Visa fullständig version : Pedovarning!
Trackern
2005-06-05, 15:15
Precis när avspark mellan Sverige och Malta går av så kommer min äldsta dotter (6 år i juni) in med sin kompis. Båda har andan i halsen. "pappa vi har fått pengar av en pojke. Han ville inte ha dom". Jag går ut i hallen och ser barnen med var sin 20 lapp i näven. Anar det värsta direkt men finner lugn och börjar fråga ut barnen hur han såg ut m.m. Barnen förklarar att han var inte en pojke utan mer en man. Ungefär mellan 20 och 40 år. Ljusa byxor och en svart kofta. Han hade en cykel också. En svart med silver och rött på. Jag ber barnen vis mig exakt vart detta skedde. Barnen hade lekt utanför mitt köksfönster vid gungor. Mannen hade ställt sig emellan husen och släppt en 20 lapp. Barnen säger åt mannen att han tappat sedeln. Mannen går bortåt emot vår baksida och flickorna följer efter för att ta upp sedeln. Baren tar upp den och gungar på gungorna på baksidan. Mannen ställer sig då en bit längre in i skogen och släpper en ny 20 lapp. Barnen ropar igen och då visar det sig att mannen dragit ned byxor och kalsonger (det med byxorna och kallingarna kläckte ungarna inte ur sig förräns dagen efter). Tiden ifrån barnen sett detta tills jag var på plats rörde sig om 10 minuter. Jag ringer polisen direkt och får ut två bilar som letar i områdena runt omkring. Jag själv stillar mitt adrenalin genom att söka på gårdarna i närheten. Radiobil nummer 1 kommer och min dotter och kompis får lämna vittnesmål. (missar bara det där med kallingarna) . Det som är så bra är att när barnen visat mig vart allt hände så släppte dom tillbaka pengarna på exakt samma plats som dom fann dom vilket gjorde att jag tog dom och la i ett ihopvikt papper. Polisen frågar efter pengarna då de vill ta fingrar på sedlarna. Perfekt!
Polisen lämnar och jag förklarar för barnen så gott jag kan varför det inte är bra att följa med folk till höger och vänster. Dotterns kompis mamma (som för övrigt super hårdare per dag än vad jag gjort under hela mitt AIK-liv) ringer och berättar hennes dotters version om kalsongerna och när jag börjar fråga min dotter ifall mannen tagit av sig tröjan eller så, så berättar min dotter om exakt samma sak.
Unge herr Tracker (numera tvåbarnsfar =)=) ) har spejat och spejat och enligt dotterns kompis var mannen tillbaka idag. Mitt alu-easton står laddat, grannens yxa står vid staketet och ett flertal grannar är med på vad som händer. Den dagen jag får tag i fanskapet (den dagen kommer) så ska han få sig en härlig upplevelse i köttets makt. Det finns fan inte ord för hur jag känner. Som sagt Pedovarning utfärdas i Södertörn, framförallt Haninge, Vendelsö med omnejd. Om någon jobbar inom sjukvården så är det läge att ta upp mer gips och mer sytråd för förmodligen kommer en aningen missbildad peddo dyka upp på en vårdmottagning nära dig snart.
Fy fan!
bergarkungen
2005-06-05, 16:27
det finns inga lagar såna här gånger
Skulle inte yxan räcka till får du höra av dig. Du har mitt nummer
Fan vad hemskt :screama: :screama:
iceman1975
2005-06-05, 18:16
*skakar av ilska* :angry:
Hoppas du får tag i honom..
/Lännström
Trackern
2005-06-05, 18:53
Skulle inte yxan räcka till får du höra av dig. Du har mitt nummer
Mäster, jag ringer även om jag klarar det själv. Känns som om "stuck in the middle with you" är en lämplig låt att köra när jag gör som på filmen, skär av öronen på fanskapet och häller 5 liter bensin rätt över densamma. Hmm vänta nu..5 liter x 10,70..hmm det är det värt. Jag har idag varit ute i tre timmar runt omkring gården....det närmar sig...det närmar sig...
Det är för jävligt att barnen inte ska kunna leka ifred utan såna där pervos :banghead:
Att man som förälder inte ska kunna koppla av en liten stund när barnen är ute och leker.
Jag hoppas att ni får tag på killen men överlämna honom till polisen.
Ni kan skaffa er jävligt mycket problem om ni misshandlar honom, det kommer bara sluta med att han är offer och ni gärningsmän.
Skräm skiten ur honom istället, hoppas han fäktar med armarna när ni ska gripa honom då kanske det är på sin plats med ett basebollträ i skrevet eller över smalbenen (nödvärn)
VAR i hanige bor du??? Jag bor i Västerhanige själv, och vill INTE ha sånt där folk lösgående här..........
Ring om du ser skitstöveln........... :angry:
Man blir minst sagt upprörd, så upprörd att jag inte tänkte på att du inte KAN ringa mig, inte i dagsläget i alla fall........... :rolleyes:
Tänk bara på att inte "skapa" en situation som gör idioten till "offer" som någon annan här redan så klokt hade påpekat, risken e stor att man inte kan behärska sig när man får tag på ett sånt där äckel................
Mace_cool
2005-06-06, 10:01
fy fan vilket vidrigt folk det finns. Såna skulle ha ett nackskott.
Trackern
2005-06-07, 13:24
VAR i hanige bor du??? Jag bor i Västerhanige själv, och vill INTE ha sånt där folk lösgående här..........
Ring om du ser skitstöveln........... :angry:
Man blir minst sagt upprörd, så upprörd att jag inte tänkte på att du inte KAN ringa mig, inte i dagsläget i alla fall........... :rolleyes:
Tänk bara på att inte "skapa" en situation som gör idioten till "offer" som någon annan här redan så klokt hade påpekat, risken e stor att man inte kan behärska sig när man får tag på ett sånt där äckel................
Bor i Vendelsö, den delen som ligger nära brandstationen. Som Nitrous sa så får man passa sig och det ska jag. Men nödvärnet skall användas. Dessutom står digitalkamera och Videokamera redo tillsammans med olika vap...jag menar skydd. Dåren skall filmas. Hinner han cykla ifrån mig så hinner jag filma. Är väldigt medveten om vad som kan hända om jag slår fanskapet för mycket. Bollen ligger hos honom, ju mer han kämpar emot desto hårdar blir jag. Vore trist om man fick en månad villkorligt för det men jag har å andra sidan klarat mig många gånger så ska jag åka dit för något så får det bli den här gången.
Polisen skall dock ha en stor eloge som satte hög prio och gjord väldigt bra försök och dessutom förklarade just misshandelsbiten för mig.
Alla bör ha ögonen öppna helt enkelt.
Så här ett par dagar efteråt pratar min dotter inte om det inträffade men tar omvägar när vi ska gå någonstans. Bra jobbat snuskgubbe, bra jobbat! :banghead:
I tegelhusen där jag klippte gräsmattor förra sommaren o skotta entréer i vintras??
(var tvungen o hjälpa polarn när dom åtagit sig "lite väl mycket" en period)
För någon dag sen krylla det av både blåvita o civila här o jaga nån dåre som rymt från ankaret i handen och setts här i området, ju längre tid dom var här ju färre barn såg man ute. (undrar vad dom har för patienter där egentligen, trodde det bara var lättare psyk, men då borde det ju inte bli sånt himla pådrag).
Killen i ditt område skulle ju behöva "undersökas" där om inte annat..............
Trackern
2005-06-08, 10:20
I tegelhusen där jag klippte gräsmattor förra sommaren o skotta entréer i vintras??
(var tvungen o hjälpa polarn när dom åtagit sig "lite väl mycket" en period)
För någon dag sen krylla det av både blåvita o civila här o jaga nån dåre som rymt från ankaret i handen och setts här i området, ju längre tid dom var här ju färre barn såg man ute. (undrar vad dom har för patienter där egentligen, trodde det bara var lättare psyk, men då borde det ju inte bli sånt himla pådrag).
Killen i ditt område skulle ju behöva "undersökas" där om inte annat..............
Ankaret är en rätt hygglig mottagning. Men att få dit en patient är nästintill omöjligt. Har en god vän som hamnade där för en tid sen. Gott resultat.
Men att någon ska kunna rymma, hmm... dålig koll.
Vet ej om det är samma område. Mycket tegel häromkring.
Har själv två döttrar och ett tredje barn på väg. Bara att läsa om detta gör att man håller på att koka över!!!! :angry: Bor själv norr över men anser att mina barn ska kunna vara ute utan sådana j :censored: la psyk fall ska finnas på gatorna! se till att ta hand om psykot och se till att han inte blir nåt j :censored: la offer!!!Svenk lag tar för mycket hänsyn till såna där!
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.