handdator

Visa fullständig version : Tack för hjälpen!

Lulebjörnen
2005-08-12, 20:10
Ett stort tack för hjälpen jag fick av killarna på Krages i Solna med att lasta mc:n på biltransporten i onsdags :thumbup:... Lovar att vara underdånig och hämta kaffekannan nästa gång på Grindstugan :hail:...

Hornet
2005-08-12, 21:14
Inga problem! Vi ska hjälpa varandra som någon sa nån gång någon stans :smile:

Trackern
2005-08-12, 22:31
I Solna är alla trevliga. Inte konstigt när AIK kommer därifrån... Heja Lule!

Lulebjörnen
2005-08-15, 00:25
Tack för dom orden, Värmde i en kall o hård värld... :love: Nästa vecka ska jag ut på Värmdö o lasta nån gammal raggarbil, Lär ju bli betydligt hårdare tag då om man ska tro det utmärkta resemagasinet SOS/Off-Topic... :eek:

birason
2005-08-15, 00:50
Tack för dom orden, Värmde i en kall o hård värld... :love: Nästa vecka ska jag ut på Värmdö o lasta nån gammal raggarbil, Lär ju bli betydligt hårdare tag då om man ska tro det utmärkta resemagasinet SOS/Off-Topic... :eek:
jodu, ska du ut på Wermdö-landet o hämta jobb, så se till o maskera bilen, problemet är ju att det både är falk o kåren som anser sig ha ensamrätt därute, så jag vet inte hur maskeringen ska se ut :biggrin:
Äh, fram för "allemansrätten" även i bärgar världen :crazya: det funkar ju i svampskogen.......................

Trackern
2005-08-15, 08:14
jodu, ska du ut på Wermdö-landet o hämta jobb, så se till o maskera bilen, problemet är ju att det både är falk o kåren som anser sig ha ensamrätt därute, så jag vet inte hur maskeringen ska se ut :biggrin:
Äh, fram för "allemansrätten" även i bärgar världen :crazya: det funkar ju i svampskogen.......................

Klart du får åka ut på Värmdö men glöm inte att skjuta in procenten under stenen...

dieselmannen
2005-08-15, 22:03
Det var länge sen det sköts björn på wermdö!!
men du kan alltid bjuda på kaffe och sommartårta hos systrarna delselius vid grisslinge havsbad :thumbup:

brk184
2005-08-15, 22:27
Säg bara till innan du kommer så jag kan säkra bössan :hihi:. I övrigt håller jag med diesel, kaffe å tårta är ju aldrig fel :smile: