handdator

Visa fullständig version : Ibland tycker man synd om dom

Hornet
2005-05-14, 14:57
Ja jag jobbade natt i går. Stod uppe vid Haga Norra och kolla på film och samtidigt lyssnade lite lätt på polisradion,när jag hör att en polis skickar ett larmanrop om att det står en bil och brinner på Sveavägen. Perfekt tycker jag jag är där på 3 minuter. När jag kom fram ser jag att det är en Hummer som det är fullt utväcklad brand i. Ägaren kommer fram till mig och frågar var jag ska köra den ,så jag frågar vad dett är för försäkringsbolag på den? Han sa att han bara hade trafikförsäkring på den :scared: OJ då sa jag och såg 1 miljon stå och brinna bort. :dead:

Nästa jobb blev en cheva van som tappat bakhjulet i söderledstuneln. Men dom var positiva när vi kom dit, tog fram gitaren och spelade lite :hihi: så jag lyckades få dom i en Taxi och sa att bilen tar jag han om. Slutade med ett baklyft och poliseskort mot färdricktningen i söderledstuneln :party:

birason
2005-06-01, 02:42
här är objectet!
Allvarligt, hur kan man (eller vågar man) ens äga en sån bil o bara ha den trafikförsäkrad, till o me en ärthjärna som jag har åtminstone halvförsäkring på min gamla Fiesta från 88 ( man vet aldrig vad som händer )

Hornet
2005-06-01, 20:17
Allvarligt, hur kan man (eller vågar man) ens äga en sån bil o bara ha den trafikförsäkrad, till o me en ärthjärna som jag har åtminstone halvförsäkring på min gamla Fiesta från 88 ( man vet aldrig vad som händer )
Det var något konstigt med att den var helförsäkrad i hemlandet men bara trafik i sverige,så jag vet inte om han får ut något från hemlandet