Visa fullständig version : Birasons nya bärgare
Trackern
2005-08-17, 15:49
För att täcka det ökade trycket på bärgningar har Birason köpt en bärgare till. Fin va? :hihi:
För att täcka det ökade trycket på bärgningar har Birason köpt en bärgare till. Fin va? :hihi:
ser inte helt fel ut, ju, stor hytt också, då behöver man ju inte åka hem o sova :crazya: .
Bilden e lite liten bara, så jag ser inte riktigt va det e för nåt :confused2
Trackern
2005-08-18, 08:13
ser inte helt fel ut, ju, stor hytt också, då behöver man ju inte åka hem o sova :crazya: .
Bilden e lite liten bara, så jag ser inte riktigt va det e för nåt :confused2
Sant, jag såg det efter jag laddat upp den. Men jag kan alltid fixa det och "lacka" den åt dig i paint! :hihi:
Sant, jag såg det efter jag laddat upp den. Men jag kan alltid fixa det och "lacka" den åt dig i paint! :hihi:
Du e en goo kille du :hihi:
Lulebjörnen
2005-09-18, 01:12
Bilden e lite liten bara, så jag ser inte riktigt va det e för nåt :confused2 :fakta: "Mit geräumigen Fahrerhaus und sehr grossen Nutzflächenanteil"
Du har ju hand om alla bärgningar i Europa numer stod det på annan plats i forumet, så här kan du både sova å äta å dricka bira, :drunk: det sistnämnda dock endast utanför Sveriges gräns :ajjabajja
Trackern skulle ju "fixa" den åt dej, men kom visst i samband med nån svensexa i dåligt sällskap :scared: , så han har väl laga förfall... :biggrin:
:fakta: "Mit geräumigen Fahrerhaus und sehr grossen Nutzflächenanteil"
Du har ju hand om alla bärgningar i Europa numer stod det på annan plats i forumet, så här kan du både sova å äta å dricka bira, :drunk: det sistnämnda dock endast utanför Sveriges gräns :ajjabajja
Trackern skulle ju "fixa" den åt dej, men kom visst i samband med nån svensexa i dåligt sällskap :scared: , så han har väl laga förfall... :biggrin:
Sant, jag väntar forfarande på att få se den i 1024x768, i Svempas färger :hihi:
(Tror Trackern e snitsigare än mig på det här) :confused2
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.