Visa fullständig version : E4 Vagnhärad 3/3-08
Som många redan vet så skedde det en olyka på E4 södergående men en bärgningsbil inblandad.
Trött och glad att man lever är man nu hemma. Faktiskt inte ett enda blåmärke någon stans (var inte jag som åkte ambulans) som Ingelsson skrev måste både jag och de båda andra chaufförerna haft änglavakt.
Tack till alla er som skrivit här och undrat hur det gått, och ett om möjligt ännu större tack till alla arbetskamrater på SSBT som ställer upp i ur och skur på ett underbart sätt.
Kommer att återkomma till vad som hände och så vid ett senare tillfälle då man samlat sig lite och tagit hand om flickvännen och min lilla älskling till dotter.
Var rädda om er ni som rör er på vägen för fan va snabbt det kan gå.
Tony 138.
Martin vxj
2008-03-04, 06:21
Skönt att höra att du mår bra.
:thumbup: Skönt att höra att du mår efter omständigheterna bra det glädjer oss andra enormt, Falck norrköping hälsar
Skönt att du mår bra.Ta hand om familjen.
Hälsningar Tony (Falck Gotland)
säger som kråkan. hälsn Falck norrort
säger som kråkan. hälsn Falck norrort
...och roslagen.
Ass kåren GBG hälsar med!
skönt att veta att du mår bra! Vet själv hur fort det kan gå och då var min bil "bara" en cheva! Ta hand om familjen! falck GBG hälsar!
Skönt att höra av dig och att allt gått bra.
Det verkar som om du har tummis med han där uppe.
Vila upp dig och fyll på med alla extraliv som kan hittas för det behöva där ute.
MVH
Tech:party:
Grattis Tony,fan va skönt att höra av dig.Högre vinst kan man inte få.Ta hand om dig,vi hörs.Erik Uppsala
Toppen att höra att allt gick bra!
Falck södertälje säger hej!
Skönt och höra att du klarat dig så bra. Falck Stockhlms Vagnhärads Bärgare hälsar. :thumbup:
Vilken jävla tur att din dotter fick ha kvar sin pappa.
Krya på dig.
Micke H / Assistancekåren Nacka
Mr Tow Truck
2008-03-05, 06:38
:eek: Rycktet har natt Thailand. Skont att allt gick bra med er alla. Ta hand om er soliga halsningar fran Koh chang:cool:
DIN BÄRGARE
2008-03-05, 08:22
skönt att du mår bra glöm inte köpa trisslotten :hihi:
mvh thomas hjellström
Hönan Agda
2008-03-05, 10:08
Otroligt skönt att du klarade dig, man får riktigt ont i magen av att se och höra om dessa olyckor och är då med ens glad att man själv sitter inomhus och kör kontorsstol, att man har blivit en hönsmamma av att sitta på bärgningsradion har ju sina orsaker.
Ta hand om er där ute på vägen nu.
Mvh Marianne Falck Räddningskår
Skönt att höra att allt gick bra!
Mvh Vägassistans Stockholm
Och Team Tungbärgarna hälsar också!
721enköping
2008-03-06, 21:46
Ass kåren Enköping/Bro hälsar med!!!
Assistancekåren Finspång hälsar!
Fruängens Bärgning oxå...
036182000
2008-03-06, 23:49
Falck Jönköping är mer än glada att det gick så väl med dig!
Assistancekåren Jönköping hälsar till dig och hoppas att den här skräckupplevelsen inte hidrar dig från att sitta i bärgarn snart igen.....kunde lika gärna varit jag.....eller någon annan här som hade fått en sån upplevelse....och för varje incident som händer så ser man till att ALDRIG släppa ögonen från trafiken.....Mycket olustigt att ligga under bilen och skruva kardanstång efter en sån händelse........
Tack för alla hälsningar som ni skrivit till mig!!! Det värmer, mycket!!!
Var ute och jobbade redan på onsdagen, kände att jag ville komma igång så snabbt som möjligt för att inte dra ut på det och kanske inte komma igång alls mer. Även ett kvälls pass idag har det blivit och då låg man där igen under en lastbil och skruva, känndes kanske inte riktigt lika tryggt som innan men ändå mycket bra och ingen tvekan om att det är det här jobbet jag vill fortsätta med.
Idag innan jobbet var jag på Danderyds sjukhus och pratade med en dam på deras Kris o Traumacenter, svårt att säga innan om jag verkligen behövde (något sa mig att det verkar vettigt) det men vad har man att förlora, känndes ju rätt bra men vem vet vad för tankar som kommer om ett tag eller nästa gång nått händer eller då man står vid en trafik olycka. Kan i alla fall säga att det så här efteråt känndes bra att prata ut, och om/när någon av er råkar ut för nått vad det nu än må vara så tveka inte att be om hjälp och tveka heller inte att följa med på samtal om du blir erbjuden av tex räddningstjänsten, det är det värt.
Vi må vara konkuernter många av oss här men fan vilka bra konkurenter man kan ha... Ses ute på vägarna, Tony.
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.