Visa fullständig version : Norske bergingsbiler
Gunnar Skaret
2007-05-05, 12:59
Hei
Fra tid til annen dukker det opp Norske bergingsbiler her på forumet, både nye og gamle. Derfor tillater jeg meg å spørre er det noen som har bilder og annet materiale som brosjyrer og lignende, som begynner å bli noen år, fra Norske bergere. Detterer av interessse for nettstedet www.ingstor.net/bilberging Om noen vet om noe eller finner noe, ta kontakt, adresser finner dere på nettstedet under "Kontakt oss!" Alle bidrag som benyttes blir premiert.
bil499-hbg
2007-05-06, 14:59
Hei
Fra tid til annen dukker det opp Norske bergingsbiler her på forumet, både nye og gamle. Derfor tillater jeg meg å spørre er det noen som har bilder og annet materiale som brosjyrer og lignende, som begynner å bli noen år, fra Norske bergere. Detterer av interessse for nettstedet www.ingstor.net/bilberging Om noen vet om noe eller finner noe, ta kontakt, adresser finner dere på nettstedet under "Kontakt oss!" Alle bidrag som benyttes blir premiert.
jag tackar för en bra hemsida :thumbup: kan ju säga att jag fastnade en god stund framför datorn :goodwork: :goodwork:
Gunnar Skaret
2007-05-20, 21:08
Hei
I dag oppdaterte vi igjenn, en del militære ting og noe Viking og Falck greier.
www.ingstor.net/bilberging.
skit snyggt :thumbup: ...t.o.m jag som inte är så intresserad av gamla grejjer.... :eek: har suttit läänge å kollat
Gunnar Skaret
2007-06-30, 17:33
Norsk Bilbergingshistorie, ble 28.6.07 oppdatert for siste gang.............................................. ......før sommerferien, neste opdatering kommer i August en gang. GOD SOMMER til alle svenske (og norske) bilbergere. :smile:
www.ingstor.net/bilberging
Fin och roande hemsida.
En hel del kul att titta på.
:party:
Gunnar Skaret
2011-01-15, 00:09
Har for en tid tilbake mottatt en det bilder av Canada Chevroleter som ble brukt til bergingsbiler i Norge fra 1945 og noen helt til langt opp i 70 tallet. Ikke alle er identifisert, det jobbes det med, så håper å gjevnlig legge dette ut på min hjemmeside, Norsk Bilbergingshistorie.
www.ingstor.net/bilberging
Og en ting til, om noen av dere har bilder av gamle norske bergingsbiler, så ta kontakt, allt av interesse.
http://www.ingstor.net/bilberging/militert/bilder/nm154/mb401.JPG
Her ser vi en stolt Fenrik Glenn Sandnes foran sin sin NM154 - Mercedes 2628 chassis - ref. ovenstående beskrivelse av NM154.s
Är det SSBT Glenn som fastnat på bild??
Gunnar Skaret
2011-01-15, 12:14
http://www.ingstor.net/bilberging/militert/bilder/nm154/mb401.JPG
Her ser vi en stolt Fenrik Glenn Sandnes foran sin sin NM154 - Mercedes 2628 chassis - ref. ovenstående beskrivelse av NM154.s
Är det SSBT Glenn som fastnat på bild??
Det er han ja, i Kongens klær.
bil499-hbg
2011-01-15, 16:02
Det er han ja, i Kongens klær.har dom samma storlek :smile:
Gunnar Skaret
2011-01-16, 21:45
har dom samma storlek :smile:
Ser jo ut til å passe.
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.