handdator

Visa fullständig version : månadens bild ?

Emil_Helsingborg
2007-07-11, 11:55
morsan som brukar titta här inne på sidan kom med en bra ide tkr jag iallafall det e typ man skulle haft en liten mindre tävling med månadens bild där vinsten förstås får bli äran o hedern :hihi: för jag tror nog det finns fler än jag som är fotointresserade för på forumet.

men det ska ju finnas regler med tex :
1. bilden ska vara bärgningsrelaterad eller olycksrelaterad
2. ska vara tagen samma månad som "tävlingen" startar från o med dag ett till månadens slut
3. man får max bidra med ett foto
4. sen efter månadens slut så har man en omröstning
5. o självklart ska man själv ha tagit fotot

så säg nu vad ni tycker om detta, för jag skulle bli väldigt glad om vi skulle kunna haft något sånt här :yesnod:

Danne_skövde
2007-07-11, 12:45
Låter väll spännande :banghead:

zerial
2007-07-11, 15:36
Vore inte helt fel.. forumet kanske får lite liv då?

brk184
2007-07-11, 21:48
Jag tycker det låter alldeles lysande.

bil499-hbg
2007-07-11, 22:01
får denna :fou: vara med då och fota med mobilen :blush: :crazya: om chefen tillåter det :confused2

Tech
2007-07-12, 09:25
En mycket bra och rolig idé :party:

Emil_Helsingborg
2007-07-12, 13:09
ingen moderator som ska ge ett utalande ? :smile:

Emil_Helsingborg
2007-07-12, 22:25
dåligt med svar, lite fler omdömmen ?!

Roger Larsson
2007-07-12, 22:57
ingen moderator som ska ge ett utalande ? :smile:

Visst, jag kan uttala mig. Idén är inte dålig, skulle vara intressant att följa och det skulle säkert sporra alla att ta ännu fler biler. Men - och ständigt detta men - vem skulle administrera kalaset? Allt sådant tar en faslig tid och detta måste ju ligga på ägarna och adminstratörerna och jag tror inte att dom kan ta sig den tiden och dessutom passa tiden vid varje månadsskifte... men vad vet jag, det kanske går att lägga upp någon som automatiskt sköter sig? Men som sagt, detta är en fråga för ägarna...

Emil_Helsingborg
2007-07-12, 23:22
Visst, jag kan uttala mig. Idén är inte dålig, skulle vara intressant att följa och det skulle säkert sporra alla att ta ännu fler biler. Men - och ständigt detta men - vem skulle administrera kalaset? Allt sådant tar en faslig tid och detta måste ju ligga på ägarna och adminstratörerna och jag tror inte att dom kan ta sig den tiden och dessutom passa tiden vid varje månadsskifte... men vad vet jag, det kanske går att lägga upp någon som automatiskt sköter sig? Men som sagt, detta är en fråga för ägarna...
vem är det som äger sidan ?

Roger Larsson
2007-07-12, 23:55

http://www.sos-stockholm.se/forum/showthread.php?t=847

Mäster
2007-07-13, 05:49

Simon, Fast det är Nitrous som fixar och trixar så allt funkar.

Nitrous
2007-07-23, 16:39
Sådärja, tillbaka med Internet efter lite semester :smile:

Idén är kul, men administrationen har ingen av oss tid med.

Dock har jag ett förslag så gör att vem som helst kan starta eller hålla i detta.

Skapa ett inlägg, tala om att från nu och fram till ett datum som bestäms kan man skicka in månadens bild, endast EN bild per forumsmedlem t.ex.

Ange en Epost adress som bilden skickas till (sos-stockholm kan hjälpa och bistå med en epost adress för ändamålet om det behövs).

Personen som orkar hålla i detta kan därmed göra en ny tråd/ämne med bilderna bifogade och numrerade, använd en Poll i ämnet som INTE är flerval.
På så sätt kan alla medlemmar rösta, ganska rättvist va?

När röstningen är klar och en vinnare är utsedd så kan vi lägga ut bilden och grattis på första sidan, ära och berömmelse.

Hur låter det?

Mvh