handdator

Visa fullständig version : Der Alte tar ledigt

dieselmannen
2005-07-26, 14:56
då så mina vänner får jag önska er en trevlig sommar. nu är det lite semester
på dagordningen.hoppas att ni tar det lungt och säkert i trafiken.tänk på att det rullar 16000 rattfyllon på vägarna varje dag,risken är stor att ni träffas..

birason
2005-07-26, 20:50
Ha en trevlig semester.
Utöver dom där 16000 rattfyllona så finns det ju dessutom ett x antal människor som kör bil utan att egentligen veta vad dom håller på med, såna ser i alla fall jag varje dag.

Trackern
2005-07-26, 22:34
Ha en trevlig semester.
Utöver dom där 16000 rattfyllona så finns det ju dessutom ett x antal människor som kör bil utan att egentligen veta vad dom håller på med, såna ser i alla fall jag varje dag.

Jag håller med.... i morse när jag åkte emot trafiken på 73:an så viftade folk och pekade finger.... helt sjukt... :hihi:

birason
2005-07-27, 00:26
Jag håller med.... i morse när jag åkte emot trafiken på 73:an så viftade folk och pekade finger.... helt sjukt... :hihi:
Jaa, dom där präktiga fåntrattarna som ska leka polis..... tutar o blinkar o hytter med nävar.... dom finns f*n överallt, ska de va så svårt o fatta att det faktiskt ÄR mindre trafik i södergående än norrgående på mornarna, eller?? :crazya:

Mäster
2005-07-27, 20:29
ska du gå på semester diesel? jag som trodde att du redan var borta, du har ju inte delat med dig av något roligt/trevligt på jättelänge.
Hmmm, vi får visst vänta lite till