Visa fullständig version : Lägenhet med förstahandskontrakt!
Trackern
2005-07-11, 12:54
Vendelsö
En 4:a på 110 kvm, 2 trappor, stor balkong, nymålad,nytapetserat,tvättmaskin,torkskåp,diskmask in,stort förråd med fönster i lägenheten,hörnläge (fönster åt tre håll).
Riksbyggen.
Hör av dig om du vill veta mer!
Inflyttning kan ske i slutet av September.
Ibland känns det som om allt vore bättre än ett radhus i skokloster, men beverlyhaninge?
finns det nån i kvarteret som kan svenska hjälpligt? ? nu när du tydligen ska flytta.
Du nämner inte hyran, är det avsikligt?
Ibland känns det som om allt vore bättre än ett radhus i skokloster, men beverlyhaninge?
finns det nån i kvarteret som kan svenska hjälpligt? ? nu när du tydligen ska flytta.
Du nämner inte hyran, är det avsikligt?
I den delen av haninge tror jag inte det e nån större fara med "svenska språket", och, kanske det t.o.m är bättre än ett radhus i skokloster??
Fast jag har förståss inte riktigt klurat ut var "bäverly hanninge" ligger exakt :confused2
Rätta mig gärna om jag har fel men kan det vara södra brandbergen?
Vart ska du flytta trackern?
Trivs inte dottern längre?
vendelsö ligger norr om brandbergen väl? :crazya: :hihi:
Trackern
2005-07-12, 21:00
Jag har letat radhus ett tag och hittat ett drömställe. Har väl ledsnat lite på folket i allmänhet. Just för tillfället bor det en respektlös-jag-bor-i-Sverige-och-tänker-fan-inte-jobba-eftersom-jag-är-invandrare i porten men på något konstigt sätt har den grannen retat Trackern så att Trackern vänt sig till värden och nu ligger det en skritflig varning på köksbordet hos famliljen. I övrigt en bra port i ett bra område bortsett ifrån blottaren som visade sig för ett tag sen. Grannen längst ned är ambulansförarer och hon är sitsnygg och skitsingel.... två trappor ovan mig har en miss wet t-shirt flyttat in med sin väninna. Skitjobbigt.... =)
hyran 7600....
Torsdag på Riksbyggen.se så ligger kvarten ute.....
Stemi, 30 års-skiva 6:e Aug, hör av dig via luren om du e sugen. Har du jour kan du ju alltid komma förbi och säga hej...
/M
dieselmannen
2005-07-13, 18:50
Jag har för mig att just där förutom alla heta brudar så bor det en dekaltrimmare som jobbar extra som guide på Pridefestivalen. Stämmer det???
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.