handdator

Visa fullständig version : semester!!

falcken5
2007-07-07, 14:42
då var det dags att parka seevan å lägga dolly vagnarna på hyllan några veckor :yesnod: ...ska snart röra mig mot arlanda å dra till barcelona :thumbup: såå ha en trevlig sommar alla vänner å kollegor, hoppas det regnar riktigt mycket på er :hihi:
soolong!!

Mäster
2007-07-07, 20:21
då var det dags att parka seevan å lägga dolly vagnarna på hyllan några veckor :yesnod: ...ska snart röra mig mot arlanda å dra till barcelona :thumbup: såå ha en trevlig sommar alla vänner å kollegor, hoppas det regnar riktigt mycket på er :hihi:
soolong!!

Soolong på dig du!
Här reser man hela vägen till dina hemtrakter och så är du inte ens hemma.
Nåväl jag fick ju i alla fall se mitt (och mina väluppfostrade söners) favoritlag SPÖA upp MalmöFF på stockholm stadion. Ölen på dina krogar smakade inte ankpiss heller.
Trist bara att vädret var som du önskade oss.

dieselmannen
2007-07-07, 20:25
Forza Barca,som vi säger här nere..
Hoppas att du får en skön semester kompis!
Och du,
Du missar väl inte möjligheten att rusa naken framför tjurarna i Pamplona,när du ändå semestrar in the "hood".Bilderna kan du lägga upp vartefter.hehe

Lulebjörnen
2007-07-08, 00:44
Mr Toledo knep sistaplatsen framför mr Buenafuente och mr Falcken5 :depressed ...
www.youtube.com/watch?v=rRENKaaaHC8

...men mr Buenafuente bjöd med till efterfest hos några polare :smile: ...
www.youtube.com/watch?v=ViR8fdGhZ1s

bil499-hbg
2007-07-08, 09:53
Mr Toledo knep sistaplatsen framför mr Buenafuente och mr Falcken5 :depressed ...
www.youtube.com/watch?v=rRENKaaaHC8

...men mr Buenafuente bjöd med till efterfest hos några polare :smile: ...
www.youtube.com/watch?v=ViR8fdGhZ1s
där va inga nordbors bärgare :thumbd: bara fjolor med rakade bröst :hihi: :hihi: kunde ju varit litte qvins i stället du visade :screama: varför inte larmoperatörerna på sos & viking :hihi: :thumbup:

belker
2007-07-09, 16:58
:crazya: :party: semester nu ska hä slappas och bara måååååååååååååååååååååååååååååååå bra ha det kära kolegor. :banana: :drunk: :blah:

Falck norrland
2007-07-12, 22:28
Alla pratar om semester, men kan nån förklara vad det betyder?? :crazya:

bil499-hbg
2007-07-13, 07:37
det är den rättighet alla normalt anstälda har och som den chefen med nöje ger sinna duktiga medarbetare när dom har möjlighet :thumbup: slavar där emot har ingen semester och slavdrivande chefen ser som en omöjlighet eftersom han alldrig har lärtsej att prioritera kapasiteten på företaget :blush: .. frdagen den 13 juli kl 16,30 börjar min semester :yesnod: och avslutas mondag 23 juli 07,30 :smile:

Mäster
2007-07-13, 10:51

Det är en form av ledighet som en rutinerad bärgare tar, för att kunna/orka ge 110% resten av året.

belker
2007-07-13, 13:50
:hihi: Bäste Mäster ne rutinerad bärgare kan inte bara ge 110% utan det måste vara 200%

bil499-hbg
2007-07-13, 22:18
:hihi: Bäste Mäster ne rutinerad bärgare kan inte bara ge 110% utan det måste vara 200%
:hihi: :hihi: :hihi: :thumbup:

bil499-hbg
2007-07-15, 06:24
Jävla semesterfirare, sviker oss sommarjobbare!!
lilla stumpan !! nu är det ju så att det är just därför det finns sommmarjobbare ;) :crazya: :blush:

lassebus
2007-07-15, 17:02
Det finns dom som har det bra.....