Visa fullständig version : Vi söker bärgare
Wulffens Bilbärgning söker bärgare heltid och deltid till Göteborg och deltid till kungälv PMa till mig eller ring 0705-767785
273 signar upp direkt om han får c kort ;) det ryktas om flytt.....
Jag har hört vissa rykten oxå :hihi:
Men han är välkommen!
273 signar upp direkt om han får c kort ;) det ryktas om flytt.....
Det e ju tyvär inte bara C-kort utan även en bostad som ska till! :biggrin:
men som sagt en bostad och jag tar jobbet! :thumbup:
Du får väl pm:a över en bild! Skämt åsido skriv ett pm med lite uppgifter om dig själv, så ska jag kolla hur det ser ut!
/Micke
Hej. Micke heter jag och bor i sthlm och är 19 år. Såg att ni söker förare. för tillfället är jag arbetslös. Har kört lastväxlare dom senaste 8 månaderna men det var för stressigt därför slutade jag, och är arbetslös nu då. Har alltid haft en dröm om att köra bärgare och jag har åkt med ett flertal i sthlms området. Har kört lastbil i lite mer än 1 år och stortrivs bakom ratten. Har A1BECE behörighet. Som sagt jag bor i sthlm men har inga problem med att flytta för jag har igen egen familj och jag gillar att jobba. Hör gärna av er, ni kan nå mig på telefon också om ni vill. 0733-523709 Mvh Michael Tollqvist
jag satt och körde alla cityburkar... och snittade 11-12 burkar om dan och varje burk tog ca1 timme och 90 på nynäsvägen till högdalen är inte så bra om länsman kommer eller om man skulle krocka...
jag satt och körde alla cityburkar... och snittade 11-12 burkar om dan och varje burk tog ca1 timme och 90 på nynäsvägen till högdalen är inte så bra om länsman kommer eller om man skulle krocka...
Körstilen är något man väljer själv. Hinner man inte med 12 burkar på 9 timmar körtid, så gör man inte. Inget att gör något åt.
Hinner man inte med 12 bärgningsuppdrag på en gång, så gör man inte.
Ingen uppmaning att slöa, men tänk på din egen hälsa och medtraffikanterna.
bil499-hbg
2007-07-24, 20:28
Körstilen är något man väljer själv. Hinner man inte med 12 burkar på 9 timmar körtid, så gör man inte. Inget att gör något åt.
under snöstormen bärgade jag 200 bilar på ett dygn :blush: låter som jag är både snabb och jävligt duktig :confused2 nä inte ens stålmanen fixar det :hihi: :hihi:
Roger Larsson
2007-07-24, 21:08
Skärp Er nu och låt tråden handla om "Lediga jobb" o inget annat!
bil499-hbg
2007-07-24, 22:55
Skärp Er nu och låt tråden handla om "Lediga jobb" o inget annat!
ok, :blush:
det var därför jag slutade köra växlare för att det blev en trafikfara och jag inte han med allt...
det var därför jag slutade köra växlare för att det blev en trafikfara och jag inte han med allt...
Det är ju också ett sätt att lösa problemet. Det bästa är att låta det ta den tid det tar.
under snöstormen bärgade jag 200 bilar på ett dygn :blush: låter som jag är både snabb och jävligt duktig :confused2 nä inte ens stålmanen fixar det :hihi: :hihi:
Tillåt mig en viss skepsism över det hela. ca 8 insattser per timme?
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.