Visa fullständig version : Gammal Tungbil
BäRgArN_Jonte
2007-01-23, 02:51
Nu e de dags för en ny bil som ja gjort klart. Gammal Goding :biggrin:
Fan vad snyggt du ritar :thumbup:
Du tror du jag kan få kopiera ett av dina tidigare chassien för att rita en sån flak bil som jag tänkt mig i tråden Perfekta bärgningsbilen?
BäRgArN_Jonte
2007-01-23, 19:44
Fan vad snyggt du ritar :thumbup:
Du tror du jag kan få kopiera ett av dina tidigare chassien för att rita en sån flak bil som jag tänkt mig i tråden Perfekta bärgningsbilen?
Ja visst gör du de :thumbup:
Dragstången har man ju under skåpbyggnationen för att undvika tunga lyft ;)
Men väldigt snyggt!
Lulebjörnen
2007-01-23, 22:50
Dragstången har man ju under skåpbyggnationen för att undvika tunga lyft ;)
Men väldigt snyggt!
Tunga lyft är ett sentida påfund, när man började med en sån där skulle dragstången ligga uppe på bommen, så var det bara. Och den skulle vara gul/svartrandig, det var mycket viktigt :cool: ...
Men Jonte har ju gjort ett kanonjobb...tar mig fräckheten att lägga ut lite mer av vår konstnärlige kollegas fina teckningar, det är riktiga godbitar :thumbup: ...
www.truckstop.nu/actros/image/jonathan/jonathan.htm
...säkert på gränsen till egenmäktigt förfarande att göra så här, men som alla stora konstnärer är upphovsmannen blygsam och han får väl skicka ett argt PM till mig om han tycker det är alldeles åt pipan att vi får ta del av dom fina bilderna...
Men tills vidare, se och njut :smile: ...
BäRgArN_Jonte
2007-01-24, 00:55
Tunga lyft är ett sentida påfund, när man började med en sån där skulle dragstången ligga uppe på bommen, så var det bara. Och den skulle vara gul/svartrandig, det var mycket viktigt :cool: ...
Men Jonte har ju gjort ett kanonjobb...tar mig fräckheten att lägga ut lite mer av vår konstnärlige kollegas fina teckningar, det är riktiga godbitar :thumbup: ...
www.truckstop.nu/actros/image/jonathan/jonathan.htm
...säkert på gränsen till egenmäktigt förfarande att göra så här, men som alla stora konstnärer är upphovsmannen blygsam och han får väl skicka ett argt PM till mig om han tycker det är alldeles åt pipan att vi får ta del av dom fina bilderna...
Men tills vidare, se och njut :smile: ...
Ååå fan finns dom bilderna kvar fortfarande de trodde ja aldrig :thumbup:
Ååå fan finns dom bilderna kvar fortfarande de trodde ja aldrig :thumbup:
det finns inget på nätet som inte Björne hittar, vet inte hur den karln bär sig åt...
Duktigt jobbat med teckningarna, Jonte :thumbup:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.