synas på bilder :P Får väl la fixa det då... :)

Johan
2006-12-03, 17:58
Fyf-n, jag som hatar att synas på bilder :P Får väl la fixa det då... :)
Kanon!!! :thumbup:

Bambi
2006-12-04, 21:54
Kanon!!! :thumbup:
Halvnaket och utan make-up, duger de åt er? i sådantfall kommer de bilder ikväll/natt :P

Johan
2006-12-04, 22:00
Halvnaket och utan make-up, duger de åt er? i sådantfall kommer de bilder ikväll/natt :P
Haha väntar med spänning :hihi: :hihi:

Bambi
2006-12-04, 22:02
Haha väntar med spänning :hihi: :hihi:Haha förstog att du skulle göra de, champangen tog slut så nu ska jag hoppa i igen fast med en öl, alla bärgare som orkar ta sig til mitt hem är välkomna att bada ;)

bil499-hbg
2006-12-04, 22:05
Haha förstog att du skulle göra de, champangen tog slut så nu ska jag hoppa i igen fast med en öl, alla bärgare som orkar ta sig til mitt hem är välkomna att bada ;)
tog chmpangen slut kan bero på att du skall dricka den inte hälla den i badet för att få bubblor :hihi: :hihi:

dieselmannen
2006-12-04, 22:27
Då herrar nyutnämnda moderatorer inte tycks ha vaknat efter nomineringsfesten så får gamle Diesel rycka in och styra upp i den här tråden.
Detta forum skapades Av bärgare FÖR bärgare med syfte att umgås på ett (nåja) civiliserat sätt.
Om man vill hetsa fram lättklädda bilder från en bubbelpool så finns det helt säkert ett skitlass med andra forum att utforska!
Ni vet väl att allt inte är som man tror på nätet!
Den ni tror är Gittan Goding kanske är den där håriga slusken som tömmer era sopor....

Jo då, vi är vakna och håller ett vakande öga på verksamheten - någon fest såg dock åtminstonde inte jag till ;-)

Johan
2006-12-04, 22:40
Då herrar nyutnämnda moderatorer inte tycks ha vaknat efter nomineringsfesten så får gamle Diesel rycka in och styra upp i den här tråden.
Detta forum skapades Av bärgare FÖR bärgare med syfte att umgås på ett (nåja) civiliserat sätt.
Om man vill hetsa fram lättklädda bilder från en bubbelpool så finns det helt säkert ett skitlass med andra forum att utforska!
Den ni tror är Gittan Goding kanske är den där håriga slusken som tömmer era sopor....

Hmm man får tydligen inte skoja på detta forumet nu helt plötsligt?? :eek:
Konstigt att de bara verkar vara vissa personer som får skämta här.. :eek:
Tex om Bil499-hbg drar ett skämt så blir de direkt sett från en negativ synvinkel.. men vissa andra kan dra mycke värre skämt och de säger ingen om.. Det är i alla fall som jag har märkt här på forumet.

birason
2006-12-04, 22:46
:thumbup: :biglaugh:

Bambi
2006-12-04, 22:57
Tex om Bil499-hbg drar ett skämt så blir de direkt sett från en negativ synvinkel.. men vissa andra kan dra mycke värre skämt och de säger ingen om.. Det är i alla fall som jag har märkt här på forumet.
Haha men nu har iaf vi fått driva med dieselmannen en måndags kväll :P
*ASG*

dieselmannen
2006-12-04, 23:13
Ok ok jo bara för att Trackern hade vänligheten att"vika" ut mig i bästa Baywatch-stil på annan tråd så...
Min tanke med mitt inlägg var mer åt att vi kanske skall vårda våra kvinnliga medlemmar i bärgarsvängen,dom är ju inte alltför många,eller hur?
Vad du för övrigt skriver om eller driver med har jag naturligtvis inga synpunkter på så länge du följer reglerna här på forumet.
Tog du det på ett annat sätt så läste du nog på fel sätt.
Och Bira,det där med hårig sopåkare...det var bara en tillfällighet :kiss:
fast ju mer jag tänker på det så......

Johan
2006-12-04, 23:19
Ok ok jo bara för att Trackern hade vänligheten att"vika" ut mig i bästa Baywatch-stil på annan tråd så...
Min tanke med mitt inlägg var mer åt att vi kanske skall vårda våra kvinnliga medlemmar i bärgarsvängen,dom är ju inte alltför många,eller hur?
Vad du för övrigt skriver om eller driver med har jag naturligtvis inga synpunkter på så länge du följer reglerna här på forumet.
Tog du det på ett annat sätt så läste du nog på fel sätt.
Och Bira,det där med hårig sopåkare...det var bara en tillfällighet :kiss:

Jo och hon verkar vara en trevlig tjej med glimten i ögat och om du läst innan så var de inte direkt så vi var elaka mot varandra. Vi var nog båda med på, att de var på skoj så :thumbup:

Ika
2006-12-04, 23:31
Så lätt det kan missuppfattas! Men då är det ju skönt att veta att det faktiskt finns dom som reagerar o bryr sig. Det kunde ju ha varit annorlunda!
Bättre att bry sig en gång för mycket än inte alls! :love:

Johan
2006-12-04, 23:49
Så lätt det kan missuppfattas! Men då är det ju skönt att veta att det faktiskt finns dom som reagerar o bryr sig. Det kunde ju ha varit annorlunda!
Bättre att bry sig en gång för mycket än inte alls! :love:
Aså jag skulle ju inte hållit på så om jag trodde att de missuppfattades i alla fall. Men helt rätt de du säger med att alltid bättre att bry sig en gång för mycke! :thumbup:

Ika
2006-12-05, 00:04
Jag tyckte ni hade rätt kul! Gillar också att slänga :censored:. Men jag tror att tjejer uppväxta i den "miljön" Hi, Hi, tål lite mer. Vi babblar nog på ibland o förstår inte alltid att andra inte tror att man är klok! Som tex. "Vad ska du göra på fredag? Svar: Åka med gubben o bärga! :confused2 " ( Fast nu har ju pojken tagit min plats! Tycker att han ska köra en större bil så att jag kan få plats!! Eller så har man blivit Tant! :hihi:

Johan
2006-12-05, 00:06
Jag tyckte ni hade rätt kul! Gillar också att slänga :censored:. Men jag tror att tjejer uppväxta i den "miljön" Hi, Hi, tål lite mer. Vi babblar nog på ibland o förstår inte alltid att andra inte tror att man är klok! Som tex. "Vad ska du göra på fredag? Svar: Åka med gubben o bärga! :confused2 " ( Fast nu har ju pojken tagit min plats! Tycker att han ska köra en större bil så att jag kan få plats!! Eller så har man blivit Tant! :hihi:

Hehe du är rolig du!! :thumbup:

birason
2006-12-05, 03:59
....Och Bira,det där med hårig sopåkare...det var bara en tillfällighet :kiss:
:angry: :eek: :party:

bil499-hbg
2006-12-05, 06:42
bra lillkillen kul att höra att andra också har reagerat på svängningarna här inne ,,tack johan :thumbup:

Nitrous
2006-12-05, 08:07
bra lillkillen kul att höra att andra också har reagerat på svängningarna här inne ,,tack johan :thumbup:

Nu hoppas jag att det har skett nåt slags missförstånd här!
Självklart ska alla få vara roliga på lika villkor :yesnod: , och självklart med hänsyn till trådstartarens ämne och i vilket forum tråden ligger i.
En seriös tråd om "bärgning" ska naturligtvis inte få skämtas sönder på dåligt manér. Men denna tråd ligger i "OFF TOPIC" forumet vilket innebär att ordet nästan är fritt inom vissa ramar som säkert alla med sunt förnuft kan avgöra.

Om jag var otydlig när jag efterlyste bilder så var det inte på trådstartaren själv :eek: , jag efterlyste bildbevis på själva bubbel-poolen :party:

Dieselmannen har helt rätt i vad han skriver, vi ska inte använda könsroller på ett negativt sätt här och forumet skapades för att bärgare på ett enkelt civiliserat sätt skulle kunna kommunicera med varandra.
Men som sagt, i just den här forumsdelen "OFF TOPIC" är ordet ganska fritt. Nu är det inte meningen att "OFF TOPIC" ska dränkas med dåliga skämt utan tanken var mer om man har en fråga eller något man vill dela med sig av som inte passar i de övriga forumskategorierna, precis som trådstartaren faktiskt gjort :thumbup:
En snabb titt i OFF TOPIC forumsdelen visar att det faktiskt fungerar hyffsat nära som tanken var, inte alls så mycket grova eller dåliga skämt skämt.
Problemet är att i vissa seriösa trådar har ironi och skämt tagit över och förstört tråden. Detta problem kommer moderatorerna vara mer hårda på framöver och inte acceptera.

My 50cent :kiss:

Bambi
2006-12-05, 22:35
Nu har jag iaf kommit hem efter en hektiskt dag med massa ilska under dagen på människor jag inte tål ;)

Men för att klargöra för er som skrivit här inne så har jag och johan skämtat, endast skämtat, och ingetting annat!

Sen en annan sak nu orkar jag inte citera någon eller hålla på eftersom jag suger på forumstekniken, men som någon skrev, har man vuxit upp med endast grabbar omkring sig så tål man mycket och man är inte bättre själv!

Inte för att ni har med det att göra, men jag är inte ens såndär fin-flicka-med-vackra-ord, är de någon som fattar vad jag skriver när jag är trött?

Hur som haver jag skiter och jag rapar åxå, dessutom svär jag. Bara så ni vet, för att jag ska känna mig kränkt eller illa till mods utav en kille,grabb,gubbe eller man så krävs det en hel del! :D

Jag tycker däremot att det är uber gulligt med att ni tar vara på era kvinnliga bärgare, och det är jag stolt över... Men som sagt allt har varit på skämt nivå, den enda gången man får se mig halvnaken(bikini) det är om man badar med mig på stranden eller i en pool, jag skulle aldrig lägga ut en bild på mig själv, tycker de är as fult :D

Men poolen ska ni såklart få en bild på när jag har en idiotisk kamera som vill fungera som jag vill!

Men nu tycker jag att ni inte ska bry er mer om detta, jag vill bara se glada miner nu, den som ger en sur min till idag tror jag att jag kommer strypa efter denna dag ;)

Pussen och kramen på er goa grabbar och tjejer!"

Bambi
2006-12-05, 22:38
Jag tyckte ni hade rätt kul! Gillar också att slänga :censored:. Men jag tror att tjejer uppväxta i den "miljön" Hi, Hi, tål lite mer. Vi babblar nog på ibland o förstår inte alltid att andra inte tror att man är klok! Som tex. "Vad ska du göra på fredag? Svar: Åka med gubben o bärga! :confused2 " ( Fast nu har ju pojken tagit min plats! Tycker att han ska köra en större bil så att jag kan få plats!! Eller så har man blivit Tant! :hihi:Kolla jag kunde citera! *asstolt nu*
Som Ika skrivit vissa tror inte att vi är kloka, de kanske är därför jag endast har 2 vänninor? ;) Men massa killkompisar! skulle bara överbevisa mig själv att jag lyckades med en bra grej nu ;)

Ika
2006-12-05, 23:05
Det blev visst en höna av en fjäder! Nog pratat om det! Vi är ju tydligen som vi är! :crazya: Men O.B.S. !! Jag TRIVS! Om andra tjejer visste hur bra kompisar vi har så hade de varit avundsjuka!( Sträck på er killar!) :banana: Lätta att prata med o inte en massa tjafs! :drunk:

Bambi
2006-12-05, 23:11
Om andra tjejer visste hur bra kompisar vi har så hade de varit avundsjuka!( Sträck på er killar!) :banana: Lätta att prata med o inte en massa tjafs! :drunk:
Ika det är ju de tjejerna är avundsjuka på, de är därför jag inte har några knappt ;)
Men huvudsaken är ju att vi vet att vi har mycket bättre kompisar ;)

Johan
2006-12-05, 23:12
Hehe blir bara så glad av att läsa de här :biggrin:

Bambi
2006-12-05, 23:15
Du skulle bara våga bli nått annat :P (skoja)

Jag blir glad att jag har gjort iaf en person glad idag ;)

Ika
2006-12-05, 23:29
Var det! För killarkompisar brukar finnas i både vått o torrt! Kan bero på att en hel del tjejer inte har det här intresset.Det händer ju lätt att man slinker in på ämnet BÄRGNING o LASTBILAR och då får vissa tjejer minen " Är hon inte klok!!" Men det växer o vi blir fler o fler tjejer som ni får "stå ut med"! :crazya: som vanligt!

bil499-hbg
2006-12-06, 07:11
Nu hoppas jag att det har skett nåt slags missförstånd här!
Självklart ska alla få vara roliga på lika villkor :yesnod: , och självklart med hänsyn till trådstartarens ämne och i vilket forum tråden ligger i.
En seriös tråd om "bärgning" ska naturligtvis inte få skämtas sönder på dåligt manér. Men denna tråd ligger i "OFF TOPIC" forumet vilket innebär att ordet nästan är fritt inom vissa ramar som säkert alla med sunt förnuft kan avgöra.

Om jag var otydlig när jag efterlyste bilder så var det inte på trådstartaren själv :eek: , jag efterlyste bildbevis på själva bubbel-poolen :party:

Dieselmannen har helt rätt i vad han skriver, vi ska inte använda könsroller på ett negativt sätt här och forumet skapades för att bärgare på ett enkelt civiliserat sätt skulle kunna kommunicera med varandra.
Men som sagt, i just den här forumsdelen "OFF TOPIC" är ordet ganska fritt. Nu är det inte meningen att "OFF TOPIC" ska dränkas med dåliga skämt utan tanken var mer om man har en fråga eller något man vill dela med sig av som inte passar i de övriga forumskategorierna, precis som trådstartaren faktiskt gjort :thumbup:
En snabb titt i OFF TOPIC forumsdelen visar att det faktiskt fungerar hyffsat nära som tanken var, inte alls så mycket grova eller dåliga skämt skämt.
Problemet är att i vissa seriösa trådar har ironi och skämt tagit över och förstört tråden. Detta problem kommer moderatorerna vara mer hårda på framöver och inte acceptera.

My 50cent :kiss:
tar gärna denna diskution privat med dej för att ej peta någon snarstuken person i ögat ,, har ej pms som en del andra :freak3: