handdator

Visa fullständig version : Söker Bärgarjobb, heltid, deltid, extra. Helger, vardagar, natt, dag.

Matteh
2006-12-18, 12:29
Hej!

Söker jobb som rubrik. Kille 30år. Boende i södra Sthlm. Körkort med BC behörighet även ADR. A & E behörighet på gång. Utbildat bilmekaniker och bilplåtslagare. Även andra chaufförs jobb kan vara intressanta.

Mvh Matte
tele 0707527879

HAR FÅTT ETT BÄRGARJOBB!!! :biglaugh:

Mäster
2006-12-19, 09:53
Har du någon erfarenhet av bilbärgning?

Trackern
2006-12-19, 19:20
Har du någon erfarenhet av bilbärgning?

Spelar det någon roll? Jag har sett killar med tonvis av erfarenhet som ändå inte orkar jobba.
Jag tycker det ser ut som en väldigt ok meritlista.

Ring runt bland åkerierna!

Miks
2006-12-19, 21:03
Hej!

Söker jobb som rubrik. Kille 30år. Boende i södra Sthlm. Körkort med BC behörighet även ADR. A & E behörighet på gång. Utbildat bilmekaniker och bilplåtslagare. Även andra chaufförs jobb kan vara intressanta.

Mvh Matte
tele 0736756291
När flyttar du till framsidan? :thumbup:

Matteh
2006-12-21, 10:34
Har du någon erfarenhet av bilbärgning?'

Nej inte någon större erfarenhet av bilbärgning men kan säkert lära mig! :yesnod: Och tror det skulle passa kanon då jag e nykterist och ändå bor i bilen :biglaugh:

Matteh
2006-12-21, 10:36
När flyttar du till framsidan? :thumbup:

Nu nu nu!!! Skulle iof behöva någonstans att bo först kanske!? :rolleyes:

Robban_S
2006-12-21, 11:41
Du kan dela säng med Miks :P

Matteh
2006-12-21, 15:19
Du kan dela säng med Miks :P

Hmm... Kanske inte ska överdriva det här! :biggrin:

Bambi
2006-12-21, 15:40
Hmm... Kanske inte ska överdriva det här! :biggrin:
Se till att få köra en bil med sov hytt, då behöver du bara poste rastante eller skicka posten till bärgningsstationen ;)

Sann bärgare, eller vad?

Matteh
2006-12-21, 16:01
Se till att få köra en bil med sov hytt, då behöver du bara poste rastante eller skicka posten till bärgningsstationen ;)

Sann bärgare, eller vad?

Åååå! Att jag inte tänkte på det!? :banghead: Fast det skulle faktiskt inte bli någon större skillnad kör 8000 mil per år så jag hinner ju knappt gå ur bilen iaf :rolleyes:

Matteh
2007-02-09, 19:03
Det börjar nästan kännas som om bärgarjobb är något man ärver!? Har nu jagat ett bärgarjobb i flera månader utan framgång! Hur får man ett bärgarjobb? :hail:

Johan
2007-02-09, 19:15
Det börjar nästan kännas som om bärgarjobb är något man ärver!? Har nu jagat ett bärgarjobb i flera månader utan framgång! Hur får man ett bärgarjobb? :hail:
Det är nog kanske lite svårt om man inte kan något om bärgning innan. Du får väll försöka lära dig lite innan så blir du nog mer intressant!

Matteh
2007-02-09, 19:25
Det är nog kanske lite svårt om man inte kan något om bärgning innan. Du får väll försöka lära dig lite innan så blir du nog mer intressant!
Hej,

Jo visst men det är ju inte så lätt att lära sig när man inte har möjlighet att pröva. :confused2 Men jag har sätt många bärgningar eller snarare avlastningar efter 8år som mekaniker och ytterligare 3år som plåtis :yesnod: Någon som vill ha världens älsta prao elev? :biglaugh:

Roger Larsson
2007-02-09, 19:32
Hej,

Jo visst men det är ju inte så lätt att lära sig när man inte har möjlighet att pröva. :confused2 Men jag har sätt många bärgningar eller snarare avlastningar efter 8år som mekaniker och ytterligare 3år som plåtis :yesnod: Någon som vill ha världens älsta prao elev? :biglaugh:

Det bästa sättet om man inte har "naturliga kopplingar" till branschen är att "göra sig kompis" med någon som har bärgningsföretag och be att få hänga med... Att få jobb som bilbärgare utan erfarenhet är inte lätt. Håller med om att det är lite moment 22...

Matteh
2007-02-09, 19:40
Okej!

Någon med bärgningsföretag som vill ha en ny kompis? :hail: :biggrin:

Johan
2007-02-09, 19:50
Hej,

Hehe avlastningar är väll inte direkt den svåraste biten med att vara bärgare :biggrin: Men du får ringa och höra med någon bärgare i närheten och se om du kan åka med och lära dig lite bara! :thumbup:

Matteh
2007-02-21, 19:33
HAR FÅTT ETT BÄRGARJOBB!: :biglaugh:

Nitrous
2007-02-21, 20:48

Kul, GRATTIS!

Berätta nu för vem och hur gick det till? Skulle kunna bli en bra guide med tips för andra i samma situation som du har varit i.

Knappa nu på tang.bordet och berätta :smile:

falcken5
2007-02-21, 21:43

å glöm inte att skriva att du har haft världens bästa lärare!!!! :yesnod: :thumbup:

Matteh
2007-02-21, 22:40
å glöm inte att skriva att du har haft världens bästa lärare!!!! :yesnod: :thumbup:

A just d!!! Jag har haft världens bästa lärare oxå :thumbup: :biglaugh:

Båtsman
2007-02-21, 22:47
A just d!!! Jag har haft världens bästa lärare oxå :thumbup: :biglaugh:
För att inte tala om chefen!

falcken5
2007-02-22, 22:38
För att inte tala om chefen!

..som aldrig är hemma, utan bara ute å semestrar hela tiden.. :kiss:

Matteh
2007-02-23, 00:23
A just det otroligt bra chef fick jag oxå! :hail: :hihi:

Båtsman
2007-02-23, 08:22
..som aldrig är hemma, utan bara ute å semestrar hela tiden.. :kiss:
Jobbar på distans heter det! Har du inte provat det? Sen har jag tagit ut lite komp ledigt efter 25 års jour.

Bambi
2007-02-23, 08:56
Vart börjar du jobba då?

Båtsman
2007-02-23, 09:57
Vart börjar du jobba då?
Förstår inte frågan!

zerial
2007-02-24, 19:22
Är det du som kör Pelles f.d. Ford-Flak?

dieselmannen
2007-02-24, 20:18
Jobbar på distans heter det! Har du inte provat det? Sen har jag tagit ut lite komp ledigt efter 25 års jour.
Någongång,någonstans skola jag berätta den sedelärande historien om den gången då jag och Båtsman och några nära vänner var på Silver Dollar Bar i FortLauderdale :scared:

Båtsman
2007-02-25, 02:49
Någongång,någonstans skola jag berätta den sedelärande historien om den gången då jag och Båtsman och några nära vänner var på Silver Dollar Bar i FortLauderdale :scared:
Det är preskiberat! Men en upplevelse var det. Finska kvinnor brinner inte det vet både du jag och pappershögen! Du vet ju även hur man packar xxxx eller hur?

Mäster
2007-02-25, 09:55
Diesel! Om ämnet nu är preskiberat, så passar det ju utmärkt att du skriver HELA storyn, Du vet hur jag blir när finska kvinnor kommer på tal.
ps. Snart är det dags för fiskblick och tangosteg igen.

dieselmannen
2007-02-25, 10:16
Diesel! Om ämnet nu är preskiberat, så passar det ju utmärkt att du skriver HELA storyn, Du vet hur jag blir när finska kvinnor kommer på tal.
ps. Snart är det dags för fiskblick och tangosteg igen.
Haha ja inte är du så representativ för asskårens finest när finskor kommer upp på dagordningen !
Det rinner allt för mycket snålvatten ur munnen på dig då!
Vi kanske kan ha en sittning på akterdäck så ska du få hela storyn serverad i all sin glans,det är ju en passande miljö om inte annat.
Och så får vi hoppas att Internet inte har nått
det stora landet i väster ännu,då blir det säkert ingen resa för din del :kiss: