Visa fullständig version : Förslag2
En tråd (eller ännu bättre en hemsida som heter idiotparkering.se) med idioter som stannar hur fan som helst. Vi har väl alla en kamera med oss i bilen och blir nästan dagligen hindrade av hänsynslösa bilister som bara ska.....
Jag fick iden när jag hörde talas om http://www.iparklikeanidiot.com/
Och om nån har känningar hos något tryckeri:
Ett klistermärke där det står:
JAG PARKERAR SOM EN SOPA
se bilden på sos-stockholm.se
det skulle väl vara marknadsföring?
He he, du menar att vi skulle sätta "bakrutestreamers" med den texten på alla idioter som parkerar i vägen för oss?? blir till å hitta ett billigt tryckeri då, eller så kanske "mängdrabbat" inte vore fel, för åtgång skulle det bli...........
I bland har det sina fördelar med plogbil på vintern, i vintras hjälpte jag polarn o ploga lite med en cheva 3500 (långa chassiet = urusel svängradie). Inne i området vid brandstationen i Brandbergen går dessutom "gårdsgatan" som en åtta vilket inte underlättar framkomligheten; hur som helst så är det då en tröttmössa "som bara ska...." o parkerar där framför en port fast jag ber snällt att han kan vänta tills jag skrapat av (skulle underlätta för honom om inte annat att ta sig fram sen (tung blötsnö)), nåväl, jag lämnar då en vall bakom hans bil då jag inte har någon annanstans o göra av den, plogar resten.......... o dumskallen står kvar, blir således ytterligare en vall framför bilen denna gång (båda två når typ upp till motorhuv/baklucka, och som sagt blötsnö) undrar om han flytta sig innan det frös på :banghead: ??
Sånt tycker jag e kul............ :blush:
En tråd (eller ännu bättre en hemsida som heter idiotparkering.se) med idioter som stannar hur fan som helst. Vi har väl alla en kamera med oss i bilen och blir nästan dagligen hindrade av hänsynslösa bilister som bara ska.....
Jag fick iden när jag hörde talas om http://www.iparklikeanidiot.com/
Jag kollade in sidan, idén e f*n inte så dum........................
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.