Visa fullständig version : Flakbärgare Köpes
Typ bb88 eller liknande 2 el. 3 axl. flaklast minst 7 ton
scania eller volvo ca årsmodell 1998-2002
tel 070-6669105
roffes har väll ett carmi bygge till salu eller är de sålt?
roffes har väll ett carmi bygge till salu eller är de sålt?
Jag hörde nått rykte om att sporre var utan bil ett par veckor... men det skadar inte att kolla..
Jag hörde nått rykte om att sporre var utan bil ett par veckor... men det skadar inte att kolla..
Är de han som ska ha ett nytt bro bygge??
Är de han som ska ha ett nytt bro bygge??
Nix. Sporre bygger på Carmi, men det är en annan Roffesbil som ska bytas ut, så det är säkert den du tänker på.. Scania 4x2 med nånting BB55 kanske?
Typ bb88 eller liknande 2 el. 3 axl. flaklast minst 7 ton
scania eller volvo ca årsmodell 1998-2002
tel 070-6669105
Jag ska sälja min Scania 94, BB88b -02 om det kan va något för dig eller nån annan kanske. Leverans i Maj -08.
Micke 070/2491112
Jag ska sälja min Scania 94, BB88b -02 om det kan va något för dig eller nån annan kanske. Leverans i Maj -08.
Micke 070/2491112
Hmm hade varit bra som en ny 578.. eller vad säger chefen tro:angel:
hade väl inte tänkt mig en 3-lastare egentligen.
bil499-hbg
2007-11-05, 14:11
hade väl inte tänkt mig en 3-lastare egentligen.
men det skrev du inte :biggrin:
Nä, det gjorde jag ju inte :fou:
Hej. Bygger en flakare scania 124 med styrbar boogie,opticrouse årsm, 00
Bygget är helt nytt med patenterad påbyggnad,tungflak med samma konstruktion som en tungbärgare.Du kan utan vidare lyfta i Scaniafästen.
Är Du intresserad så hör av Dig så får Du veta mer.
Häsningar Bengt
Hej. Bygger en flakare scania 124 med styrbar boogie,opticrouse årsm, 00
Bygget är helt nytt med patenterad påbyggnad,tungflak med samma konstruktion som en tungbärgare.Du kan utan vidare lyfta i Scaniafästen.
Är Du intresserad så hör av Dig så får Du veta mer.
Häsningar Bengt
Kort sammanfattat så kan man säga att det är ett mordernt snedflak fast med rakt flak.
Höglyftande bom. Powertilt. Dubblutskjut. Flakhöjd ca 1.40 (lasthöjd 3.10) . Proportionalstyrning. Dubbla flakkolvar (som Peli).
Ett mycket seriöst bygge till vettigt pris, dock hade jag svårt att få finans på den då den ännu inte är regbesiktigad.
Snyggt Bygge, vem bygger den bilen? finns mer bilder?vad är det för axel avstånd.Hur mycket är last på flaket beräknad att bli på 26 tons totalvikt.Är den till salu eller kommer det att byggas efter hand.
Snyggt Bygge, vem bygger den bilen? finns mer bilder?vad är det för axel avstånd.Hur mycket är last på flaket beräknad att bli på 26 tons totalvikt.Är den till salu eller kommer det att byggas efter hand.
Jag har tittat på bilen och var mycket intresserad köpare, men priset flackade och som obes bärgare var det omöjligt att få en vettig finans, tyvärr. Jag ville gärna ha den bilen.
Det är "355"/Bengt som har designat bilen och låtit bygga den, ram och byggnation är blästrad, grundlackad body + lack. Bilen är ex norsk bulkbil med 12vxl opticruiselåda på 67000 mil. Fräsch hytt.
Jag har en DVD på bilen som du skulle kunna få en kopia av, PMa eller ring Norrtälje stn
Flaklasten skulle bli rätt nära 10t, bomen 10t. Höglyftande bom.
Axelavståndet mätte vi upp till ca 4,80+1,60. Parabel fram, luft bak.
Sista priset jag fick var 1.7 + moms. + reg bes återstår samt viss eldragning.
bil499-hbg
2007-11-18, 09:10
Jag har tittat på bilen och var mycket intresserad köpare, men priset flackade och som obes bärgare var det omöjligt att få en vettig finans, tyvärr. Jag ville gärna ha den bilen.
Det är "355"/Bengt som har designat bilen och låtit bygga den, ram och byggnation är blästrad, grundlackad body + lack. Bilen är ex norsk bulkbil med 12vxl opticruiselåda på 67000 mil. Fräsch hytt.
Jag har en DVD på bilen som du skulle kunna få en kopia av, PMa eller ring Norrtälje stn
Flaklasten skulle bli rätt nära 10t, bomen 10t. Höglyftande bom.
Axelavståndet mätte vi upp till ca 4,80+1,60. Parabel fram, luft bak.
Sista priset jag fick var 1.7 + moms. + reg bes återstår samt viss eldragning.
var bilen komplet med skåp samt vinschar för det priset eller var det som på bilderna som åvan :confused2
var bilen komplet med skåp samt vinschar för det priset eller var det som på bilderna som åvan :confused2
Wincharna är på, ingen wire dock. En lättare skåpspåbyggnad. Inga direkta finesser. Fast framstam + skåp.
Inget ok, inga klykor, inga tillbehör osv.
Finns det verkligen ingen som ska byta bil?
Kom med tips.
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.