Visa fullständig version : Fjärrstyrning
lassebus
2008-06-26, 02:15
Håller på å bygger en garagebärgare å lurar på fjärrstyrning till denna...
kommer ha 8st funktioner..
vilket märker är att föredra å vart får ja tag i ventilpaket som lirar ihop med den styrningen?
vilket märker är att föredra å vart får ja tag i ventilpaket som lirar ihop med den styrningen?
Tjena lassebus! Bygger själv en ny bil med fjärrstyrning och jag kan rekomendera Åkerström.Dom har allt du behöver.Har du frågor ang fjärrstyrt så ta kontakt med Per-Ola Nyström på Åkerströms. ( Per-Ola.Nystrom@akerstroms.se). Ha det gott o lycka till! MVH HULKEN.
Tjena lassebus! Bygger själv med fjärrstyrt,jag kan rek Åkerströms. Dom har allt du behöver till ditt bygge.Har du frågor ang fjärrstyrt och vad du behöver så ta kontakt med Per-Ola Nyström på Åkerströms. ( Per-Ola.Nystrom@akerstroms.se ) Ha det gott och lycka till! MVH HULKEN.
Ett alternativ som du kan kolla upp är http://www.radiosmd.se/. Jag har inte gjort affärer med dem ännu men de har gett mig ett gott intryck.
Tycker att Åkerströms fjärrstyrning är helt värdelös har haft min hos dom två gånger för att det är fel på den,dom hittar nya fel på den varje gång har då inte använt den en ända gång efter reparationerna,så den är förpackad i en låda nu.Har nu SMD fjärr i båda bilarna ända nackdelen är att handdosan inte kan laddas från bilen men jag dör inte av att byta batterier två gånger om året.
Kan bara ge plus till funktion o pris.Inga problem på 7 år.
Hälsningar Kråkan
skicka ett PM till Mr tow truck han har bra koll på ett flertal fabrikat.:party:
bil499-hbg
2009-11-25, 01:19
vilket märker är att föredra å vart får ja tag i ventilpaket som lirar ihop med den styrningen?satsa på teleradio dom som är blå bra priser och fin service :thumbup: själv har jag goda erfarenheter av dem
vi här i norr är återförsäljare av teleradio ring SÖLVE på kontors tid 029350210
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.