handdator

Visa fullständig version : Grind

Frella
2007-07-19, 10:20
jag skulle vilja köpa en grind, grill, jag har hört fler namn men ni vet nog vad jag menar,
jag har slangbella bak på chevan o en hemmagjord grill utan led (jag vet att det inte funkar) så istället för att bygga om grillen tänkte jag kolla om det går att få tag i nån till en rimlig peng,
ska sitta på en liten citybärgare..
sugen på att få testa hur den funkar :crazya:

bil499-hbg
2007-07-19, 11:49
jag skulle vilja köpa en grind, grill, jag har hört fler namn men ni vet nog vad jag menar,
jag har slangbella bak på chevan o en hemmagjord grill utan led (jag vet att det inte funkar) så istället för att bygga om grillen tänkte jag kolla om det går att få tag i nån till en rimlig peng,
ska sitta på en liten citybärgare..
sugen på att få testa hur den funkar :crazya:
va f:n skall du förstöra bärgarens patina :ajjabajja

Frella
2007-07-19, 13:47
va f:n skall du förstöra bärgarens patina :ajjabajja

delvis, dom hade redan satt på fästet för grinden i usa så det är båda delarna på den och jag ska inte ta bort slangbellan det är den för fin för,
men om jag ska dra runt på nån bil nån gång så är det ju väldigt smidigt att ha grinden :biggrin:
är det ok med den förklaringen :rolleyes:

bil499-hbg
2007-07-19, 13:55
delvis, dom hade redan satt på fästet för grinden i usa så det är båda delarna på den och jag ska inte ta bort slangbellan det är den för fin för,
men om jag ska dra runt på nån bil nån gång så är det ju väldigt smidigt att ha grinden :biggrin:
är det ok med den förklaringen :rolleyes:
pyss & pizza bilarna tål inte bärgas med bella :smile: