Blinky
2007-07-21, 00:13
Kåren i kalmar har bytt ägare, och nu finns det desvärre inget jobb till mej längre. Eftersom jag är totalt såld på detta yrket, tänkte jag nu kolla om någon annan kanske kunde tänka sej att adoptera mej. För dom som inte redan vet vem jag är, kan jag berätta att jag kört bärgare i ca 3år, både på full tid och ganska mycket som x-tra. Jag började min bärgar kariär hos Falck i Bergen (Norge) men fick efter ca 1,5år hemlängtan och åkte hit till Kalmar och började jobba hos kåren här nästan på en gång.
Självklart så har jag körkort klass BE CE, har også A kort på gång. Förutom mina arbets erfarenheter har jag även gått bärgar kursen.
Jag är altså på jakt efter ett fulltids jobb främst, och eftersom jag inte har nåt särskilt som binder mej till denna stan, är jag stort sett villig att flytta vart som helst, inom Sverige vill säga (möjligens Oslo også)
Skicka gärna ett PM, eller ring mej: 0704328532
Självklart så har jag körkort klass BE CE, har også A kort på gång. Förutom mina arbets erfarenheter har jag även gått bärgar kursen.
Jag är altså på jakt efter ett fulltids jobb främst, och eftersom jag inte har nåt särskilt som binder mej till denna stan, är jag stort sett villig att flytta vart som helst, inom Sverige vill säga (möjligens Oslo også)
Skicka gärna ett PM, eller ring mej: 0704328532