handdator

Visa fullständig version : Hejsan

nohlin
2005-05-21, 17:48
Hejsan hoppsan

Råkade kika in här en seg dag på jobbet. Sitter på ett kontor på Sveriges största biltillverkare, så jag är tyvärr inte bärgare. :depressed
Men kännde att detta stället verkar ascoolt så jag reggade mig.
Hoppas man får stanna trots att jag inte kan komma med några roliga bärgarhistorier eller liknande
:biglaugh:

/Nolle
:thumbup:

Mäster
2005-05-21, 20:09
Hejsan hoppsan

Råkade kika in här en seg dag på jobbet. Sitter på ett kontor på Sveriges största biltillverkare, så jag är tyvärr inte bärgare. :depressed
Men kännde att detta stället verkar ascoolt så jag reggade mig.
Hoppas man får stanna trots att jag inte kan komma med några roliga bärgarhistorier eller liknande
:biglaugh:

/Nolle
:thumbup:
Varmt VÄLKOMMEN !
Självklart är du välkommen, Du kanske har någon annan trevlig händelse du vill berika våra hjärtan med.

dieselmannen
2005-05-22, 13:42
hej och välkommen till vår sida. Mästerbärgaren och Dieselmannen är väldigt lättroade så kom igen med lite stories...

Mäster
2005-05-22, 16:30
hej och välkommen till vår sida. Mästerbärgaren och Dieselmannen är väldigt lättroade så kom igen med lite stories...

Vad har Dieselmannen och Julius Cesar gemensamt?

Jo de talar om sig själva i tredje person :hihi:

:krama: puss på dig, diesel :krama:

Men han har RÄTT. Vi är väldigt lättroade.

Hornet
2005-05-22, 19:54
Ja välkommen hit

Nitrous
2005-05-25, 09:43
Hej o Välkommen hit.
SAAB eller Volvo?

Det finns forums för alla slags diskussioner, Off topic forumet tillåter nästan vad som helst, behöver alltså inte vara bärgar-relaterat.
Skriv gärna nån rolig historia du varit med om, gärna BIL-relaterat men inte et måste.

Som sagt, Mästerbägarn är lättroad... bara att kolla hans Avatar och se hur han ser ut :hihi: Inte många poletter som verkar ha ramlat på rätt plats är inte av att döma på bilden :eek: ......Aj nu får jag stryk.