Visa fullständig version : Nyfis på bärgaryrket..
firewoman61
2007-02-04, 01:39
Tjej på 45 vassa taggar. Nyfiken på bärgaryrket :yesnod:
Träffade en nice bärgare på mitt jobb i bussgaraget(Råsta)som tipsade om denna sajt. Jobbar i tankhallen med bussar i nuläget.
ABECDE finnes samt är utbildad brandis.
Vad krävs för att bli bärgare förutom ful :freak3:
Läste tidigare annons där en söt tjej söker jobb..jag tror att jag fyller fulhetskravet iaf. Skinnet på näsan är lagom tjockt oxå :party:
Anybody??
Jag är ganska övertygad om att det där gäller endast killar... Så du behöver inte vara orolig...
Sen för övrigt så räcker det nog med att man orkar bråka med sina konkurenter samt kollegor, och att man kan läsa. Kan man även räkna och skriva så tror jag nog att du blir eftertraktad på arbetsmarknaden...
Om du trots allt inte klarar av dessa hårda krav, så kan du alltid börja som larmoperatör... Det är ju ändå typ samma sak...eller?
bil499-hbg
2007-02-04, 09:56
Jag är ganska övertygad om att det där gäller endast killar... Så du behöver inte vara orolig...
Sen för övrigt så räcker det nog med att man orkar bråka med sina konkurenter samt kollegor, och att man kan läsa. Kan man även räkna och skriva så tror jag nog att du blir eftertraktad på arbetsmarknaden...
Om du trots allt inte klarar av dessa hårda krav, så kan du alltid börja som larmoperatör... Det är ju ändå typ samma sak...eller?
:hihi: :hihi: då ser man hur duglig man är !! kan inte stava, bråkar med konkurenterna, sätter ultimatum till cheffen, dirigerar arbetskollegerna, långhårig och allmänt ovårdad, driver med larmoperatörerna, flörtar med alla fruntimer enligt draken här hemma, jobbar för mycket till en dålig lön :hihi: :hihi: vad får man i lön för att sova på larmcentralen på nätterna marco :confused2 :biggrin: fins ju rättstavnings program om man fattar hur man aktiverar ett :blush:
Tjej på 45 vassa taggar. Nyfiken på bärgaryrket :yesnod:
Träffade en nice bärgare på mitt jobb i bussgaraget(Råsta)som tipsade om denna sajt. Jobbar i tankhallen med bussar i nuläget.
ABECDE finnes samt är utbildad brandis.
Läste tidigare annons där en söt tjej söker jobb..jag tror att jag fyller fulhetskravet iaf. Skinnet på näsan är lagom tjockt oxå :party:
Anybody??
...tycker det låter som du har det som behövs jag, snygg eller ful spelar ingen roll, men skinnet på näsan e jävlit bra å ha :thumbup:
nåt som kan va viktigt oxå e vell att man måste ha tid... altså med det menar jag att din hobby efter jobbet blir å bärga bilar typ;)
firewoman61
2007-02-11, 03:05
My kind of fellows :love:
Jaja..en kaxig byggarbrud kan kanske funka :banghead:
Fysiken är inget fel på, jagar inte frökenjobb.
Är jätttesygg under vissa ljusförhållanden :freak3:
Eftersom jag har fötterna på jorden så skulle det vara nice att göra ett studiebesök och se vad jobbet innebär.
Anybody?
firewoman61
2007-02-11, 03:08
Japp..jag är nyfiken!
Jag gillar att slita med kroppen men då får det blir lite tyngre vikter på gymet efter jobbet då;)
Jag är inte med i Mensa men streeetsmart som f*n :skitdator
Tungbärgare 302
2007-02-11, 11:59
Välkommen in i gänget mer girls i bärgarna :thumbup: .
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.