Visa fullständig version : Rapportera fel eller problem!
Det här forumet är väldigt nytt och därför kan vissa funktioner saknas eller var fel inställda!
Om du som användare upptäcker något som inte fungerar tillfredställande eller har tips så skriv det gärna här, vi är tacksamma för alla feedback.
Har du ideér på forumskategorier eller dylikt som du saknar och kan vara bra, tips oss så tar vi en funderarer för att möte önskemålen.
Tack på förhand.
THE HOOK
2005-03-18, 21:20
Det här forumet är väldigt nytt och därför kan vissa funktioner saknas eller var fel inställda!
Om du som användare upptäcker något som inte fungerar tillfredställande eller har tips så skriv det gärna här, vi är tacksamma för alla feedback.
Har du ideér på forumskategorier eller dylikt som du saknar och kan vara bra, tips oss så tar vi en funderarer för att möte önskemålen.
Tack på förhand.
Mycket bra forum, se till att öppna det för fler yrkeskategorier. Typ brand, ambulans,polis, vägass Sth-Gbg. Prata med så många som möjligt. Tack.
Mycket bra forum, se till att öppna det för fler yrkeskategorier. Typ brand, ambulans,polis, vägass Sth-Gbg. Prata med så många som möjligt. Tack.
Det är jättebra förslag, dock finns redan ett Polis-forum och vi vill inte konkurera om medlemmar med honom för det är en sjysst prick.
Men Ambulans, Brand och Väg-ass är bra förslag.
Om någon sådan reggar sig här så får dom gärna skicka ett PM med mer ingående förslag på forums-namn m.m.
Varför funkar inte min profilbild??
Mvh Tobbe
Ursäkta !! Mitt fel!
Läs först fråga sen!! inte tvärt om
Jag kan inte lägga upp bilder?! Vad är problemet? Rätt format är bilderna i så det felet är det inte. Är ny här.
ha en trevlig dag allesammans :smile:
Emil_Helsingborg
2007-06-26, 19:49
Jag kan inte lägga upp bilder?! Vad är problemet? Rätt format är bilderna i så det felet är det inte. Är ny här.
ha en trevlig dag allesammans :smile:
är dem i rätt storlek för maxstorleken är 1024*768 vill du ha ett enkelt o bra prog som hjälper dig med detta så följ min guide http://www.sos-stockholm.se/forum/showthread.php?t=1856&highlight=resize :thumbup:
Tackar för detta :thumbup:
Emil_Helsingborg
2007-06-28, 14:19
Tackar för detta :thumbup: det var det felet jag sa eller ? :yesnod:
Det kan du fethaja :tongue: Tackar för hjälpen :biggrin:
Emil_Helsingborg
2007-06-28, 17:41
Det kan du fethaja :tongue: Tackar för hjälpen :biggrin:
misstänkte det :hihi: inga problem
Har märkt att tiden inte stämmer med inlägget man skickar, men man börjar lära sig att dra ifrån 1 timma.:hihi: Är det sommartiden som spökar?
Har märkt att tiden inte stämmer med inlägget man skickar, men man börjar lära sig att dra ifrån 1 timma.:hihi: Är det sommartiden som spökar?
Jag tror du kan ändra det från inställningarna på profilen...
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.