Visa fullständig version : Mc Bud..
DanneMannen
2005-06-22, 09:47
Stackars Dennis blev överfallen av en vänstersvängande kärring
DanneMannen
2005-06-22, 09:48
Bilen fick bärgas.. hojen e stendöd (ramsne). Dennis ligger kvar på sjukan (2 och en halv vecka) stackarn.. en arm + ben av. men annars ok.
Jag tycker alltid att det är tragiskt med personskador.Hoppas att Dennis blir helt frisk och om du känner Dennis förstår jag att du är arg på den vänstersvängande damen,tänk på ordvalet bara (särskilt när hennes reg nr syns på bilden)
DanneMannen
2005-06-22, 10:17
Kärring = Käraste på gammel svenska :biggrin: . Nä skämt åsido skulle kanske sagt gammal dam. Jorå det blir nog inga större men på Dennis.. armar å ben läker oftast fint. Nacke å rygg klarade sig :thumbup:
dieselmannen
2005-06-22, 21:21
Tanten såg aldrig hojen när hon svängde vänster berättade hon för mig.man kan inte vara nog vaksam i trafiken.Själv håller jag på att återhämta mig från ett Trauma: hade det högst tvivelaktiga nöjet att få skåda en kollega till mig som hade solat med bikiniöverdelen på :eek: men jag tror att han är kär för han har en massa hjärtan på kroppen oxå. En riktig näradödenkänsla att se den mannen dra upp tröjan,jag lovar..men grattis till dig stemi.hoppas att du får en fin dag
Hmm det där e ju Toms gammla hoj har för mig att han la ner den oxå...Ja det är det.
Tanten såg aldrig hojen när hon svängde vänster berättade hon för mig.man kan inte vara nog vaksam i trafiken.Själv håller jag på att återhämta mig från ett Trauma: hade det högst tvivelaktiga nöjet att få skåda en kollega till mig som hade solat med bikiniöverdelen på :eek: men jag tror att han är kär för han har en massa hjärtan på kroppen oxå. En riktig näradödenkänsla att se den mannen dra upp tröjan,jag lovar..men grattis till dig stemi.hoppas att du får en fin dag
Vist blev han fin :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.