Visa fullständig version : Der Alte tar ledigt
dieselmannen
2005-07-26, 14:56
då så mina vänner får jag önska er en trevlig sommar. nu är det lite semester
på dagordningen.hoppas att ni tar det lungt och säkert i trafiken.tänk på att det rullar 16000 rattfyllon på vägarna varje dag,risken är stor att ni träffas..
Ha en trevlig semester.
Utöver dom där 16000 rattfyllona så finns det ju dessutom ett x antal människor som kör bil utan att egentligen veta vad dom håller på med, såna ser i alla fall jag varje dag.
Trackern
2005-07-26, 22:34
Ha en trevlig semester.
Utöver dom där 16000 rattfyllona så finns det ju dessutom ett x antal människor som kör bil utan att egentligen veta vad dom håller på med, såna ser i alla fall jag varje dag.
Jag håller med.... i morse när jag åkte emot trafiken på 73:an så viftade folk och pekade finger.... helt sjukt... :hihi:
Jag håller med.... i morse när jag åkte emot trafiken på 73:an så viftade folk och pekade finger.... helt sjukt... :hihi:
Jaa, dom där präktiga fåntrattarna som ska leka polis..... tutar o blinkar o hytter med nävar.... dom finns f*n överallt, ska de va så svårt o fatta att det faktiskt ÄR mindre trafik i södergående än norrgående på mornarna, eller?? :crazya:
ska du gå på semester diesel? jag som trodde att du redan var borta, du har ju inte delat med dig av något roligt/trevligt på jättelänge.
Hmmm, vi får visst vänta lite till
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.