handdator

Visa fullständig version : Jag é oxå ny

brk184
2005-06-28, 11:51
Hej på er alla! Jag är ny här,men har ca. 17 år i branchen(om man inte räknar alla år man åkte med farsan). Kör för AK Nacka-Värmdö,men gästspelar i stan ibland.Har precis börjat min sem. :cool: men återkommer på vägarna om 4 veckor.

Mäster
2005-06-28, 12:06
Hej på er alla! Jag är ny här,men har ca. 17 år i branchen(om man inte räknar alla år man åkte med farsan). Kör för AK Nacka-Värmdö,men gästspelar i stan ibland.Har precis börjat min sem. :cool: men återkommer på vägarna om 4 veckor.

Med de ledtrådarena vet nog jag vem du är,men 184 delar du väl med ett par andra chaufförer (ismasinsmarodören tex)
Ja den historien vill vi andra läsa om!!!!!

brk184
2005-06-28, 12:15
Med de ledtrådarena vet nog jag vem du är,men 184 delar du väl med ett par andra chaufförer (ismasinsmarodören tex)
Ja den historien vill vi andra läsa om!!!!!
184 är min,men jag lånar ut den ibland,historien med imasinen kanske kommer senare :hihi:

Utredar´n
2005-06-28, 13:08
--------------------------------------------------------------------
:goodwork:
Tjena Micke, snyggt lass, tre pärlor på ett och samma lass.
Lasta bara inte av det hemma hos mig.

Hälsningar

Putte G. Alias ( :cool: utredar´n)

------------------------------------------------------------------

Hornet
2005-06-28, 19:20
Tja och välkommen hit

Nitrous
2005-06-28, 19:50
184 är min,men jag lånar ut den ibland,historien med imasinen kanske kommer senare :hihi:

Välkommen hit och du, nu är det dax för dig att starta en ny tråd och berätta historien :thumbup:

Mäster
2005-06-28, 22:32
Välkommen hit och du, nu är det dax för dig att starta en ny tråd och berätta historien :thumbup:

I ärligheten namn så kan han säkert historien om ismaskinen, men det är hans kollega/namne som håller inne på förstahandsinformationen. :yesnod:

birason
2005-06-29, 01:08

Välkommen hit! :smile: