handdator

Visa fullständig version : PM fungerar ej?

sladdandebarnet
2005-08-18, 00:10
Sitter och ska försöka svara på pm men varje gång jag trycker på skicka så låser sig sidan.

Nåt knas som behöver åtgärdas eller är jag så dryg så jag inte skall kunna skicka pm?

birason
2005-08-18, 00:15
Sitter och ska försöka svara på pm men varje gång jag trycker på skicka så låser sig sidan.

Nåt knas som behöver åtgärdas eller är jag så dryg så jag inte skall kunna skicka pm?
Förmodligen nåt knas, jag provar pm:a dig så får du prova svara.

sladdandebarnet
2005-08-18, 10:22
Måste tacka för en snabb service. Är admin själv på ett forum men inte är vi så här rappa direkt :kiss:

Jag kan skicka pm till dig och jag har fått ditt mail MEN jag kan inte skicka till iceman.
Vet inte hur det ska se ut här men om hans box är full så borde jag väl få et meddelande om det och inte bara frysa sidan?

birason
2005-08-18, 11:26
Måste tacka för en snabb service. Är admin själv på ett forum men inte är vi så här rappa direkt :kiss:

Jag kan skicka pm till dig och jag har fått ditt mail MEN jag kan inte skicka till iceman.
Vet inte hur det ska se ut här men om hans box är full så borde jag väl få et meddelande om det och inte bara frysa sidan?
Jag skickade ett pm till iceman nu, funkade härifrån vad det såg ut som, får väl se om han hör av sig till dig, dvs om det gick fram :smile:

sladdandebarnet
2005-08-18, 14:25
Kanon. Tack

iceman1975
2005-08-18, 22:31
Verkar funka...

Vi har ju pmat en del...*hmm*

Mejla mig gärna istället då...

iceman1975@home.se

Mvh Lännström

sladdandebarnet
2005-08-19, 11:30