Visa fullständig version : Volvo F12
Någon som vet någon historia om denna bil ?? vad det är för bygge vem som har haft den ??? Är det någon som har några mer bilder på den.
Volvo F12 (http://www.annonsborsen.se/bussar_lastbilar-8/volvo-f12-301000.html)
Jag gissar på att den byggdes i samma veva som "gamla" 497, det ser ut att vara samma lösning... fast utan skåp.
bil499-hbg
2007-09-22, 19:17
Jag gissar på att den byggdes i samma veva som "gamla" 497, det ser ut att vara samma lösning... fast utan skåp.
njaaa inte riktigt stoffe :ajjabajja :biggrin: gammla 497 hadde tex ingen vikbom men en jävligt bra lyftvinkel sen skåp byggnationen var typ bro inte som f12:an , synd att du inte nappade när jag sa till dej att du skulle ha den första gången stoffe :yesnod: bilen behövde litte kärlek men sen så hadde konkurenterna fått konkurans i några år :thumbup:
njaaa inte riktigt stoffe :ajjabajja :biggrin: gammla 497 hadde tex ingen vikbom men en jävligt bra lyftvinkel sen skåp byggnationen var typ bro inte som f12:an , synd att du inte nappade när jag sa till dej att du skulle ha den första gången stoffe :yesnod: bilen behövde litte kärlek men sen så hadde konkurenterna fått konkurans i några år :thumbup:
Risk finns väl att man bygger en egen sådan bil. Jag vet en som bygger just nu.. så jag får väl se hur resultatet blir...
Den bilen gick upp över landet innan kalle köpte den....har tittat måååånga gånger på den. :confused2
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.