handdator

Visa fullständig version : Lojal och intresserad chaufför söker jobb!

Patrik29
2007-05-15, 16:48
Hej!

Jag heter Patrik Andersson och är 29år.
Jag lever med min sambo, våran son och en hund i Oxelösund.

Hade en barndomsdröm om att köra tung lastbil, min far tyckte inte det var en branch att satsa på varpå jag guidades in på flygteknisk linje.
Efteravslutad skola och värnplikt som MP hundförare började jag jobba med hunden på Securitas Norrort i Sthlm som väktare.
Jag jobbade där i nästan fem år samtidigt som jag sparade till min "dröm".
2002 bekostade jag med egna medel en yrkesförarutbildning vid Upplandsbrogymnasiet i sthlm.

Där efter fick jag jobb på en trailerfirma och körde dragare i sthlm och på fjärr med conteinrar från Sydhamnen i Södertälje.
Bodde mer eller mindre i bilen då och efter 6mån flyttade jag hemåt.
Körde senast tunga slam och sugbilar för Ragnsells i Oxelösund, både växlare och fasta byggen.

När jag jobbat i företaget ca två år tappade företaget ett stort kontrakt och drog upp alla bilar till Gävle.
Nu jobbar jag tillsvidare på Skavsta flygplats. Jag är placerad på rampen med div tunga fordon och där jag bla "pushar flygmaskinerna".

Jag är mycket intresserad av lastbilar och bärgare och skulle gärna lära mig yrket.
Jag passar tider och är noga i mitt jobb.
Jag tycker att service gentemot kund är lika självklart som en välskött bil då jag och bilen är företagets ansikte utåt.

Jag har BECE + ADR-S, Hötrycksteknik, Flygplatsutbildning.

Jag söker nu en fast heltidsanställning!
Jag och min sambo kan också tänka oss att flytta lite närmare om det skulle behövas.

Låter det intressant?
Kontakta mig gärna för mer information och ett personligt möte.

Väl mött i framtiden!
/Patrik
pahundtjanst@hotmail.com
0735-037223