Visa fullständig version : Trevlig sida!!!
Här har man hittat en sida som jag inte har sett förrut.Kanske för att man släpar vajer dygnet runt.Kul med kollegor som kan diskutera det vi håller på med dygnet runt.Kåren2
Här har man hittat en sida som jag inte har sett förrut.Kanske för att man släpar vajer dygnet runt.Kul med kollegor som kan diskutera det vi håller på med dygnet runt.Kåren2
Välkommen hit, sluta släpa vajer dygnet runt. Gör det till en vana att slå dig ner 10 min efter jobber med något gott o dricka till läsningen här, glöm för guds skulle inte att skriva egna inlägg här heller :thumbup:
Flitiga bärgare får tillträde till en dold "bärgarzon" som inte vem som helst kan läsa :-)
Välkommen hit, sluta släpa vajer dygnet runt. Gör det till en vana att slå dig ner 10 min efter jobber med något gott o dricka till läsningen här, glöm för guds skulle inte att skriva egna inlägg här heller :thumbup:
Flitiga bärgare får tillträde till en dold "bärgarzon" som inte vem som helst kan läsa :-)
Va bra förslag! Det vore mycket intressant med en "bärgarzon" då man kan utbyta lite hemliga yrkesknep.Bra sida!!!!!! Kåren2
Va bra förslag! Det vore mycket intressant med en "bärgarzon" då man kan utbyta lite hemliga yrkesknep.Bra sida!!!!!! Kåren2
Det är precis det den görs till, så att inte "vem som helst" läser nåt knep och använder det på fel sätt.
Kolla om någon här känner igen dig eller nåt så kan vi säkert fixa in dig.
Hornet173 har koll på många...pma honom om ingen annan här är bekant.
ja välkommen hit
Man tackar och bockar!!!!! :yesnod:
Ja då har man hittat en ny intressant sida...vad snackas de om här nu då??
Ja då har man hittat en ny intressant sida...vad snackas de om här nu då??
tja ibland så försöker avundsjuka kolleger baktala mig, tex kan dom säga att jag har gjort fel. Tro dom inte
- speciellt om dom skulle säga : HAN har gjort lösen av ett långtradarsläp och en renault 16 inom loppet av tre veckor = lögn
tappat en merca under lastning på mälarbron i väsby = lögn
tja ibland så försöker avundsjuka kolleger baktala mig, tex kan dom säga att jag har gjort fel. Tro dom inte
- speciellt om dom skulle säga : HAN har gjort lösen av ett långtradarsläp och en renault 16 inom loppet av tre veckor = lögn
tappat en merca under lastning på mälarbron i väsby = lögn
Om någon skulle påstå att jag för 23 år sen hällde glykol i bensinen för att inte få ispropp så är det bara lögn och elakt förtal. :yesnod:
Jo, välkommen hit, det är redan sagt men sluta släpa vajer dygnet runt och börja ägna några minuter om dagen till detta forum.... :party:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.