handdator

Visa fullständig version : Sexförbudet

Mäster
2008-01-16, 23:45
Jag bärgade en göteborgare idag, Han tyckte att förbudet mot oskyddat sex var jobbigt.
Jag frågade givetvis: Vilket förbud?
Han sa att ingen göteborgare har oskyddat sex före april, om tjejen skulle bli gravid så kommer ju ungen att födas som "nollåtta", Gud förbjude...

Är Ni bönder och lappar lika kinkiga?

digger
2008-01-17, 01:02
ha ha ha!! de va en av dom bättre ja hört på länge!!

Johan
2008-01-17, 05:49
Jag bärgade en göteborgare idag, Han tyckte att förbudet mot oskyddat sex var jobbigt.
Jag frågade givetvis: Vilket förbud?
Han sa att ingen göteborgare har oskyddat sex före april, om tjejen skulle bli gravid så kommer ju ungen att födas som "nollåtta", Gud förbjude...

Är Ni bönder och lappar lika kinkiga?

Kinkiga?? vi tänker på de stackars barnen ju. Inte kul att bli märkt 08 resten av livet.:ajjabajja

dieselmannen
2008-01-17, 06:48
Man får stå ut med mycket som Stockholmare..
Men Mäster,filmen jag fick av dig igår med "fågelhunden",jag är säker på att den är inspelad på Götaplatsen :hihi:

Falck Bjoerkelangen Norge
2008-01-17, 16:50
Hmm...:depressed Svensk humor som ikke jeg skjønte no av....:confused2

Kjell Rune

lassebus
2008-01-17, 17:16
Den var riktigt bra den! jo nog är vi det! vem skulle vilja bli kallad 08 helt i onödan!

Mäster
2008-01-17, 22:04
Hmm...:depressed Svensk humor som ikke jeg skjønte no av....:confused2

Kjell Rune

OM du i Sverige ringer till stockholm är riktnummret 08.
I år är det tillika år 2008, i alla fall i Sverige.

Martin vxj
2008-01-17, 22:06
Min grabb är född 071117. Jag är glad att deet inte blev en 08 :biggrin:

Falck Bjoerkelangen Norge
2008-01-17, 22:14
OM du i Sverige ringer till stockholm är riktnummret 08.
I år är det tillika år 2008, i alla fall i Sverige.

He he.. Da er jeg med..Litt krig mellom de store byer..:smile:

Og det er 2008 på denne siden av grensen også...:yesnod:

Kjell Rune

volvo
2008-01-18, 16:26
08 e de hur många hjärnceller man får ha som max om man ska bo inom 08 området???:biggrin:

ChrisJon
2008-01-25, 16:11
haha! den var bra!

Miks
2008-01-25, 19:13
08 e de hur många hjärnceller man får ha som max om man ska bo inom 08 området???:biggrin:

Måste vara 99!

nor1
2008-01-25, 19:18
Inte helt 100 !!!:hihi: :hihi:

brk184
2008-01-25, 19:31
Ni bönder är ju för roliga.

dieselmannen
2008-01-25, 19:58
Micke,med ett bra bollträ får man årsmötet att glöda..
Du får väl önska alla roliga Hillbillies välkomna till Frösundavik va...:biggrin: :biggrin:

brk184
2008-01-25, 20:35
Du får väl önska alla roliga Hillbillies välkomna till Frösundavik va...:biggrin: :biggrin:

Tidigare år så har jag ju spöat Trackern i brottning på gräsmattan vid Brunnsvikens strand. I år får jag väl bjuda upp en bonde istället.

dieselmannen
2008-01-25, 20:55
Du kan ha casting till nästa säsong av:I en annan del av K**ing:thumbup:

Miks
2008-01-25, 22:48

Du kan inte klandra mig för att ha lite kul!!!
Med tanke på vårt celibat så har vi redan fått vårt starff o nu får ni lida lite :hihi:

robban_lund
2008-01-25, 22:59
Ni bönder är ju för roliga.

Bönder och bönder skåne ligger ju nära kontinenten medan stockholm ligger ju nära ja.............
Hmm hur var det nu stockholmare på flaska ??? Pucko?:biggrin: :biggrin:

dieselmannen
2008-01-26, 00:17
Du kan inte klandra mig för att ha lite kul!!!
Med tanke på vårt celibat så har vi redan fått vårt starff o nu får ni lida lite :hihi:
Är inte du..äh.*host* lite för mogen för pappasvängen,hehe
Föresten var det inte jag som började att piska upp stämningen,hehe
Men som vi Stockholmare säger:
Desto färre Gööteborgare som kläcks desto...
En win-win situation för oss båda tror jag:biggrin: :biggrin:

Miks
2008-01-26, 10:24
Är inte du..äh.*host* lite för mogen för pappasvängen,hehe
Föresten var det inte jag som började att piska upp stämningen,hehe
Men som vi Stockholmare säger:
Desto färre Gööteborgare som kläcks desto...
En win-win situation för oss båda tror jag:biggrin: :biggrin:

Nop! Jag har redan gjort mitt o ingen 08 blev det, inte ens en 99 :hihi:
Och själv? Det måste va jobbigt att vara begränsad till en så kort tid om det ska bli en ..
Förresten så har jag upptäckt att ni fuskar :ajjabajja ni har inlämmat både Södertälje o Märsta i 08 och allt detta för att ni inte ska vara ensamma!

brk184
2008-01-26, 10:44
Bönder och bönder skåne ligger ju nära kontinenten medan stockholm ligger ju nära ja.............
Hmm hur var det nu stockholmare på flaska ??? Pucko?:biggrin: :biggrin:

Skåne??? I den här tråden så hackar vi svenskar på varandra.

Miks
2008-01-26, 10:47

Men det var ju du som ropade på bönderna!

Miks
2008-01-26, 11:46
Och jag tycker faktiskt att vi ska vara stolta över våra bönder! Det är ju dom ser till att vi har något att äta!:thumbup:

robban_lund
2008-01-26, 11:51

Jasså du säger det....
Vad gör du då här????
Location: Salt Lake City:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

volvo
2008-01-26, 15:16
ja har inget emot skåningar bara dom kan spåtta ut alla gröt dom har i munnen så man fattar va dom säger:tongue: :crazya:

bil499-hbg
2008-01-27, 04:55
ja har inget emot skåningar bara dom kan spåtta ut alla gröt dom har i munnen så man fattar va dom säger:tongue: :crazya:

vadå gröt :confused2 ni har ju munnen ful i slang för att göra er så förbanat märkvärdiga med ert eget språk :yesnod: dalmasar samt nolänningar förstår jag utan problem :biggrin: ,,desutom så är det bara små ungar som äter gröt här i skåne är vi män och luktar svet & bränsle/olja som dom i norr och så äter vi svenskt produserat men vist finns det fjollor i björnborg kallingar som förstör osånlagret med sin parfym men dom är sanerligen inflyttade från någon annan världsdel till skåne,, jag och min svågers familj med kärringar & barn var i sälen sön till tors (veka 4-08 ) och man såg till och med vilka som var från 08 samt 031 det var dom som parkerade mitt i korsningarna och kors & tvärs för att lasta/lossa sinna saker utan att tänka på någon annan som kanske också ville fram samt när dom skulle köppa något då fick dom upprepa alllt dom sa två gånger :yesnod: dom förstod ju norrmännen/danskarna och gestapofolket :biggrin: :blush: ,, dom körde till och med fast i 1 decimeter ny snö

dieselmannen
2008-01-27, 21:07
Ja ja,jag vet att ni tycker att vi Stockholmare är dryga,kassa på att köra bil,pratar konstigt och gud vet vad.
MEN,vi har i alla fall råd att åka färdtjänst Stockholmstyle :thumbup:
http://www.youtube.com/watch?v=35amWFFrhKo&NR=1

Emil_Helsingborg
2008-01-27, 21:35
Skåne??? I den här tråden så hackar vi svenskar på varandra. det iaf vi som leder er ut på kontinenten ;)

Mäster
2008-01-27, 22:55
vadå gröt :confused2 ni har ju munnen ful i slang för att göra er så förbanat märkvärdiga med ert eget språk :yesnod: dalmasar samt nolänningar förstår jag utan problem :biggrin: ,,desutom så är det bara små ungar som äter gröt här i skåne är vi män och luktar svet & bränsle/olja som dom i norr och så äter vi svenskt produserat men vist finns det fjollor i björnborg kallingar som förstör osånlagret med sin parfym men dom är sanerligen inflyttade från någon annan världsdel till skåne,, jag och min svågers familj med kärringar & barn var i sälen sön till tors (veka 4-08 ) och man såg till och med vilka som var från 08 samt 031 det var dom som parkerade mitt i korsningarna och kors & tvärs för att lasta/lossa sinna saker utan att tänka på någon annan som kanske också ville fram samt när dom skulle köppa något då fick dom upprepa alllt dom sa två gånger :yesnod: dom förstod ju norrmännen/danskarna och gestapofolket :biggrin: :blush: ,, dom körde till och med fast i 1 decimeter ny snö

VARFÖR äkte du till Sälen??

Det är väl närmre till alperna och där är backarna längre?

volvo
2008-01-28, 00:30
Säger bara en sak Göteborg e sveriges framsida medans man kan gissa vilken baksidan e??? det man vill dölja:P

bil499-hbg
2008-01-28, 05:16
VARFÖR äkte du till Sälen??

Det är väl närmre till alperna och där är backarna längre?

ja du mäster en bra fråga :yesnod: efter som vi mer eller mindre blev bjuden och följa med min svågers familj till lindvallen sälen :thumbup: och eftersom jag ej åkt på en skida sedan 12års ålder så var detta ett bra alternativ :blush: sen så är jag ju fortfarande svensk patriot som tycker att minna hårt förtjänta slantar skall förbli svenska :biggrin: sen så känndes det ju som man var en nybörjare efter 26år :censored: jag blev ju omåkt av min 9årige dotter samt skidskolans 5-6åringar i början :yesnod: emil vägrade att ställa sej på ett par skidor :thumbd: han smög runt med kameran i stället och fångade flera natur bilder samt en och en annan bärgare som han säkert kommer att dela med sej av här på sos ,,