Visa fullständig version : Nu är jag jätte nyfiken!
Martin vxj
2006-12-14, 21:35
Jag undrar om det så att alla på forumet har tappat sin kamera?
Skojar bara tycker det har blivigt lite bild inlägg? eller är det jag som har fel??
Det är alltid kul att se vad andra pysslar med..
MER BILDER!! :party:
Jag undrar om det så att alla på forumet har tappat sin kamera?
Skojar bara tycker det har blivigt lite bild inlägg? eller är det jag som har fel??
Det är alltid kul att se vad andra pysslar med..
MER BILDER!! :party:
Håller helt med.. Måste ju finnas någon i sverige som kan lyckas ta minst några bilder varje dag tycker man :biggrin:
Nya bilder upplagda. Ska sanningen fram så är det inte alltid det är läge att fota, eller att man kommer ihåg alla gånger heller....
Nya bilder upplagda. Ska sanningen fram så är det inte alltid det är läge att fota, eller att man kommer ihåg alla gånger heller....
Det har du helt rätt i!
I natt låg jag under en krokväxlare/kranbil och slogs med fem meter hydraulslang som hade snott sig runt kardanen och oljan droppade överallt dessutom så regnade det sidledes. Ett helt knippe slangar hade ranlat ner och fastnat i kardanen och ryckts loss från sina anskutningar eller rakt av, en slang hade lindats upp mellan medbringaren och bakaxeln så att packboxen hade gått åt pipsvängen.
Då plockar inte jag ut kameran, fick strippa innan jag gick tillbaka in i hytten. :bootyshak
Martin vxj
2006-12-15, 19:00
Fanns det ingen som kunde tagit ett par bilder när du strippade åtminstånde :biggrin: :biggrin:
Fanns det ingen som kunde tagit ett par bilder när du strippade åtminstånde :biggrin: :biggrin:
Även i Skåne är det mörkt kl 04:00 på natten så det hade nog mestsett ut som ett stort garv insmort i olja..... :blush:
bil499-hbg
2006-12-16, 10:37
Det har du helt rätt i!
I natt låg jag under en krokväxlare/kranbil och slogs med fem meter hydraulslang som hade snott sig runt kardanen och oljan droppade överallt dessutom så regnade det sidledes. Ett helt knippe slangar hade ranlat ner och fastnat i kardanen och ryckts loss från sina anskutningar eller rakt av, en slang hade lindats upp mellan medbringaren och bakaxeln så att packboxen hade gått åt pipsvängen.
Då plockar inte jag ut kameran, fick strippa innan jag gick tillbaka in i hytten. :bootyshak
nej nej för fan inga bilder på dej när du stripar :hihi: :hihi: tänk att här är minderåriga som tittar in i bland kan lätt bli skrämda för livet :crazya: .. ps. jag var hoss big boss (jocke) i går kväll och snackade skitt, hadde hämtat en 7,5t grävare med trailern runt hörnet ds.
bil499-hbg
2006-12-16, 10:55
ja det är inte alltid läge att fota och det kan bero på mycket väder, mörkt men framför allt TID & tid är pengar och det gillar lill chefen som har just återkommit från sin andra semester i tailand detta året fan vad duktiga jag och 495 nicklas är så han har tid och råd att semestra så offta, sen det här med fotandet hadde det varit tid och läge så hadde det säkerligen varit översvämat (men inte som i gbg) men i bild galleriet, emils dator brakade i hopp för c:a två vekor sedan och krakulerade foto mapen :freak3: men han håller på att återskapa den i orginal skick så då kommer där foton från hbg stn men under tiden så kan ju ni andra och era koleger ge oss lite att titta på i juletider :hail:
Martin vxj
2006-12-16, 13:26
Nu är jag inte bättre än någon annan.. Kör jouren och vad gör jag????
GLÖMMER KAMERAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska inte skälla mer på er :biggrin:
bil499-hbg
2006-12-16, 14:05
Nu är jag inte bättre än någon annan.. Kör jouren och vad gör jag????
GLÖMMER KAMERAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska inte skälla mer på er :biggrin:
:hihi: :hihi: :hihi: jag är inte trög jag har bara otur när jag tänker är det inte så det står i under text :thumbup: men men det är sådant som händer , vi ordinarie hbg har bärbara datorer men nicklas 495 har den ändast med sej 1 gång av 20 likså kameran :biggrin: jag har kameran i fickan datorn i bilen och kamera i mobilen = två kamror men va fan man är alltid för snabb att lasta och lossa innan det säger klick :yesnod:
Det är nog sant. Man är ganska dålig på att ta bilder.
Men inte nog med det. Jag är usel på datorer. Jag kan
starta den och trycka på "mina favoriter".
Där finns sos-Stockholm med.
Men hur f-n skickar jag bilder???? :banghead: :banghead:
bil499-hbg
2006-12-22, 05:36
Det är nog sant. Man är ganska dålig på att ta bilder.
Men inte nog med det. Jag är usel på datorer. Jag kan
starta den och trycka på "mina favoriter".
Där finns sos-Stockholm med.
Men hur f-n skickar jag bilder???? :banghead: :banghead:
benny vi kan ju inte vara bäst på allt här i nv skå,, :biggrin: du får väll be dinna knallhatar att hjälpa dej :thumbup:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.