Visa fullständig version : Gammal Gubbe?
Jag vill bara gratta vår trevlige moderator som verkar ha en STOR dag idag.
SKÅL
Ja GRATTIS Nitrous :kiss:
Välkommen till GUBBKLUBBEN!! & Et stort GRATTIS!! :party: :party: :party: :party:
Gattulersar på den stora dagen då du lämmnar ugdomen och kliver in i gubbens Teken
Tack alla, igår på den stora dagen så var det hektiskt.
Hann knappt med allt jobb tills att frun och dotter dök upp på jobbet och då vankades det tårta med pompa o ståt som jobbet fixat.
Fick lite presenter av arbetsgivaren :biggrin:
Sen blev jag kidnappad av frun till hemlig ort. Ett ställe utan internet var allt jag fick veta :scared:
Så frun hade bokat en matsal på Såstaholm som ligger nästan framme vid Täby Kyrkby. Där mötte resten av familjen upp och det blev middag och massor av alkoholhaltiga drycker :freak3:
Sen sov vi kvar i rum som var bokade :hail:
Och idag kommer man till jobbet och får se hela sitt skrivbord, stol, varenda liten penna och papper inslaget :eek:
Mina anställda har formligen gjort 57 st paket av hela min arbetsmiljö :censored:
Så nu en timme senare har man äntligen lyckats öppna sitt skrivbord och kan komma åt datorn.. panik :screama:
Ja, hur känns det att vara trettio då, känns bättre än någonsin. Har ju fått paket o grejor och själv känner jag mig som 20 och ser inte en dag ut äldre än 25 enligt mig själv :hihi:
Tack för uppvaktningen.
/Nitrous
En liten bild från imorse
Trackern
2005-05-22, 21:52
Ha ha ha :crazya:
Jag fyller snart jag med.... gulp...det och att bli farsa igen inom 2 månader gör att jag nu står under ständig bevakning. :cool:
dieselmannen
2005-05-23, 21:51
Ja med tanke på vad du har levererat så kanske du skulle skaffa skyddstelefon
min lilla migränframkallande kompis :smile:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.