handdator

Visa fullständig version : Min sång!

Trackern
2005-08-19, 10:04
Jag ska ju gänga mig 1:a Oktober.... tänkte överraska min kära fästmö med följande sång....

Kommentarer?

http://www.starterupsteve.com/swf/Group_X_video.html

iceman1975
2005-08-19, 11:03
Den går säkert hem... :scared:

birason
2005-08-19, 15:00
Jag ska ju gänga mig 1:a Oktober.... tänkte överraska min kära fästmö med följande sång....

Kommentarer?

http://www.starterupsteve.com/swf/Group_X_video.html
Jaa, vad ska man säga ~lycka till, kanske :biglaugh:

(av någon underlig anledning så "fastnar" jag alltid kvar på dom sidor du hämtar länkar i från, Mr Nice site?) :crazya:

Trackern
2005-08-19, 19:11
Jaa, vad ska man säga ~lycka till, kanske :biglaugh:

(av någon underlig anledning så "fastnar" jag alltid kvar på dom sidor du hämtar länkar i från, Mr Nice site?) :crazya:

Det är så jobbigt Birason, man ser en filmsnutt, går in på den hemsidan, ser en ny o.s.v. :biglaugh:

Men den här sången, den hade jag som favorit. När man ska träffa någon man verkligen inte orkar med, då tänker jag "I dont wanna know your name, I just wanna bang bang" .... :party:

birason
2005-08-19, 22:52
Det är så jobbigt Birason, man ser en filmsnutt, går in på den hemsidan, ser en ny o.s.v. :biglaugh:

Men den här sången, den hade jag som favorit. När man ska träffa någon man verkligen inte orkar med, då tänker jag "I dont wanna know your name, I just wanna bang bang" .... :party:
Har du hört "bonka bäver" med gruppen "250 kilo kärlek", den kan ni väl köra på festen sen :party:

(undrar varför man får in en massa "skit" i datorn ibland, man kanske ska börja sålla lite i sitt val av sidor :hihi: )

dieselmannen
2005-08-22, 02:09
Gänga??? ??? ???
varför får man läsa det på forumet?
och inte via tvåledaren?
-
-
-
-
Svensexa någon?
muahahaha :love:

Trackern
2005-08-22, 08:48
Gänga??? ??? ???
varför får man läsa det på forumet?
och inte via tvåledaren?
-
-
-
-
Svensexa någon?
muahahaha :love:

Maestro, när jag kom på dig ute på Sollenkroka sa jag väl det?
BTW, idag ska jag träna med AIK´s damlag i hockey... =)

Bärgarn 139
2005-08-22, 18:22
Det lät inte så manligt, platsar du inte ens in i herrarnas korplag??????

birason
2005-08-23, 01:15
Det lät inte så manligt, platsar du inte ens in i herrarnas korplag??????
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :thumbup:

Trackern
2005-08-23, 09:24
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :thumbup:

Tjejerna körde skiten ur mig.... se bilden.... (40 min in på träningen)

Bärgarn 139
2005-08-23, 21:57
Hahahaha den där tomma blicken.... *vad har jag gett mig in på...* *Vad gör jag här...*

dieselmannen
2005-08-24, 00:02
Snygging där..
ungefär samma utstrålning kommer du att ha efter svensexan :biggrin:
enligt regelboken så skall man ju inte avslöja vad som är på g för offret,men för dig,,älskling,,gör vi ett undantag.
det vankas besök på "blå ostronet" där det skall dansas tango med ett per välhängda killar..
du som gillar musik så mycket kan ju börja memorera låten redan nu.
den går så här nånting: Young men--tralalalala--Young men..
Är du osäker kan du söka på village people..
Åhh ångesten lägger sig som en blöt filt över haninge
ps. ulrich kommer har han lovat.ds.

brk184
2005-08-24, 00:26
AIK´s damlag skulle krossa Halmstad Hammers herrlag

Trackern
2005-08-24, 07:59
Hahahaha den där tomma blicken.... *vad har jag gett mig in på...* *Vad gör jag här...*
139, du anar inte.... Tjejerna har kört i snitt 4 pass i veckan sedan April. Jag däremot har väl kanske max kört fyra pass.....totalt....

Bäst var på löpningen innan träningen....."har du spelat förrut?" svaret blev givetvis en lögn, "nja....lite" (kört en jävla massa år...) "jaha....vilken serie?".... "eh....elit" (faaaan.....busted....) "jahaaa...elit...ja men då blir det här ju som allmänhetens åkning för dig"...

Ja ni har ju sett vad allmänhetens åkning gjorde med idrottsfenomenet Trackern