Visa fullständig version : Prenumerationer
Varje gång man har gjort ett litet inlägg så påbörjas en prenumeration på ämnet, man kan ju i och för sig gå in och avbryta denna, men det glömmer man ju. Kan man ställa in någonstans så att det inte påbörjas automatiskt?
För övrigt verkar programmet inte klara å, ä, ö, ser ut så här i mailet: De följande inläggen har gjorts i ämnet.
Varje gång man har gjort ett litet inlägg så påbörjas en prenumeration på ämnet, man kan ju i och för sig gå in och avbryta denna, men det glömmer man ju. Kan man ställa in någonstans så att det inte påbörjas automatiskt?
För övrigt verkar programmet inte klara å, ä, ö, ser ut så här i mailet: De följande inläggen har gjorts i ämnet.
För att slippa Auto-prem på trådar startade av dig så ska du klicka på "Min Profil" högst upp, sen klickar du på "Redigera Alternativ" , scrolla ner en bit till den inramade rutan som heter "standardalternativ för ämnesprenumeration" .
Där kan du välja t.ex. "Premenuera inte" så är problemet väck :thumbup:
För att slippa Auto-prem på trådar startade av dig så ska du klicka på "Min Profil" högst upp, sen klickar du på "Redigera Alternativ" , scrolla ner en bit till den inramade rutan som heter "standardalternativ för ämnesprenumeration" .
Där kan du välja t.ex. "Premenuera inte" så är problemet väck :thumbup:
Tackar, du e en ängel, Nitrous.
Nu har jag i stället fått "feta" problem med chatten, kommer inte dit alls numera. Om jag nu får liv i den där mIRCen, vad va de jag skulle skriva in för o hamna på rätt chatt, jag kom dit en gång, men då hade jag inte våran "konversation" kvar, så det sket sig. Numera "dissad" hela tiden
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.