handdator

Visa fullständig version : Mästerbärgarn, Woow vilken kille alltså!

Nitrous
2007-02-13, 20:12
Nu är det här Off Topic men det hör ändå hemma i bärgnings-relaterat tycker jag för det visar uppskattning och engagemang för att detta forum lever.

Tack Mästerbärgarn :thumbup:
På kvällskvisten nu hörde Mäster av sig för han hade "något" till mig.
Nyfiken i en strut blir man ju direkt, nåt till mig :smile:
Döm om min förvåning när han 15 min senare står utanför dörren med lite botemedel för törst som kan inträffa på fredagkvällar.
Ett tack från Mästerbärgarn för att jag roddar och fixar med här om dagar och kvällar.

Allvarligt talat så är jag berörd att det finns människor som visar uppskattning och har omtanke för små saker man gör :blush:

Ett stort tack från Beverly Bollstanäs , pssschhhh :party:

Johan
2007-02-13, 20:33
Får passa på och tacka Nitrous tycker jag!! som fixar med de här så vi kan ha det hära forumtet!!

Tyvär så blir de lite svårt att komma förbi med något då de är en bit att åka. Men får tacka för ett bra forum i alla fall!! :thumbup:

Mvh Johan

Nitrous
2007-02-13, 20:47
Får passa på och tacka Nitrous tycker jag!! som fixar med de här så vi kan ha det hära forumtet!!

Tyvär så blir de lite svårt att komma förbi med något då de är en bit att åka. Men får tacka för ett bra forum i alla fall!! :thumbup:

Mvh Johan

:smile: Tack Johan.

Avsikten är absolut inte att uppmana någon till något! PUNKT!
Ville bara skriva av mig min tacksamhet för det värmer till lite när man får ett bevis på uppskattning :smile:

Johan
2007-02-13, 21:52
:smile: Tack Johan.

Avsikten är absolut inte att uppmana någon till något! PUNKT!
Ville bara skriva av mig min tacksamhet för det värmer till lite när man får ett bevis på uppskattning :smile:
Men de är kul att denna sida finns så!! De är klart de är uppskattat att någon ser till att de kan funka! :thumbup: