handdator

Visa fullständig version : en bärgare död två skadade miami florida

robban_lund
2007-12-11, 09:10
olycka i florida den 9 dec (http://www.sun-sentinel.com/news/local/miami/sfl-1209miamitowtruck,0,7881991.story)

jockebärgare
2007-12-11, 18:24
verkar som konerna inte har hjälp:scared:

bil499-hbg
2007-12-11, 18:32
verkar som konerna inte har hjälp:scared:

det kan man lungt säga :yesnod:

Mäster
2007-12-11, 21:08
Jag gick in och läste några kommentarer:
Det verkar som jänkarna tar lika lite hänsyn som svenska bilister gör.

Jag har börjat använda det av vägverket rekomenderade avskyltningmatrielen, eller snarare en del av den(I en cheva är det begränsat med plats).
Rätt använd ( man måste ha ett dåligt ögonmått), funkar den över förväntan.
Tält och koner ska inte inkräkta mer än 50cm på körbanan,och det är där det dåliga ögonmåttet kommer in.

robban_lund
2007-12-11, 22:14

Jag har börjat använda det av vägverket rekomenderade avskyltningmatrielen, eller snarare en del av den(I en cheva är det begränsat med plats).
Tält och koner ska inte inkräkta mer än 50cm på körbanan,och det är där det dåliga ögonmåttet kommer in.

Verkar som om konerna inte fungerat denna gången:depressed
The events that led to the fatal end began about 2:50 a.m., when a westbound Toyota Camry lost control and hit a concrete median between Northwest 12th Ave and 27th Avenue, Carroll said. Traffic slowed to avoid crashing into the Camry, but an Acura sedan that did not reduce its speed slammed into one of the slowing vehicles- a taxicab carrying passengers to Miami International Airport.

Authorities shut down two lanes of the highway, set up bright cones to divert traffic, took the taxi driver to the hospital, treated six people at the scene and called for three tow trucks to remove the damaged vehicles, Carroll said.

About 4:20 a.m., as the tow-truck drivers prepared to remove the mangled Camry, Acura and taxi cab, "a Ford Mustang came speeding around the bend and slammed into the tow trucks," Carroll said in a news release. The Mustang struck all three tow-truck drivers, throwing one 30 feet away with the impact.

Paramedics rushed that critically injured tow-truck driver to Ryder Trauma Center, where he died.

Carroll said the other tow-truck drivers were in serious condition at Ryder. The Mustang's driver and his passenger were also injured and taken to Jackson Memorial Medical Center.

Florida Highway Patrol is investigating. Charges and further details are pending.

Miks
2007-12-11, 22:21

Vi har oxå börjat använda grejorna funkar hyfsat men som sagt det är inget garanterat skydd för påkörning!

Mini
2007-12-13, 02:02
Er det nån som har diskuterat TMA bil ( kuddebil ) ? Det gjelder vel helst rundt storstäder ?