handdator

Visa fullständig version : smygbilder på nya..

falcken5
2007-01-13, 14:54
lägger upp lite smygbilder på nya chevan .. leverans om en månad ca men först ska stödben,luftbälgar dolly mm monteras..

Trackern
2007-01-13, 20:05
lägger upp lite smygbilder på nya chevan .. leverans om en månad ca men först ska stödben,luftbälgar dolly mm monteras..

Å vad jag ska trivas på bönpallen. Står den här ute hos mig? Kan jag olla på den?

Blir snygg!

birason
2007-01-13, 21:57
Å vad jag ska trivas på bönpallen. Står den här ute hos mig? Kan jag olla på den?

Blir snygg!
:blush: Tyckte först att du lite artigt frågade om du kunde kolla på den.... :blush:

brk184
2007-01-13, 22:10
Mpl 40, eller?

DEGE
2007-01-13, 22:19
Ser kanonfin ut, tror du kommer och sakna tojjan lite i allafall :thumbup:

Johan
2007-01-13, 22:48
Ser ju fint ut :thumbup:

Samson Falck 44
2007-01-13, 23:37
Det var då fan på tiden Janne! :smile: som jag har undrat! fyfan va du kommer glassa runt........ fet bil!! :biggrin:

Mr Tow Truck
2007-01-14, 00:16
Efter lång och trogen tjänst i toyan är du värd en riktig bil :hail:

Trackern
2007-01-14, 09:15
Efter lång och trogen tjänst i toyan är du värd en riktig bil :hail:

Eller så är det Toyan som är värd en riktig chaufför?

Radiohäxan
2007-01-14, 10:34
Åh så mycket roligare det kommer att bli att tigga skjuts hem på Lördagsnatten nu efter krogbesöken då du fått ett sånt läckert åk :love:

Blyg trafikledare
2007-01-14, 13:22
Tänk att det ska behöva "tiggas" , ingen transport= inga jobb eller ??

Mr Tow Truck
2007-01-14, 18:45
Eller så är det Toyan som är värd en riktig chaufför?
Helt rätt det var jag som formulerade mig fel :thumbup:

273
2007-01-14, 19:55
Niiice!!! :thumbup:

falcken5
2007-01-14, 23:02

Blir snygg!

ja om jag får olla på dig!! nää den står stadigt i gbg..
å jaa det e mpl 40..
å du häxan eftersom du numera inte delar ut såå många jobb såå blire ju lite si å så med nattliga vrak transporter!!

bil499-hbg
2007-01-15, 08:07
Tänk att det ska behöva "tiggas" , ingen transport= inga jobb eller ??
:hihi: :hihi: :hihi: fan vilken tur att ni bor i 08 landet :blush: anars hadde det varit taxa 1 :biggrin: betalnings sätt väljer kunden faktura eller :confused2 kort :crazya: :hihi:

Radiohäxan
2007-01-15, 12:07
å du häxan eftersom du numera inte delar ut såå många jobb såå blire ju lite si å så med nattliga vrak transporter!!

Det är en liiiiiiiten sak du missat min lilla vän.....jag är ju numera chef åt den operatören som ger dig jobb & har dessutom ansvar att den får lära sig hur man delar ut dom & till VEM...

Börjar det ringa en klocka nånstans nu :biglaugh:

Trackern
2007-01-16, 08:56
ja om jag får olla på dig!! nää den står stadigt i gbg..
å jaa det e mpl 40..

Kom och olla mannen. Jag har redan allt... :krama:

Trackern
2007-01-16, 08:57
Det är en liiiiiiiten sak du missat min lilla vän.....jag är ju numera chef åt den operatören som ger dig jobb & har dessutom ansvar att den får lära sig hur man delar ut dom & till VEM...

Vännen, jag ställer alltid upp.. ;)

DEGE
2007-01-16, 15:21
:party: Tänk och ha Radiohäxan som som boss :hail:

Samson Falck 44
2007-01-16, 17:12

Är det därför jag aldrig får några jobb längre ..... :freak3:

falcken5
2007-01-17, 20:33

jaaa hos dig hoppas jag .. :yesnod:
jag har bara en sak å säga.. "linje 14 mot ropsten inställd pga växelfel vg ta ersättningsbuss.. :tongue: :yesnod: eller ring en väldigt snäll å morgontrött kollega" :kiss:

Radiohäxan
2007-01-18, 15:36
jaaa hos dig hoppas jag .. :yesnod:
jag har bara en sak å säga.. "linje 14 mot ropsten inställd pga växelfel vg ta ersättningsbuss.. :tongue: :yesnod: eller ring en väldigt snäll å morgontrött kollega" :kiss:

Jag vet gullet, du ÄR min favorit men vi småtjafsar ju lite bara med glimten i ögat :krama:

Radiohäxan
2007-01-18, 15:38
Är det därför jag aldrig får några jobb längre ..... :freak3:

Fick jag bestämma skulle du ha jobb dygnet runt men det verkar vara lungt med jobb överlag nu i Sthlm...

Samson Falck 44
2007-01-18, 16:09
:hoppa: Fick jag bestämma skulle du ha jobb dygnet runt men det verkar vara lungt med jobb överlag nu i Sthlm...

:hoppa: Så ska det låta! och ja det är relativt lungt...........

Radiohäxan
2007-01-24, 18:21

Måste bara klargöra en sak med mitt föregående (ovanstående) meddelande eftersom vissa som är inne & läser på det här forumet inte förstår skämt!!!!!
(den som inte förstår skämt är ingen av medlemmarna på detta forum utan en "icke medlem" som yttrat sig negativt om mina inlägg bakom min rygg till andra)

Jag är självklart inte ansvarig för att vissa har fler jobb än andra & säger inte åt någon vem som ska ha jobb & inte.

Är det lungt så är det & det har inget med mig att göra eftersom jag trots mina många magiska egenskaper inte kan trolla fram bärgningar.

Jag kommer att stänga ner mitt medlemskap nu pga att man inte kan säga nåt (inte ens skämta) utan att få skäll för det.

Det var ju iaf kul så länge det varade.

Ika
2007-01-24, 18:29
Det tycker jag är synd!! :depressed Ska surfolket ta över? :banghead: Ett skratt förlänger livet, eller är det inte så? Det är nog väldigt få som inte fattade att det var skämt!

Johan
2007-01-24, 19:46
Det tycker jag är synd!! :depressed Ska surfolket ta över? :banghead: Ett skratt förlänger livet, eller är det inte så? Det är nog väldigt få som inte fattade att det var skämt!

Jag håller med Ika bry dig inte om vad andra tycker så mycket.. och de som inte fattar att de var ett skämt kan man ju skratta åt i så fall.. tråkigt att folk ska snacka skit hela tiden.. var ju ett jäkla stå hej när jag och bambi skämtade lite förut med, tråkigt när man inte får skoja med varandra

273
2007-01-24, 19:57
Janne nu tycker jag att du får ta och styra upp det här! Inte ska väl häxan lägga ner sos bara för att nån inte kan ta skämt!?
Tycker att Häxan helt klart bara ska garva åt de som inte har bättre för sig än att hitta nåt att klaga på!

Mäster
2007-01-24, 21:43
Måste bara klargöra en sak med mitt föregående (ovanstående) meddelande eftersom vissa som är inne & läser på det här forumet inte förstår skämt!!!!!
(den som inte förstår skämt är ingen av medlemmarna på detta forum utan en "icke medlem" som yttrat sig negativt om mina inlägg bakom min rygg till andra)

Jag är självklart inte ansvarig för att vissa har fler jobb än andra & säger inte åt någon vem som ska ha jobb & inte.

Är det lungt så är det & det har inget med mig att göra eftersom jag trots mina många magiska egenskaper inte kan trolla fram bärgningar.

Jag kommer att stänga ner mitt medlemskap nu pga att man inte kan säga nåt (inte ens skämta) utan att få skäll för det.

Jag ser en lösning på detta problem.
Ska ta upp det med de övriga moderatorerna, återkommer.....

falcken5
2007-01-24, 22:36

nää inga såna utspel nu.. låt mig få veta vem som sagt vad såå kan JAG ta ett snack med denna person om hur det ligger till.. vi vill ha kvar dig här.. vi får börja med namn insamling annars!!!! VI VILL HA HÄXAN KVAR!!

Mr Tow Truck
2007-01-25, 10:51
Det är synd att så många är uppväxta med cement i sandlådan.
Typ 30% är skämt alt något med glimten i ögat.
Men det finns vissa som inte får in det i :dead: .
Häxan låt inte jätten vinna stanna med oss du har garanterat allas stöd (utom de med sandlådan).

Knobben
2007-01-27, 06:31
Kan du köra så där stor bil Janne??=)

Bärgningsbil 133
2007-01-27, 10:02

Stäng inte ner det.
Bara för att det finns dom som inte fattar skämt så ska du inte lägga av.
Skit i dom och kör vidare här..

falcken5
2007-01-28, 21:24
Kan du köra så där stor bil Janne??=)

e du här inne å smygläser din lilla gris-transportör har inte ni ett eget forum?? :hihi: