Visa fullständig version : Kanske redan finns, men men...
En man kom hem från jobbet helt utsliten och slog sig ner i soffan framför Tv:n. Han sa till sin fru:
– Ge mig en öl, snart börjar det.
Hon suckade men skickade över en öl till honom. Efter femton minuter sa han:
– Ge mig en öl till för snart börjar det.
Hon blängde på honom men slängde till honom en öl till. När han avslutade ölen efter några minuter sa han:
– Ge mig en öl till, det börjar vilken minut som helst.
Frun blev vansinnig och skrek på honom:
– Är det allt du ska göra i kväll, sitta framför Tv:n och dricka öl. Du är inget annat än en lat, fet, dryg jävel...
Mannen suckar och säger:
– Nu har det börjat.
-------------------------------------------------------------------------
En polisman stannar en ung kvinna som kör i 80 km där bara 30 km är tillåtna.
Följande samtal äger rum:
P: Får jag se ditt körkort?
K: Jag har inget körkort längre. Det togs ifrån mig för några veckor sedan när jag körde rattonykter för tredje gången.
P: Jaså, kan jag då få se registreringsbeviset?
K: Det här är inte min bil, den har jag stulit.
P: Vad, bilen är stulen?
K: Ja - men låt mig tänka efter. Jag tror att jag såg registreringsbeviset i handskfacket när jag la ditt min pistol.
P: Du har en pistol i handskfacket?
K: Det stämmer. Den kastade jag in där när jag hade skjutit ihjäl ägarinnan till bilen och efter det att jag hade lagt liket i bagaget.
P: Ett lik i bagaget?
K: Javisst!
Efter den här upplysningen begär polisen förstärkning av sin chef.
Bilen omringas och när chefen anländer, närmar sig långsamt denna kvinna och frågar en gång till:
P: Kan jag få se ditt körkort?
K: Javisst, här är det (visar sitt giltiga körkort).
P: Vems är bilen?
K: Min! Här är registreringsbeviset.
P: Kan du vara snäll och öppna handskfacket, jag skulle vilja se om det finns en pistol därinne.
K: Självklart, men jag har ingen pistol där (och det var det naturligtvis inte heller!).
P: Kan jag få kasta en blick i bagaget. Min medarbetare säger att det finns ett lik därinne. (Bagaget är tomt).
P: Nu förstår jag ingenting längre. Polismannen som stannade dig sa att du inte hade något körkort, att du hade stulit bilen, att det fanns en pistol i handskfacket och ett lik i bagaget.
K: Fantastiskt! Och jag slår vad om att han påstår att jag har kört för fort också!
:hihi: :hihi: Dom var bra mer sådant :thumbup:
:biglaugh: ja, mer sånt önskvärt :biglaugh: :thumbup:
En man hade fått motorstopp på sin Volvo 240 och stod vid sidan av vägen när en Ferrari bromsade in. Ferrariföraren gick med på att bogsera honom till närmsta verkstad och de satte fast en lina mellan bilarna. När dom åkt en liten bit kom en Porsche och körde om i fruktansvärd fart. Ferrariföraren blev så förbannad att han glömde bort Volvon och tryckte gasen i botten.
Volvoföraren fick panik och hängde sig på tutan, men Ferrariföraren märkte ingenting. En bit bort körde de förbi en polisbil som stod parkerad vid sidan av vägen.
"Såg du" sade den ena polisen till den andra. "Det var det värsta jag har sett!"
"Nä, vadå? Sade den andra polisen.”
"Först kom en Porsche i minst 200, efter det en Ferrari och sist av allt en Volvo 240 som tutade för omkörning…"
-----------------------------------------------------------------------
Raggning...
En självsäker kvinna kommer in på en bar och sätter sig bredvid en stilig man. Hon slänger en snabb blick på honom, och sen tittar hon på sin klocka en liten stund. Mannen ser detta och frågar:
– Är din träff försenad?
– Nej, svarar hon. Jag har precis köpt en superklocka och jag bara testade den.
Mannen blev intresserad och frågade:
– Superklocka? Vad är det för speciellt med den?
– Med hjälp av alfavågor så kan den kommunicera med mig på telepatisk väg, förklarar kvinnan.
– Vad sa den då?
– Den sa att du inte har några kalsonger på dig... Mannen skrattar och svarar:
– Då måste den vara sönder, för jag har visst kalsonger på mig!
– Jo, men den går en timme för fort.
En gammal fin:
En myra kom körandes i sin ferarri genom djungeln när han plötsligt fick höra ett trumpetande HJÄLP.
Han tvärnitade och knallade fram till kanten av en jättestor grop
Därnere stog en elefant och kunde inte komma upp
-Behöver du hjälp? frågade myran
-Ja! jag kan inte komma upp
-Lugn sa myran, backade till Ferarrin och kastade ner bogserlinan. Håll fast så drar jag upp dig
Väl uppe var elefanten mycke tacksam å sa att om myran nånsin behövde hjälp......
För att den här historien ska få någon poäng dröjde det inte länge förräns myran körde ner i en jättestor grop.
- Hjälp HJÄLP
Elefante hörde: Min kompis myran behöver hjälp. Han skyndade fram till kanten, stäckte ner snabeln, men den var inte tillräckligt lång.
Då kom han på en bättre ide.
Han vände på sig och släppte ner drulen,nu kunde myran klättra upp på den och båda var glada.
Finns det nån sensmoral i den här storyn?
Ja, har man bara en riktig mellan bena, så behöver man ingen ferarri.
En förrymd fånge som suttit inne för mord, hade spenderat 25 år av sitt liv
i fängelse. När han är på rymmen bryter han sig in i ett hus där ett ungt
nyförälskat par sover. Han binder mannen vid en stol bredvid sängen och
kvinnan binder han fast i sängen. Han böjer sig över kvinnan och det ser ut
som han kysser henne på halsen. Plötsligt reser han sig upp och lämnar
rummet.
Mannen tar sig fram genom rummet fortfarande fastbunden vid stolen. Han
lutar sig över kvinnan och viskar: "Älskling, den här killen har inte sett
en kvinna på många år. Jag såg att han kysste dig på halsen innan han
skyndade sig ut. Det bästa du kan gör är att samarbeta och göra allt han
säger till dig. Om han vill ha sex med dig, gör det och låtsas att du njuter
av det. Gör inget motstånd och förarga honom inte. Våra liv hänger på dig.
Var stark och kom ihåg att jag älskar dig.
Den halvnakna kvinnan säger:
Älskling, jag är så lättad att du känner det så. Du har rätt, han har inte
sett en kvinna på många år, men han kysste inte min hals…
Han viskade i mitt öra. Han sa att han tycker att du verkligen är söt och
han frågade mig om vi har Vaselin i badrummet.
-Var stark och jag älskar dig också."
underbar Querty, keep em coming!!!!
Toppen, fortsätt i den stilen qwerty
Använd mössa nr det är kallt! Annars kan du bli förkyld. Blir du förkyld så blir du troligtvis också hes. Blir du hes måste du viska. Den som viskar den ljuger. Ljuger man åker man i fängelse. Åker man i fängelse så tärffar man brottslingar. Träffar man brottslingar så kan man börja knarka. Börjar man knarka så dör man! ANVÄND MÖSSA!
Använd mössa nr det är kallt! Annars kan du bli förkyld. Blir du förkyld så blir du troligtvis också hes. Blir du hes måste du viska. Den som viskar den ljuger. Ljuger man åker man i fängelse. Åker man i fängelse så tärffar man brottslingar. Träffar man brottslingar så kan man börja knarka. Börjar man knarka så dör man! ANVÄND MÖSSA!
Mycket kloka ord från en "våldsbenägen åkersork" (eller vad din avatar nu föreställer) :hihi:
men ändå.
Manlig och kvinnlig version av samma händelse.
En man och en kvinna som har ett förhållande sedan några månader träffas en fredagskväll, först på en pub för att därefter äta tillsammans. De äter på en lokal Thai resturang i närheten av bådas bostäder. De äter och går därefter hem till honom och hon stannar över natten.
Hennes historia:
Stämningen mellan mig och Patrik var så konstig ikväll. Han var på ett alldeles besynnerligt humör redan när vi träffades. Det kanske berodde på att jag var lite sen eller det faktum att jag bytt frisyr något. Han kommenterade ingendera så jag vet inte riktigt. Tyckte inte vi hade något att prata om under tiden vi var på puben. Det kändes lite konstigt, jag undrar vad han tänkte på. Hade jag sagt något som retade honom? I vilket fall som helst tyckte jag att vi skulle gå till ett mer romantiskt ställe så vi gick till den mysiga Thai resturangen, som ägs av ett jättegulligt thailändskt par. Tror att deras döttrar hjälper till med att servera. Han uppför sig lika förunderligt då vi äter så jag måste fråga honom om det beror på mig men han svarar att det inte gör det. Jag vet inte vad jag skall tro.
Vi åker hem till Patrik efter maten och jag försöker gosa lite med honom i taxin och säger att jag älskar honom. Han bara lägger sin arm om mig och jag vet inte vad det betyder eller hur han känner för mig. Varför säger han inte att han älskar mig? Gör han det? När vi kommer hem till honom försöker jag fråga honom om det men han svarar bara kort att han tycker om mig men det är ju inte det jag vill höra, jag vill att han ska berätta hur mycket han älskar mig och vad som är bra med mig. Han slår bara på TVn och tittar på sporten. Jag går och lägger mig. Efter ungefär en kvart kommer han in och lägger sig hos mig och vi har sex. Han verkade glad men ändå distraherad, jag vet inte vad det är med honom. Åh, jag har bara lust att gå därifrån, jag vet inte längre vad jag känner. Jag tror att han har träffat någon annan.
Hans historia:
Pissdag på jobbet, inget gick som beräknat. AIK spöade Göteborg med 2-1, härligt! Bra knull innan sängdags.
Finns några andra gamla på:
http://www.bostream.nu/stockholm/historier/ (Raderas inom kort)
bil499-hbg
2007-07-10, 23:05
men ändå.
Manlig och kvinnlig version av samma händelse.
En man och en kvinna som har ett förhållande sedan några månader träffas en fredagskväll, först på en pub för att därefter äta tillsammans. De äter på en lokal Thai resturang i närheten av bådas bostäder. De äter och går därefter hem till honom och hon stannar över natten.
Hennes historia:
Stämningen mellan mig och Patrik var så konstig ikväll. Han var på ett alldeles besynnerligt humör redan när vi träffades. Det kanske berodde på att jag var lite sen eller det faktum att jag bytt frisyr något. Han kommenterade ingendera så jag vet inte riktigt. Tyckte inte vi hade något att prata om under tiden vi var på puben. Det kändes lite konstigt, jag undrar vad han tänkte på. Hade jag sagt något som retade honom? I vilket fall som helst tyckte jag att vi skulle gå till ett mer romantiskt ställe så vi gick till den mysiga Thai resturangen, som ägs av ett jättegulligt thailändskt par. Tror att deras döttrar hjälper till med att servera. Han uppför sig lika förunderligt då vi äter så jag måste fråga honom om det beror på mig men han svarar att det inte gör det. Jag vet inte vad jag skall tro.
Vi åker hem till Patrik efter maten och jag försöker gosa lite med honom i taxin och säger att jag älskar honom. Han bara lägger sin arm om mig och jag vet inte vad det betyder eller hur han känner för mig. Varför säger han inte att han älskar mig? Gör han det? När vi kommer hem till honom försöker jag fråga honom om det men han svarar bara kort att han tycker om mig men det är ju inte det jag vill höra, jag vill att han ska berätta hur mycket han älskar mig och vad som är bra med mig. Han slår bara på TVn och tittar på sporten. Jag går och lägger mig. Efter ungefär en kvart kommer han in och lägger sig hos mig och vi har sex. Han verkade glad men ändå distraherad, jag vet inte vad det är med honom. Åh, jag har bara lust att gå därifrån, jag vet inte längre vad jag känner. Jag tror att han har träffat någon annan.
Hans historia:
Pissdag på jobbet, inget gick som beräknat. AIK spöade Göteborg med 2-1, härligt! Bra knull innan sängdags.
Finns några andra gamla på:
http://www.bostream.nu/stockholm/historier/ (Raderas inom kort)
:hihi: :goodwork: :goodwork: snacka om att kvinnan hadde bekymer :blush: :thumbup:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.