Visa fullständig version : "Har ni hört den förut?"
Nunnan märker att taxichauffören studerar henne där hon sitter bak i taxin.
"Jag vill inte vara oförskämd", säger han, "men jag har länge fantiserat om att bli kysst av en nunna."
"Jag förstår", säger nunnan, "men då måste du vara katolik och ogift."
Chauffören säger att han är det, varpå nunnan ger honom en lång, djup och passionerad kyss. Mannen blir alldeles till sig av upphetsning, men så börjar han gråta.
"Vad är det?" frågar nunnan.
"Du måste förlåta mig, syster, men nu har jag syndat. Jag ljög. Jag är gift, dessutom är jag jude."
"Äh, det är ingen fara", säger nunnan.
"Jag heter Fredrik och är på väg till en maskerad."
Lilla Fredrik gick i småskolan och en dag frågade fröken vad deras
pappor jobbade med.
De vanliga svaren dök upp: polis, advokat, brandman, revisor, läkare, bilbärgare osv. Men Fredde som vanligtvis var den mest aktive och
brukade hålla låda jämt, satt tyst.
Detta tyckte fröken var konstigt och frågade därför Fredrik om inte han också skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbar med.
"Min farsa är erotisk dansare på en b*gbar. Där tar han av sig alla
kläderna, och dansar näck framför en massa män som betalar honom för det.
Och de som betalar riktigt bra följer han med hem och så får de sätta på honom." berättade Fredrik
Fröken blev mycket förskräckt över detta och tog med Fredde ut i
korridoren medan de andra barnen fick sitta för sig själva och rita.
"Är detta verkligen sanning, Fredrik?" frågade fröken
"Näee" svarade Fredrik skamset "men farsan spelar fotboll i
AIK o det e så j*vla pinsamt..."
:biglaugh:
*ASG* Den nedersta var klart bäst!
*ASG* Den nedersta var klart bäst!
Är dock lite rädd för att "Trackern" ska ta illa upp, men jag är inte sämre än att jag kan ändra "lag" då jag personligen är helt opartisk. (återgav storyn så som jag hörde den rakt av, om "trackern" hör av sig, kan han få äran att välja vad jag ska ändra till) :hail:
Trackern
2005-07-08, 08:38
Är dock lite rädd för att "Trackern" ska ta illa upp, men jag är inte sämre än att jag kan ändra "lag" då jag personligen är helt opartisk. (återgav storyn så som jag hörde den rakt av, om "trackern" hör av sig, kan han få äran att välja vad jag ska ändra till) :hail:
Lugnt Birason, jag är en snäll och lugn AIK supporter. Skulle aldrig falla mig in att slå eller sparka en motsåndare som springer, mycket lättare när han ligger. :hihi:
Det var värre efter det att AIK "kvalificerat" sig till Superettan, då var det direkt olämpligt att håna. Nu har vi vind i seglen och då får man tåla en oskyldig historia. Kör hårt!
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.